Op de remmen komen nog stickers, maar die heb ik pas a.s. week in huis.
Motor is m.i. goed gelukt, deze kleur nog niet eerder op een motor van een viper gezien en dat vind ik ook wel weer leuk.
InjectTheVenom schreef:Wat heb je er toch mee gedaan man
Nee ok maar dit groen is wel even schrikkenNutkees schreef:InjectTheVenom schreef:Wat heb je er toch mee gedaan man
hahaha dat is juist het mooie van het feit dat het mijn auto is. Hou nooit zo van alles standaard e.d. Dat rood zag er ook niet meer uit man.
Hoop ik wel als ik straks achter je rij, zal de remmen dan vaak moeten aanspreken ben ik bang..Downforce Hans schreef:Remt hij ook harder:
Je zegt het precies goed.........................."achter je rij"Nutkees schreef:Hoop ik wel als ik straks achter je rij, zal de remmen dan vaak moeten aanspreken ben ik bang..Downforce Hans schreef:Remt hij ook harder:
Erik K. schreef:Ben benieuwd hoe lang die stickers blijven zitten op de remmen met al die hitte![]()
Of spuit je er blanke lak overheen?
Downforce Hans schreef:Kees, met de snelheid die jij haalt kan je de remklauwen ook gewoon in de beits zetten![]()
Ik heb niets meer over, allemaal op gegaan op iets waar meer snelheid in zit dan in jou night rider...........Nutkees schreef:Downforce Hans schreef:Kees, met de snelheid die jij haalt kan je de remklauwen ook gewoon in de beits zetten![]()
Heb jij niet nog wat over? Neem dat anders ff mij op de run kunnen we het gezamelijk opbrengen.
Gebruikers op dit forum: Bombadil, TurboClouseau en 15 gasten