Nederland gaat naar de haaien
- JP
Re: Nederland gaat naar de haaien
Laat maar...
Laatst gewijzigd door JP op 09 mar 2011, 21:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- GTRene
Inderdaad, het is toch ook niet te volgen...Michel P schreef:FF weer links bashen EG.
http://www.vn.nl/Archief/Buitenland/Art ... tybaas.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Links lullen rechts vullen............
geld voor de armen, ja haar armen linker en rechter arm goed daaronder vullen.
GVD die 600K en 250K voor der medewerker? moet je nagaan vrijwilligers (die niks krijgen maar echt voor het goede doel werken) moeten daarvoor miljoenen huizen langs, immers veelal krijgen ze niks, en soms 50 cent of een euro...die liepen voor niks voor haar en co grof gezegd.
daarvoor liet ze ook al grove steken vallen, ik ergerde me destijds enorm aan haar en hoe ze sprak.
-
EG
Wat is daar links bashen aan? Vind dat ook niet kunnen maar hey, de mens is gewoon hebzuchtig he, dat is gewoon inherent aan het mens zijn... Er is maar een ding oneindig op deze aarde: de hebzucht van de mens.Michel P schreef:FF weer links bashen EG.
http://www.vn.nl/Archief/Buitenland/Art ... tybaas.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat had jij verwacht, dat ze die bonus eerlijk terugstort, LOL. Gaat geen enkel rechtgeaard mens doen.
En de enige verliezers hier zijn de goede doelen, wie gaat daar nog geld aan geven als een groot deel aan de top blijft hangen?
Het zou me niet verbazen als die directieleden denken "wat een sukkels die donateurs, geven ze die organisatie geld zodat ik kan neuken, zuipen en knallen in een dikke auto"...
Zal ik je wat vertellen zelfs, in deze wereld winnen alleen de oneerlijke mensen. Ik ga ook maar eens directeur worden, het hele bedrijf verneuken, en daarna een hele dikke vertrekpremie meenemen. Oh ja die dikke vette pensioen ook niet vergeten. Hey ik neem wel risico's ja! Alleen vergeten we effe dat die topmensen geen enkele vorm van risico lopen maar die bedrijven wel (waar 1000en mensen hun brood verdienen)...
-
Tom
Las vanmiddag al zoiets... belachelijk!!Michel P schreef:FF weer links bashen EG.
- Fernando
Als dat mens als ex-secretaris-generaal echt integer zou zijn en het beste voor zou hebben met Amnesty zou ze al dat geld (van donateurs notabene!) direct terug moeten storten. Geen weldenkend mens geeft ooit nog geld aan zo'n organisatie....Michel P schreef:FF weer links bashen EG.
- GTRene
SUBSIDIE VOOR AMSTERDAMSE SEKSBAZEN
wat heeft Amsterdam toch met al die subsidie's...
hebben ze geld te veel van de belastingbetalers?
ze strooien maar zo lijkt het, las ik net dit>>
hebben ze geld te veel van de belastingbetalers?
ze strooien maar zo lijkt het, las ik net dit>>
Amsterdam komt met een subsidieregeling voor exploitanten van coffeeshops en bordelen die hun zaak veranderen in iets anders. De subsidie wordt maximaal 40.000 euro.
http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/binnenland/" onclick="window.open(this.href);return false;)/components/actueel/rtlnieuws/2011/03_maart/09/binnenland/subsidie-voor-amsterdamse-seksbazen.xmlMet de subsidie hoopt Amsterdam sneller af te komen van zaken met een louche uitstraling. Tot nu toe gebeurde dat door het intrekken van vergunningen of door panden op te kopen.
De subsidie wordt aan het eind van het jaar ingevoerd. Ook eigenaren van een seksshop of gokhal kunnen die krijgen. Net zoals mensen die in het gebied een zaak overnemen.
© ANP
-
EG
Wat is het probleem hiermee rene? Het lijkt me toch duidelijk, ze willen het aantal bordelen en coffeeshops terugdringen.
Aan de andere kant denk ik die shitzooi trekt toeristen en toeristen = werkgelegenheid...
Aan de andere kant denk ik die shitzooi trekt toeristen en toeristen = werkgelegenheid...
- Michel P
EG echt een film die wellicht je ogen kan openen!!
Lees vooral de laatste kolom even, daar komt de essentie naar voren.
Wacht is zet het wel gelijk hier neer:
Lees vooral de laatste kolom even, daar komt de essentie naar voren.
