Tijdje niet meer op DF geweest, ik kon om de 1 of andere vage reden niet meer inloggen of hij ging vastlopen, en na zovaak dat het tegen zat had ik de moed maar opgegeven...
Maar inmiddels is er weer van alles verandert... de Civic die ik eerst had is alweer een tijdje terug verkocht... tijdje in een Alfa 156 gestuurd, maar dat was toch niks voor mij.. en nu weer een CRX...
Ik doe ff copy pasten van een ander forum, das makkelijker...

------------------
Aangezien ik de Alfa niet echt lang heb gehad.... was niks voor mij zo'n ding en het Alfa hart is toch niet meer zo groot als ik dacht... open ik toch maar weer een nieuw topic over mijn roestvrije (!) en sjonnieloze(!) CRX USDM. (ja een Amerikaan dus, met al diens leuke amerikaanse goodies...)
Inmiddels is er alweer wat dingetjes gedaan en of je het nu mooi vind of niet... wou het toch ff delen...
-----------------
Al een tijdje zag ik een USDM CRX op marktplaats staan, vandaag maar is de stoute schoenen aangetrokken en met Florian richting het fryske lan gereden :-p
Daar aangekomen was ik eigenlijk al meteen verliefd.
Wit, USDM, geen schuifdak, legaal 18.2 plaatjes, USDM goodies erop zoals airco, en het belangrijkste absoluut géén roest! Achterschermen en dorpels kei en keihard!

Enige "minpunt", t was maar een 1500 automaat (D15B2) maar das geen probleem, word wel geswapt...
Terugreis hele fijne wagen, niet vooruit te branden maar wel een hele fijne échte wagen. Ben er zéér content mee

Meer info volgt nog...
Hier alvast een paar piccies.. en ja die spoiler gaat eraf want dat is lelijk..