Nederland gaat naar de haaien
- Downforce Hans
Re: Nederland gaat naar de haaien
Voor EG is er maar 1 waarheid en dat is wat hij zelf predict...........alle anderen zitten er naast 
- GTRene
Ineens weet je het, je wordt ImamDownforce Hans schreef:Voor EG is er maar 1 waarheid en dat is wat hij zelf predict...........alle anderen zitten er naast
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Even twee opmerkelijke passages uit het SGP beginsel :
De PVV is wat dat betreft heel erg duidelijk in haar standpunten, iets wat ik wel weer kan waarderen.
Geen wollig taalgebruik, maar recht voor z'n raap.
Tis niet altijd leuk om te horen, maar je weet wel waar je aan toe bent....
Wat dat betreft is dat iets waar andere partijen een voorbeeld aan zouden moeten nemen....
En :Wat geweerd moet worden
Het laatste gedeelte van artikel 4 is gericht op de roeping van de overheid
tegenover alles wat God in Zijn Woord in het openbaar tegenstaat.
’Dientengevolge behoren ongeloofspropaganda, valse religies en anti-
christelijke ideologieën door de overheid uit het openbare leven te
worden geweerd’.
Het is de vertolking van de meest omstreden zinsnede van artikel 36
NGB: ’...om te weren en uit te roeien alle afgoderij en valse godsdienst,
om het rijk van de antichrist te gronde te werpen’.
De SGP wenst aan geheel artikel 36 NGB vast te houden. In de Heilige
Schrift wordt beleden dat de overheid een taak heeft om afgoderij en
valse religies in het publieke leven tegen te gaan, te weren wat tégen de
eerste geboden van Gods Wet ingaat.
Artikel 36 NGB spreekt duidelijk over zaken en niet over personen. De
overheid mag niet gedogen dat ongeloofspropaganda, valse religie en
anti-christelijke ideologieën in het openbare leven uitkomen. Film- en
toneelvoorstellingen waarin Godslastering vrijuit spreekt, moeten wor-
den verboden. De overheid moet alle uitingen via pers, radio en televisie,
die tegen God en Zijn geboden ingaan, verbieden. Het bouwen van
moskeeën mag niet worden bevorderd.
Ten onrechte leest men er in dat het de roeping van de overheid zou zijn
om zonder meer ketters te doden. De opvattingen van Calvijn en
anderen uit de tijd van de reformatie spreken dit tegen. Men was gekant
tegen een soort protestantse inquisitie. Gewetensvrijheid was er voor die
een ander geloof hadden. Men dwong niet tot het geloof. Het doden van
ketters was geen geloofsartikel. Slechts in zeer bijzondere gevallen
moesten zij met de dood worden bestraft, als zij kerk en staat op
gruwzame wijze verstoorden. De omstandigheden en het bestel uit die
tijd dienen mede daarbij in het oog gehouden te worden.
En :Voor de SGP is het regeerambt voorbehouden aan de man. De partij is
van oordeel dat er voor de vrouw geen plaats is in een politiek orgaan. De
erkenning van het hoofd-zijn van de man sluit de regering uit voor de
vrouw. God verbiedt in Zijn Woord niet het meespreken en het mee-
dienen, als het over de beginselen gaat. De betrokkenheid van de vrouw
bij de partij wordt positief gewaardeerd.
Zij mag met de eigen haar van God gegeven talenten dienstbaar zijn tot
Gods eer en tot welzijn van de naaste. Dat is echter iets anders dan
regeren in het kerkelijke of politieke leven. Vandaar dat hier ook staat:
’Dat laatste geldt ook voor het zitting nemen van de vrouw in politieke
organen, zowel vertegenwoordigende organen als bestuurlijke.’
Het beroep op de profetessen Debora en Hulda is terecht onder ons altijd
afgewezen. Er is sprake van een bijzondere roeping in een bijzondere
tijd. Het ging om een bijzondere beschikking van God.
Het standpunt over het passieve kiesrecht betekent geenszins dat de SGP
de regerende koningin niet zou erkennen. Hier staat voorop dat ze haar
erkent als regerend bij de gratie Gods. De SGP wil hierin de leiding van
God zien.
En :Doodstraf
De SGP rekent ook de doodstraf tot de rechtvaardige en rechtmatige
straffen. Dat is voluit overeenkomstig Gods Woord. Zie onder meer
Genesis 9:6: ’Wie des mensen bloed vergiet, zijn bloed zal door den mens
vergoten worden’. Dit gebod is universeel van karakter.
Best wel geinig om eens wat grondbeginselen van partijen door te lezen.......Een complicerende factor is dat krachtens de gereformeerde politieke
overtuiging die de SGP voorstaat de overheid niet neutraal mag zijn ten
opzichte van godsdienstige en zedelijke vragen. Nederland heeft de
naam een gastvrij land te zijn, maar gastvrijheid mag niet betekenen dat
door vreemde invloeden het protestantse karakter van de staat en/of het
rechtssysteem worden aangetast. Het door de SGP voorgestane uitgangs-127
punt -Nederland een protestants-christelijke natie in gereformeerde zin
- ontmoet veel onbegrip maar is waard blijvend verdedigd te worden.
Waar ruimte wordt gelaten voor het bewaren van de eigen culturele
identiteit mag dit niet ten koste gaan van het door de historie gestem-
pelde karakter van de Nederlandse natie. Nimmer mag de overheid
financieel of anderszins bijdragen aan de verbreiding van anti-christelijke
opvattingen.
De PVV is wat dat betreft heel erg duidelijk in haar standpunten, iets wat ik wel weer kan waarderen.
Wat dat betreft is dat iets waar andere partijen een voorbeeld aan zouden moeten nemen....
- InjectTheVenom
Absoluut mee eens!
In plaats van problemen daadkrachtig oplossen gaat de rest eerst eens uitgebreid zitten kontendraaien om dan met een oplossing te komen die het niet in de kern aanpakt maar gewoon voort laat bestaan.
In plaats van problemen daadkrachtig oplossen gaat de rest eerst eens uitgebreid zitten kontendraaien om dan met een oplossing te komen die het niet in de kern aanpakt maar gewoon voort laat bestaan.
Eric H schreef:De PVV is wat dat betreft heel erg duidelijk in haar standpunten, iets wat ik wel weer kan waarderen.
- HansD
Welke problemen heeft de PVV tot nu toe daadkrachtig daadwerkelijk opgelost?
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
@Eric H.
En hoeveel 'power' heeft die klote SGP (nog) in Nederland of in de Tweede Kamer tov al die gematigde moslims die 9 van de 10x links/PvdA stemmen...
Vandaar dat tegenwicht van de PVV, wat (jammer dat ik 't zeg) een goede zaak is om de boel in balans te brengen en zo als Hielke het vorige week nog tegen me zei:De PVV zegt:Tot hier en niet verder. Jammer dat 't eigenlijk zo moet, zo'n PVV, maar die club is 'n product van 't beleid van uweetwelwie incl het niet willen integreren en toch een grotemondehebbende van 'n aantal uweetwel. En dat is nu in een aantal landen in W Europa zo, dus de schuld ligt niet alleen in 't verhardende Nederland/Wilders weetikveel.
Je ziet in de basis hoe dat volk is als ze opstandig zijn als je de tv de laatste weken aan had.
Hun cultuur is:, je geeft ze één vinger( :fy: LOL) en nemen je hele hand(hoe toepasselijk
)
Dus zegt zo'n PVV :Tot hier en niet verder.
Jammer dat 't zo moet, maar een vreedzame oplossing wordt binnen ettelijke decennia een moslimpartij incl alle achterlijke onzin wat 'we' niet willen.
Van alle kwaden zie ik dit nu als 'oplossing' en niet van die flauwe theedrinkerij en pappenathoudenboel, dat hebben we decennnia gedaan, dat wilde niet lukken nu eens over een andere boeg, logisch.
@HansD, hoe lang is de PPV bezig, en wat lost een PvdA dan op? Wat hebbben ze opgelost.? Ja spaartegoeden van de burger, die hebben ze (Bos) opgelost.
En hoeveel 'power' heeft die klote SGP (nog) in Nederland of in de Tweede Kamer tov al die gematigde moslims die 9 van de 10x links/PvdA stemmen...
Vandaar dat tegenwicht van de PVV, wat (jammer dat ik 't zeg) een goede zaak is om de boel in balans te brengen en zo als Hielke het vorige week nog tegen me zei:De PVV zegt:Tot hier en niet verder. Jammer dat 't eigenlijk zo moet, zo'n PVV, maar die club is 'n product van 't beleid van uweetwelwie incl het niet willen integreren en toch een grotemondehebbende van 'n aantal uweetwel. En dat is nu in een aantal landen in W Europa zo, dus de schuld ligt niet alleen in 't verhardende Nederland/Wilders weetikveel.
Je ziet in de basis hoe dat volk is als ze opstandig zijn als je de tv de laatste weken aan had.
Hun cultuur is:, je geeft ze één vinger( :fy: LOL) en nemen je hele hand(hoe toepasselijk
Dus zegt zo'n PVV :Tot hier en niet verder.
Jammer dat 't zo moet, maar een vreedzame oplossing wordt binnen ettelijke decennia een moslimpartij incl alle achterlijke onzin wat 'we' niet willen.
Van alle kwaden zie ik dit nu als 'oplossing' en niet van die flauwe theedrinkerij en pappenathoudenboel, dat hebben we decennnia gedaan, dat wilde niet lukken nu eens over een andere boeg, logisch.
@HansD, hoe lang is de PPV bezig, en wat lost een PvdA dan op? Wat hebbben ze opgelost.? Ja spaartegoeden van de burger, die hebben ze (Bos) opgelost.
- HansD
In zoverre dat de SGP zetels in de 1e en 2e kamer heeft en dus direct invloed (zeker dadelijk in de 1e kamer) en er geen enkele moslimpartij in een kamer vertegenwoordigd is. De PVDA stelt niet de ene religie boven de andere.En hoeveel 'power' heeft die klote SGP (nog) in Nederland of in de Tweede Kamer tov al die gematigde moslims die 9 van de 10x links/PvdA stemmen...
Nog niet zolang, dat is waar. Wat de PVDA hiermee te maken heeft snap ik even niet, daar ging het niet om. Als je bedoeld dat de PVV net zo'n blaatpartij is als andere partijen zonder echt iets op te lossen ben ik met je eenshoe lang is de PPV bezig, en wat lost een PvdA dan op?
- GTRene
het is maar een gedoog partij, en niet alleen aan de macht, echt alleen aan de macht kan ook niet ook al ben je de aller, allergrootste, der is altijd tegenspraak of een soort van overeenstemming nodig.HansD schreef:Welke problemen heeft de PVV tot nu toe daadkrachtig daadwerkelijk opgelost?
magoed dat hoef ik jou niet uit te leggen denk ik, denk dat jij er meer van snapt dan ik hoe dat daar allemaal gaat
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
In principe niet nee, maar in de dagelijkse praktijk merk ik daar bitter en bitter weinig van!HansD schreef:.De PVDA stelt niet de ene religie boven de andere.
PvdA= een moslimpartij (geworden )...
-
EG
Nee EG komt met argumenten in plaats van Downforce Hans Kazan die met fantastische oneliners komt met vooral steekhoudende argumenten.Downforce Hans schreef:Voor EG is er maar 1 waarheid en dat is wat hij zelf predict...........alle anderen zitten er naast
Robin: sure, hoeveel moslims leven er in Nederland? Ik ben benieuwd of je er cijfers van hebt, naar mijn weten stemmen weinig moslims omdat ze niet veel affiniteit hebben met politiek. Het lijkt alsof je probeert te vertellen dat al die linksige (mooie Wilders quote) partijen door moslims aan de macht zijn gekomen.
Je maakt een hele grote denkfout: veel mensen stemmen links omdat ze de ideeen van Wilders heel extreem vinden... En hoe kan je die meneer dan dwarsbomen? Juist ja. Door links te stemmen.
Als Wilders er niet was, dan zou de VVD al die partijen hebben weggevaagd, en hadden we geen dom gelul over die Provinciale Staten verkiezingen, of dat er nou wel of niet 130 gereden mocht worden. Dat mocht dan gewoon. De enige reden dat onze politieke landschap zo ongelofelijk verdeeld is, komt juist door de PVV. Ik word ook gedwongen "links" te kiezen doordat ik niet wil dat die blondie regeert. Jammer dan. Oh ja, zonder de PVV zou mijn stem 100% VVD zijn geweest.
- GTRene
kijk, heeft Hans het met die one-liner, toch bij het juiste eind, Hans is een man van weinig woordenEG schreef:Nee EG komt met argumenten in plaats van Downforce Hans Kazan die met fantastische oneliners komt met vooral steekhoudende argumenten.Downforce Hans schreef:Voor EG is er maar 1 waarheid en dat is wat hij zelf predict...........alle anderen zitten er naast
dus @Hans, +1
- Downforce Hans
Van een draaideur crimineel kan ik het compliment over mijn fantastische oneliners niet serieus nemen. 
-
EG
Ga jij ergens anders buitenspelen clown, trieste opmerking van je. Je kent mij niet eens en je noemt mij een crimineel, waar haal je het lef vandaan?Downforce Hans schreef:Van een draaideur crimineel kan ik het compliment over mijn fantastische oneliners niet serieus nemen.
Kneus.
- PD power
Is Kneus je naam...EG schreef:Ga jij ergens anders buitenspelen clown, trieste opmerking van je. Je kent mij niet eens en je noemt mij een crimineel, waar haal je het lef vandaan?Downforce Hans schreef:Van een draaideur crimineel kan ik het compliment over mijn fantastische oneliners niet serieus nemen.
Kneus.
Ff serieus, als jij je anoniem elke keer op deze wijze uitlaat, terwijl de antwoorden en argumenten , die jou ongelijk bevestigen al lang in deze discussie gegeven zijn, dan loop het risico, tegen dit soort reacties aan te lopen, maar ja dan moet je wel de moeite nemen, het hele topic goed te (willen) lezen.
Daarnaast, als jij vind wat je schrijft, zou ik zeggen zoek een land uit waar het moslim geloof naar hartelust wordt beleid en ga er wonen, denk dat er hier en daar wel wat ruimte is........
Maar val ons niet met die onzin lastig.
-
EG
ROTPD power schreef:Is Kneus je naam...EG schreef:Ga jij ergens anders buitenspelen clown, trieste opmerking van je. Je kent mij niet eens en je noemt mij een crimineel, waar haal je het lef vandaan?Downforce Hans schreef:Van een draaideur crimineel kan ik het compliment over mijn fantastische oneliners niet serieus nemen.
Kneus.![]()
Ff serieus, als jij je anoniem elke keer op deze wijze uitlaat, terwijl de antwoorden en argumenten , die jou ongelijk bevestigen al lang in deze discussie gegeven zijn, dan loop het risico, tegen dit soort reacties aan te lopen, maar ja dan moet je wel de moeite nemen, het hele topic goed te (willen) lezen.
Daarnaast, als jij vind wat je schrijft, zou ik zeggen zoek een land uit waar het moslim geloof naar hartelust wordt beleid en ga er wonen, denk dat er hier en daar wel wat ruimte is........
TOCH
OP
ZEG
Godverdomme dit is toch niet normaal meer? De omgekeerde wereld, waar heb jij gezien waar ik die Hans beledig? Hij komt steeds met simpele oneliners met beschuldigingen, terwijl ik netjes met argumenten discussieer.
Op deze forum kan je anoniem discussieren, als het je niet bevalt donder je maar op naar ergens waar dat niet mogelijk is, of open je er een. Omgekeerde wereld dit.
- Downforce Hans
Kneus? je was het anders zelf die zich een draaideur crimineel noemde.EG schreef:Ga jij ergens anders buitenspelen clown, trieste opmerking van je. Je kent mij niet eens en je noemt mij een crimineel, waar haal je het lef vandaan?Downforce Hans schreef:Van een draaideur crimineel kan ik het compliment over mijn fantastische oneliners niet serieus nemen.
Kneus.
Je schreef zefs nog dat het zonder smiley was...........
Dat was in een topic waar ik een paar keer vroeg wie jij was en wat je nou eigenlijk deed?
Zal je vast wel vergeten zijn.............Pipo
- Downforce Hans
EG,Dit heb je op 14 feb zelf geschreven ................EG schreef:Ja ik ben een draaideur crimineel. No smiley.
Volgens mij ben jij de grootste eikel van ons tweeën
-
EG
Oh ja? En jij bent zo slim om te denken dat ik dat echt meende, je weet DONDERSGOED waarom ik dat schreef. Omdat ik genoeg had van je vervelende opmerkingen. Ik ben NIKS verplicht: bevalt het je niet, knikker je maar op naar een forum waar dat wel moet.Downforce Hans schreef:Kneus? je was het anders zelf die zich een draaideur crimineel noemde.EG schreef:Ga jij ergens anders buitenspelen clown, trieste opmerking van je. Je kent mij niet eens en je noemt mij een crimineel, waar haal je het lef vandaan?Downforce Hans schreef:Van een draaideur crimineel kan ik het compliment over mijn fantastische oneliners niet serieus nemen.
Kneus.
Je schreef zefs nog dat het zonder smiley was...........
Dat was in een topic waar ik een paar keer vroeg wie jij was en wat je nou eigenlijk deed?
Zal je vast wel vergeten zijn.............Pipo
Verdomme nog aan toe, echt geloven dat ik een draaideurcrimineel zeg, tering welke achterlijke mongool gaat dat toegeven ook al is ie dat echt? Sorry als je dat echt hebt geloofd mag je jezelf wel laten nakijken. En ik heb behalve verkeersovertredingen NOG NOOIT amok gehad met de politie, mijn strafblad is maagdelijker dan Heilige Maria zelf.
- Downforce Hans
Over Maria doen ook geruchten de ronde.............ze zou misschien iets met prostitutie van doen hebben..........
Overigens, wat ben jij makkelijk op de kast te krijgen zeg huilebalk

Overigens, wat ben jij makkelijk op de kast te krijgen zeg huilebalk
- Michel P
Op BNR was vorige week een Marokkaan die inbelde bij peptalk, onderwerp was de marrokaanse koning, deze man durfde niet met zijn echte naam op de radio want door zijn kritische mening kon hij tijdens een vakantie aan dat land wel eens bij de grens worden opgepakt. Uiteraard zijn er meer landen waar deze achterlijkheid regeerd en de grap is dat de gastarbeiders uit die landen niet zelden het woord RESPECT keer op keer in de mond hebben. Ik zou zeggen doe dat is in het land van herkomst en je hebt een knuppel in je nek of erger, maar hier worden criticaster van de onspoorde intergratie als racist uitgemaakt. EG dat jij hier lekker anoniem zit te hakken op een ieder die maar de PVV of moeizame intergratie van de moslim te sprake brengt is een recht in dit land, dat heet vrijheid van menigsuiting een verworvenheid van de westerse beschaving. Anoniem baande op een forum is gewoon triest en puberaal.
Wellicht is Joop.nl meer jou podium.
Michel
Michel
-
EG
Ik begrijp serieus je post niet. Je zegt dat het anoniem posten op een forum een Westerse verworvenheid is, en daarna vertel je dat anoniem posten triest en puberaal is.Michel P schreef:Op BNR was vorige week een Marokkaan die inbelde bij peptalk, onderwerp was de marrokaanse koning, deze man durfde niet met zijn echte naam op de radio want door zijn kritische mening kon hij tijdens een vakantie aan dat land wel eens bij de grens worden opgepakt. Uiteraard zijn er meer landen waar deze achterlijkheid regeerd en de grap is dat de gastarbeiders uit die landen niet zelden het woord RESPECT keer op keer in de mond hebben. Ik zou zeggen doe dat is in het land van herkomst en je hebt een knuppel in je nek of erger, maar hier worden criticaster van de onspoorde intergratie als racist uitgemaakt. EG dat jij hier lekker anoniem zit te hakken op een ieder die maar de PVV of moeizame intergratie van de moslim te sprake brengt is een recht in dit land, dat heet vrijheid van menigsuiting een verworvenheid van de westerse beschaving. Anoniem baande op een forum is gewoon triest en puberaal.
Michel
Ik denk dat je een beetje in de war bent en helemaal niet begrijpt wat je probeert te vertellen. Maar dat is niet erg, daar hebben meer hier last van.
Hier word door bepaalde lieden de PVV helemaal opgehemeld en moslims en allochtonen flink gebashed, lul er niet omheen. En dat ik daar een beetje tegengas aan geef is vrij normaal. Als die blonde kneus mijn geloof mag demoniseren dan mag ik hem, zijn partij en zijn aanhangers dat ook doen. Ja dat zijn Westerse verworvenheden.
De PVDA, Groenlinks word hier aan de lopende band gebashed, ik zie jou daar niet verongelijkt over doen. Vreemd een beetje niet?
- Michel P
Ik zou een SGP-er op dit forum net zo hard bashen. Wat ik bedoel is dat je in NL niet anoniem hoeft te posten op een auto forum. Probleem met gelovigen is dat je denken het alleen recht op de waarheid te hebben. Dat is misselijkmakend, geloof is en blijft prive, en daar moet niemand last van hebben. Dat moslims nog lang niet verlicht zijn, en de koran zo letterlijk nemen en zelfs geweld, zie de brandhaarden in de wereld niet schuwen dan heb ik weinig respect voor dat geloof. Let wel ik zie slechts zeer maar dan ook zeer zelden een moslim zich afzetten jegens de achterlijke oproepen van geweld door de imams in deze wereld........ de koran is duidelijk over ongelovigen, die zijn niets waard, en die moeten maar uitgeroeid worden. Dat de linkse politiek dit wenst te bagataliseren is prima, ze moeten ergens hun zieltjes winnen, want voor de arbeider staan ze al te ver af. Uiteraard wonen de salon socialisten niet in de achterstandwijken welke de brandhaarden van de ellende zijn, en preken ze de multicul verrijking....... maar hun kids zitten ondertussen wel op een witte school..... in Amsterdam.......... of niet Wouter B en Femke H........ gek he dat ze ongeloofwaardig worden gevonden door velen.
Ik zou dan ook graag echt de scheiding van kerk en staat zien, en dus geloof in de politiek en het onderwijs verboden zien worden. Geloof vertroebeld de ziel door alle indoctrinatie die al op jonge leeftijd de geest van een kind verdorven maakt, want men gelooft pappa en mamma en de leraar, pastoor, dominee, imam op zijn woord.......
Denk dat het percentage geloofswaanzinnigen die pas na hun 18e van geloof gehoord hebben en zich hebben aangesloten bij dat geloof minimaal is.... of het moeten de christen zendelingen zijn die in Afrika in een dorpje vol hongerende mensen eten aanbieden dat te samen met de bijbel door de hongerige strot geduwd word......... misselijk makend uiteraard, en de christen mens voelt zich weer een geweldig mens.....
Probleem bij de niet westerse allochtonen is dat ze weinig zelf kritisch zijn naar hun samenleving, en het liefst weg kijken naar de misstanden binnen de eigen gemeenschap, bang voor uitstoting........ alles met de mantel der liefde bedekken.
De Islam veranderd niet hoe lang we er ook op wachten, alles uit de koran word 1 op 1 geïnterpreteerd, ja dan ga je er nooit uit komen. Maar dar is natuurlijk niet erg, als men dat achter de voordeur doet, en de wetten in de westerse wereld respecteert. Dus de vrouw de ruimte geeft voor ontplooiing, de homosexueel respecteert, en de niet gelovige of anders gelovige ook respecteert.
Michel
Ik zou dan ook graag echt de scheiding van kerk en staat zien, en dus geloof in de politiek en het onderwijs verboden zien worden. Geloof vertroebeld de ziel door alle indoctrinatie die al op jonge leeftijd de geest van een kind verdorven maakt, want men gelooft pappa en mamma en de leraar, pastoor, dominee, imam op zijn woord.......
Denk dat het percentage geloofswaanzinnigen die pas na hun 18e van geloof gehoord hebben en zich hebben aangesloten bij dat geloof minimaal is.... of het moeten de christen zendelingen zijn die in Afrika in een dorpje vol hongerende mensen eten aanbieden dat te samen met de bijbel door de hongerige strot geduwd word......... misselijk makend uiteraard, en de christen mens voelt zich weer een geweldig mens.....
Probleem bij de niet westerse allochtonen is dat ze weinig zelf kritisch zijn naar hun samenleving, en het liefst weg kijken naar de misstanden binnen de eigen gemeenschap, bang voor uitstoting........ alles met de mantel der liefde bedekken.
De Islam veranderd niet hoe lang we er ook op wachten, alles uit de koran word 1 op 1 geïnterpreteerd, ja dan ga je er nooit uit komen. Maar dar is natuurlijk niet erg, als men dat achter de voordeur doet, en de wetten in de westerse wereld respecteert. Dus de vrouw de ruimte geeft voor ontplooiing, de homosexueel respecteert, en de niet gelovige of anders gelovige ook respecteert.
Michel
- PD power
Je reactie's zeggen genoeg.....triest.EG schreef:ROTPD power schreef:Is Kneus je naam...EG schreef: Ga jij ergens anders buitenspelen clown, trieste opmerking van je. Je kent mij niet eens en je noemt mij een crimineel, waar haal je het lef vandaan?
Kneus.![]()
TOCH
OP
ZEG
Godverdomme dit is toch niet normaal meer? De omgekeerde wereld, waar heb jij gezien waar ik die Hans beledig? Hij komt steeds met simpele oneliners met beschuldigingen, terwijl ik netjes met argumenten discussieer.
Op deze forum kan je anoniem discussieren, als het je niet bevalt donder je maar op naar ergens waar dat niet mogelijk is, of open je er een. Omgekeerde wereld dit.
- GTRene
goede posten Michel
en lol @op de kast van E en de G (anoniem)
en lol @op de kast van E en de G (anoniem)
- Michel P
FF weer links bashen EG.
http://www.vn.nl/Archief/Buitenland/Art ... tybaas.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Links lullen rechts vullen............
http://www.vn.nl/Archief/Buitenland/Art ... tybaas.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Links lullen rechts vullen............