Wacht is zet het wel gelijk hier neer:
Uit liefde probeert ze hem nog te begrijpen, maar de onverzoenlijke religieuze nonsens stuiten haar steeds meer tegen de borst. Na Putu laan zien dat geesteszwakke mensen makelijk geloof als reddingsboei aangrijpen. Een vaststelling zonder specifieke veroordeling van de islam, al is duidelijk dat de regisseur Jasmila Zbanic weinig op heeft met het dogmatische fanatisme van Arams nieuwe broeders en zusters.
- Bijlagen
-
- Na Putu.JPG (132.04 KiB) 364 keer bekeken
- Elise
Je gelijk halen bij een discussie op een internetforum?Macboy schreef:Probeer me zo weinig mogelijk te mengen in dit soort draadjes, maar lijkt me dat EG hier op zijn minst recht heeft op een inhoudelijke reactie ? En als die inhoudelijke reactie achterwege blijft heeft EG de discussie natuurlijk gewoon gewonnen. Gefeliciteerd aan allen die vinden dat ze het recht hebben om niet te reageren, maar als je daarmee je gelijk wilt halen heb je het toch niet helemaal begrepen
Als je zo denkt heb je er zelf helemaal niets van begrepen :!:
- Elise
Ik heb zo mijn twijfels.......EG schreef:Oh ja, zonder de PVV zou mijn stem 100% VVD zijn geweest.
Het probleem is dat er weer kwistig met gemeenschapsgeld wordt gestrooid, want subside = gemeenschapsgeld.EG schreef:Wat is het probleem hiermee rene? Het lijkt me toch duidelijk, ze willen het aantal bordelen en coffeeshops terugdringen.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Elise schreef:Je gelijk halen bij een discussie op een internetforum?
- GTRene
- HansD
Hoe wil je anders legale bedrijven sluiten/aanpassen? Ze hebben vergunningen ingetrokken (via Bibob), panden opgekocht en degenen die er nu nog zitten runnen gewoon een legale business. Ik ben het met dat project 1012 niet eens maar inrichting van de openbare ruimte is nu eenmaal een taak van de gemeente en als ondrenemer snap ik dat je niet zomaar je bedrijf opgeeft voor iets anders omdat toevallig de gemeente dat zo graag wil.EG schreef:Wat is het probleem hiermee rene? Het lijkt me toch duidelijk, ze willen het aantal bordelen en coffeeshops terugdringen.
Het probleem is dat er weer kwistig met gemeenschapsgeld wordt gestrooid, want subside = gemeenschapsgeld.
Klopt, met name voor de extremere vormen van verschillende geloven. Geesteszwakke en geindoctrineerde mensen.Na Putu laan zien dat geesteszwakke mensen makelijk geloof als reddingsboei aangrijpen
Dit is ook wel een leuke voor hier. Waar nu.nl die meerderheid vandaan haalt is me niet helemaal duidelijk (26% lijkt me geen meerderheid) maar het moge duidelijk zijn dat ik niet bij de "vroeger was alles beter" club hoor.
http://www.nu.nl/binnenland/2464634/mee ... r-was.html
http://www.scp.nl/dsresource?objectid=27915&type=org
http://www.scp.nl/dsresource?objectid=27870&type=org
Volkomen mee eens.Steven De Foer van de Belgische krant De Standaard verbaast zich erover dat de Nederlandse publieke opinie is omgeslagen van zelfverzekerd optimisme naar zwartgallig gezeur.
- Michel P
Vroeger was alles beter is natuurlijk gezeur. Als je dat roept ben je een oude lul of kut geworden
Michel
Michel
- Luco
We klagen in nederland gewoon teveel.
Als je goed kijkt naar jezelf en om je heen hebben we het eigenlijk (op een uitzondering na) allemaal veel te goed, en is het klagen alleen maar een luxeprobleem.
Als je goed kijkt naar jezelf en om je heen hebben we het eigenlijk (op een uitzondering na) allemaal veel te goed, en is het klagen alleen maar een luxeprobleem.
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Leuk spiegeltjeHansD schreef:http://www.scp.nl/dsresource?objectid=27870&type=org
vanaf blz 156
Uit het pdf'je:
Bas Heijne deed onlangs, in een interview dat ik met hem had voor De Standaard, een
aardige suggestie. Het naïeve multiculturalisme van links dat ‘als we elkaar diep in de
ogen kijken, we elkaar begrijpen’, heeft afgedaan volgens Heijne. ‘We moeten dringend
gaan zeggen dat bevolkingsgroepen van diverse afkomst elkaar niet aardig hoeven te
vinden. Dan kunnen we gaan afspreken hoe we ervoor zorgen dat we elkaar de hersens
niet inslaan.’ Volgens Heijne verdwijnt het succes van Wilders zodra Nederland voor die
aanpak kiest.
-
Metchu
NIEUWS VAN DE DAG!
wahahahahahahah ich habe es nicht gewusst! LOLLL
http://www.nu.nl/politiek/2464711/pvver ... oort-.html" onclick="window.open(this.href);return false;

wahahahahahahah ich habe es nicht gewusst! LOLLL
http://www.nu.nl/politiek/2464711/pvver ... oort-.html" onclick="window.open(this.href);return false;
hoe kan je dat nou niet weten? GELUL natuurlijk... gevalletje tegen de lamp lopen en mea culpa roepenPVV'er heeft dubbel paspoort
Uitgegeven: 10 maart 2011 08:57
Laatst gewijzigd: 10 maart 2011 10:45
AMSTERDAM - De PVV' er Petra Kouwenberg dat donderdag wordt benoemd als Statenlid in Gelderland blijkt twee paspoorten te hebben.
© ANP
De nummer zes op de lijst van de partij die zich altijd fel tegen dubbele paspoorten heeft uitgesproken, heeft naast een Nederlands document ook een Turks paspoort, schrijft dagblad De Gelderlander.
Volgens de lokale krant heeft Kouwenberg niet vooraf bij haar partij gemeld dat ze twee paspoorten heeft.
Het kwam volgens de krant aan het licht door een uittreksel van de gemeentelijke basisadministratie dat ze bij de provincie moest inleveren.
Wilders
PVV-leider Geert Wilders laat in een reactie weten dat Kouwenberg tot voor kort zelf niet wist dat ze ook de Turkse nationaliteit had.
Ze heeft Wilders laten weten dat ze er zo snel mogelijk vanaf wil en gaat daarom vrijdag al naar de Turkse ambassade. "Het probleem van haar dubbele nationaliteit zal dus snel tot het verleden behoren", zegt Wilders.
Kouwenberg zelf heeft nog niet inhoudelijk gereageerd.
Conflicterende belangen
De PVV heeft zich in de Tweede Kamer altijd fel verzet tegen politici met een dubbel paspoort omdat dan conflicterende belangen zouden kunnen ontstaan. Donderdag worden de vorige week gekozen statenleden geïnstalleerd in de Gelderse Provinciale Staten.
Volg reacties op Twitter via NUlive.
© Novum
- Michel P
Zal vast met de achterlijke regeltjes in Turkije te maken hebben........ die nationaliteit word je opgedrongen, die neem je dus niet vrijwillig aan........... in Marokko en andere landen is het niet anders....... Dat je daarom moet lachen....... Wel gelezen dat mevrouw er z.s.m. vanaf wil.......... ofwel het is een ongewenste nationaliteit!
Michel
Michel
-
Metchu
michel, wat een onzin! neem het lekker voor der op. Tuurlijk wil ze er nu vanaf, want ze is volop in het nieuws. Ze heeft geen keuze. Maar dat had ze lekker van te voren moeten regelen. En opgedrongen en moeilijk is onzin. Ik kan zo m'n Turkse paspoort inleveren als ik dat wil... MAW dit is een gevalletje van, niet vertellen want niemand vraagt er naar... en heel dom natuurlijk, gezien de partijpolitiek. En ja, dat vind ik grappig
Wat ik wil zeggen is, is dat het ONZIN is dat je nooit wist dat je een tweede paspoort had... Dan ben je niet geschikt voor de politiek en te naïef! en TE DOM!
- Robertdj
En vrijdag levert ze 'm in. Goed voorbeeld doet volgen?
- Peric
KIJK NOU!! Mag je weer?Pennucciracing Luco schreef:We klagen in nederland gewoon teveel.
-
Metchu
Hmmmm... iets verzwijgen en daarna als ik tegen de lamp loop oplossen? Nee dat vind ik geen goed voorbeeldRobertdj schreef:En vrijdag levert ze 'm in. Goed voorbeeld doet volgen?
- Luco
Ja ik mag weer

- GTRene
de infiltrante (Petra) is ontmaskert
in elk geval een goede zet dat ze het nu wel gaat inleveren, hopelijk doet goed voorbeeld volgen
als je politiek bedrijft in NL hoor je geen dubbel paspoort te hebben,
ook niet bij de PVDA

in elk geval een goede zet dat ze het nu wel gaat inleveren, hopelijk doet goed voorbeeld volgen
als je politiek bedrijft in NL hoor je geen dubbel paspoort te hebben,
ook niet bij de PVDA
Laatst gewijzigd door GTRene op 10 mar 2011, 11:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- dvh
Heel erg eensch met Metchu..!