bollen racing
-
Verdomme, dat iemand met zo'n leuke auto's de markt weet te verzieken. Ik ga niet lopen roepen, dat je gewaarschuwd bent, maar het bevestigd WEER de manier van "werken" van WB.
Ik denk trouwens dat de Wannes de Cosasie al had gekcoht toen hij hier een berichtje plaatste. Als het namelijk de zwarte is zoals ik eerder melde, die was die namelijk net die week verkocht. Prijsklasse 6-7k.
Ik denk trouwens dat de Wannes de Cosasie al had gekcoht toen hij hier een berichtje plaatste. Als het namelijk de zwarte is zoals ik eerder melde, die was die namelijk net die week verkocht. Prijsklasse 6-7k.
-

Wel vervelend als je weer op zo'n manier gelijk krijgt..
Je was gewaarschuwd van te voren...die stonkerd weet precies welke mensen hij goed moet behandelen...vooral bestuursleden van de ford xrrs club....en de rest verziekt hij gewoon met zn misselijke praktijken..
Maarja...heb je nou niks meer aan...

- Wannes
was prijsklasse 8/9000...heeft er toen 500 afgedaan en kwam op 8495€.Harrie schreef:Verdomme, dat iemand met zo'n leuke auto's de markt weet te verzieken. Ik ga niet lopen roepen, dat je gewaarschuwd bent, maar het bevestigd WEER de manier van "werken" van WB.
nu daarnet ben ik er mee naar een collega cosrijder geweest , en hebben we de bougies verandert, en wat een verschil

ik denk dat het allemaal nog wel zal meevallen, we gaan hem eens goed onder handen nemen , zodat hij aan zijn 3de jeugd kan beginnen

Heb hem nu 2 dagen , en al 2 volle tanks leeggezogen

werkt verslavend die kar...
- Wannes
[IMG:512:384]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... engine.jpg[/img]
eventjes een paar pics..
dit is dus de engine.Ik heb wel dringend een afdekklep nodig om te vermijden dat er vanalles tussen mijn riemen zou draaien...
eventjes een paar pics..
dit is dus de engine.Ik heb wel dringend een afdekklep nodig om te vermijden dat er vanalles tussen mijn riemen zou draaien...
- Wannes
de kar zelf
[IMG:512:384]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... tfront.jpg[/img]
[IMG
75]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... ghost1.jpg[/img]
[IMG:512:384]http://i52.photobucket.com/albums/g29/W ... tfront.jpg[/img]
[IMG
- Fasteddie
Wannes,
jammer dat de auto gewoon niet perfect is afgeleverd...kan het niet helemaal inschatten...maar het lijkt erop alsof elke `boerenlul` die dingen had moeten zien..is gewoon jammer....en hoort natuurlijk niet...
Gelukkig heb je mensen om je heen die eea. snel kunnen oplossen voor je....top !
Als nu nog alles heel blijft, kan je er een hoop lol aan beleven....
Have Fun
jammer dat de auto gewoon niet perfect is afgeleverd...kan het niet helemaal inschatten...maar het lijkt erop alsof elke `boerenlul` die dingen had moeten zien..is gewoon jammer....en hoort natuurlijk niet...
Gelukkig heb je mensen om je heen die eea. snel kunnen oplossen voor je....top !
Als nu nog alles heel blijft, kan je er een hoop lol aan beleven....
Have Fun

- Wannes
een idee van de prijs en waar ik er eentje kan gaan halen? ik zoek met deze kar op circuit te gaan , en als je in de grindbak gaat zullen er wsl wel stenen tussen draaien...en dan is alles om zeep...ik zou een bodemplaat zetten , maar dat is niet zo goed voor de afkoeling wsl...
Kan ik nog een beter bobijn steken ook? ik denk dat dat nog een beetje de zwakke schakel is in het geheel..
en ook van 1 naar 2 gaat hij bij heel snel schakelen niet altijd even vlot, wat kan ik daaraan doen? short shift?
En de banden ga ik er ook afgooien ( lees opbranden
) want dat zijn er uit den aldi.zijn van het merk marchal ( nooit van gehoord..).bij regenweer hebben ze niks grip...was hem bij afhalen even gaan testen in een industriepark..en had bijna een hele bos bomen me naar huis genomen
denk dat ik er bridgestone ga ondersteken had die op mijn E36 ook en hadden pakken grip in alle omstandigheden.
Kan ik nog een beter bobijn steken ook? ik denk dat dat nog een beetje de zwakke schakel is in het geheel..
en ook van 1 naar 2 gaat hij bij heel snel schakelen niet altijd even vlot, wat kan ik daaraan doen? short shift?
En de banden ga ik er ook afgooien ( lees opbranden

-