De VW polo heeft plaats gemaakt voor een peugeot 206.

Net een nieuwe auto gekocht? Of druk bezig met de restauratie van je klassieker of opbouw van je racer? Hier kun je ons op de hoogte houden.
Plaats reactie
michaelvg

De VW polo heeft plaats gemaakt voor een peugeot 206.

Bericht door michaelvg » 14 jan 2011, 11:59

Zoals in mijn voorstel topic stond heeft de polo dan toch uit eindelijk plaats gemaakt voor een andere auto.
Het is na lang zoeken en kieskeurig zijn een Peugeot 206 GTI geworden

Het beestje komt uit 2002 maar is altijd goed onderhouden er zit geen kras of deukje op gelukkig en met een km stand van 122.000 kan ik nog heel lang een hoop DF hebben :df:

De vorige eigenaar had hem al wat mooier gemaakt met wat andere velgen en de ramen lichtjes getint,
een min puntje wat voor mij zelf wel speelt is dat er ook 2 uitlaten voor de originele in de plaats zijn gekomen.
Het geluid is gelukkig niet zo erg als die van me buurjongen met zijn starlet maar toch twijfel ik nog steeds om het naar originele staat te brengen. (al misstaat het hem niet)

Gelukkig is het nu ook echt lui autorijden dank zij de optie's die er op zitten zoals regen sensor - automatisch licht - climate control.

Een auto die ik al heel lang zocht en gelukkig nu in een goede staat heb gevonden.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit zijn niet de beste foto's maar ik heb hem ook pas net 3 dagen. dus meer volgt snel

Jurriuit

Re: De VW polo heeft plaats gemaakt voor een peugeot 206.

Bericht door Jurriuit » 05 mar 2011, 17:52

Die wielen kwamen me altijd al bekend voor, maar nu 100% zeker: gespot in Raamsdonksveer ;)
Karretje staat goed op z'n wielen :P

KoenM

Bericht door KoenM » 05 mar 2011, 20:03

Vette auto :)
Wielen zijn niet helemaal mijn smaak..

Veel :df: gewenst

JoostSchouten

Bericht door JoostSchouten » 07 mar 2011, 14:05

Goede keus zo'n 206 GTi! Heb er zelf ook één sinds september 2009 en nog geen dag spijt van gehad. Rijdt erg goed.

Hier mijn topic: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... =2&t=14105" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie