Nieuwe hype; de iPAD
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Re: Nieuwe hype; de iPAD
Met de AirPort Express is het een kwestie van audiokabel aansluiten. In de AirPort Configuration Utility even AirTunes aanzetten en klaar. In iTunes de output op de AirPort Express instellen en genieten maar. En je kunt ook rechtstreeks muziek streamen vanaf je iOS device naar de AirPort Express.
- Macboy
Sorry dat ik het woord resolutie in mijn mond heb genomen. Het scherm is gewoon RUK vergeleken met de iPhone. Als je dit ontkent dan heb je een bril nodig ...
Zegt verder niets over dat apparaat (koop er zelf ook een) maar het scherm is vergeleken met de iPhone gewoon ruk. Of ik moet een verkeerd exemplaar in mijn handen hebben gehad
Zegt verder niets over dat apparaat (koop er zelf ook een) maar het scherm is vergeleken met de iPhone gewoon ruk. Of ik moet een verkeerd exemplaar in mijn handen hebben gehad

Laatst gewijzigd door Macboy op 09 mar 2011, 16:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Robin Hartog
Een iPad scherm vergelijken met een iPhone scherm is sowieso dom.Macboy schreef:Sorry dat ik het woord resolutie in mijn mond heb genomen. Het scherm is dan gewoon RUK vergeleken met de iPhone. Als je dit ontkent dan heb je een bril nodig ...
- Macboy
Een BMW met een Porsche vergelijken is ook dom, maar dat gebeurt hier ook regelmatig. Ik snap dat ik mijn iPhone scherm niet op mijn TV heb, maar op een iPad had ik dat toch eigenlijk wel verwacht.
-
Tja, ik realiseerde me later wie het schreef, dus dat je functie altijd ondergeschikt aan vorm zal plaatsen. Laat dat bij mij nou net andersom zijn.....
Objectief is het iPad scherm minder scherp dan het iPhone scherm. DUH. Maar is dat voor mij boeiend? Totaal niet. Sterker nog, als de iPhone die retina zooi niet had zou ik het ook prima vinden. Voegt nl niks toe aan de functionaliteit..... :idea:
Objectief is het iPad scherm minder scherp dan het iPhone scherm. DUH. Maar is dat voor mij boeiend? Totaal niet. Sterker nog, als de iPhone die retina zooi niet had zou ik het ook prima vinden. Voegt nl niks toe aan de functionaliteit..... :idea:
- Macboy
Grappig dat mensen mijn ongelijk gaan bewijzen door mij gelijk te gaan gevensteve smith schreef:Objectief is het iPad scherm minder scherp dan het iPhone scherm.

Maar lees mijn eerste post nou eens nog een keer. Het enige dat ik zeg is dat ik had verwacht dat het scherm van de iPad gelijk zou zijn aan die van de iPhone, meer niet.
-
Alleen haal jij resolutie en DPI door elkaar 
En daarbij is de DPI nog altijd hoger dan de meeste computerschermen (terwijl de afstand tussen je ogen ongeveer gelijk is bij een tablet en pc), dus kapot scrikken is wat raar.
http://members.ping.de/~sven/dpi.html" onclick="window.open(this.href);return false;

En daarbij is de DPI nog altijd hoger dan de meeste computerschermen (terwijl de afstand tussen je ogen ongeveer gelijk is bij een tablet en pc), dus kapot scrikken is wat raar.
http://members.ping.de/~sven/dpi.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Macboy
Daar had ik mijn excuses al voor aangeboden. Inderdaad schandalig dat ik het woord resolutie in mijn mond had genomen. De strekking van mijn verhaal was ook helemaal niet duidelijk 8)
-
LOL, Niemand zegt dat je inhoudelijk ongelijk hebt. Men stelt alleen dat de "ik schrok me rot bla bla" tekst van het niveau is dat Paris Hilton er normaal uit perst. En dat onderschrijf ik inderdaad.Macboy schreef:Grappig dat mensen mijn ongelijk gaan bewijzen door mij gelijk te gaan gevensteve smith schreef:Objectief is het iPad scherm minder scherp dan het iPhone scherm.
- Macboy
-
Wat een blinde vinken ehh, die dikke I-apple fanaten willen nooit de negatieve dingen inzien!Macboy schreef:Een BMW met een Porsche vergelijken is ook dom, maar dat gebeurt hier ook regelmatig. Ik snap dat ik mijn iPhone scherm niet op mijn TV heb, maar op een iPad had ik dat toch eigenlijk wel verwacht.

- Downforce Hans
Het is niet schandalig maar onvergeeflijk............................Macboy schreef:Daar had ik mijn excuses al voor aangeboden. Inderdaad schandalig dat ik het woord resolutie in mijn mond had genomen. De strekking van mijn verhaal was ook helemaal niet duidelijk 8)
Hoe denk je dat goed te maken

- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Kun je eigenlijk al pre-orderen?
Ben
Ben
- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
M'n iPad 2 is onderweg! :banaan:

- MartijnGizmo
- VLA
Hmm het ipad 2 scherm lijkt in enkele gevallen dus last te hebben van backlight bleeding :
http://www.engadget.com/2011/03/12/poll ... ing-video/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.engadget.com/2011/03/12/poll ... ing-video/" onclick="window.open(this.href);return false;
- dvh
Ik ga eind v/d maand ook even schoppen voor een ipad2
Die blacklight bleed heb ik ook bij mijn iphone4, klein hoekje onderaan.
Is garantie alleen wacht ik even met opsturen totdat er wat meer krassen op het scherm zitten >_>''
Die blacklight bleed heb ik ook bij mijn iphone4, klein hoekje onderaan.
Is garantie alleen wacht ik even met opsturen totdat er wat meer krassen op het scherm zitten >_>''
- wjn
Hoe zit het eigenlijk met bestellen in Amerika. Ik begrijp dat je garantieproblemen kunt krijgen, maar technisch gezien zijn er geen verschillen etc.?
- Petrolhead Tom
Soundman heeft het weer geflikt!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Al bekend wat 'ie gaat kosten in NL?
-
zelfde als "1"
-
Wat een prijzen voor de Ipad 1 op marktplaats 

- wjn
Ja, en dit soort dingen voor de iPad2:
Wie trapt er nog in?Ik heb er maar 1!
Ik heb deze ipad 2 net vanuit amerika, nog nooit gebruikt inclusief doos en nog gesealed met bon!
Ik doe alleen aan ophalen om zeker van te zijn dat je het ook daadwerkelijk krijgt en geen gezeur achteraf.
Ophalen kan alleen in Nijmegen.
Een goed bod en het is van jou!
Voor vragen en/of interesse mail me!
P.S: ben net terug uit New York dus nog geen tijd gehad om foto's te maken.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
- RobS
Heb ik ook naar gekeken, na 2 daagjes kijken op MP toch maar een nieuwe besteldEmiel schreef:Wat een prijzen voor de Ipad 1 op marktplaats