Metchu schreef:ik heb gewoon een schemaatje waarbij ik elke dag mijn series download en kijk als ik er weer eens tijd voor heb. Zo kan ik een zondagmiddag wel eens 3 a 4 series achterelkaar kijken... Is wel leuk als je alle films ook al gezien hebt en toch wat te kijken moet hebben
Door een probleempje met m'n rug lig ik 3 dagen al thuis en heb van m'n zusje de eerste 2 seizoenen mogen lenen; fantastisch!!
(Is overigens van de makers van de Soprano's, en ik hoorde ervan via het blad Esquire.)
Modern Family is uiteraard eerder genoemd. Vind het een briljante serie in alle opzichten. Wel zul je de humor natuurlijk meer waarderen naarmate je de karakters leert kennen.
Naar aanleiding van die eindeloze Hawai Five-O reclames op veronica maar eens het eerste seizoen binnengehaald. Ziet er op het eerste gezicht oke uit. Niet bijzonder gewoon lekker tijdverdrijf.
stefan740 schreef:Naar aanleiding van die eindeloze Hawai Five-O reclames op veronica maar eens het eerste seizoen binnengehaald. Ziet er op het eerste gezicht oke uit. Niet bijzonder gewoon met een lekker wijf.
ik was vorig jaar begonnen aan community na een tip van Joost ! Hilarisch!
Er is een nieuwe Serie op Global HD, Chicago Code. Ik dacht ik probeer het eens... En het trekt me wel... er zijn tot nu toe 4 afleveringen en het loopt.
voorlopig een aanradertje dus, even kijken hoe het verhaal zich ontpopt...
stefan740 schreef:Naar aanleiding van die eindeloze Hawai Five-O reclames op veronica maar eens het eerste seizoen binnengehaald. Ziet er op het eerste gezicht oke uit. Niet bijzonder gewoon lekker tijdverdrijf.
idd, heb het hier ook op de pc staan... heel af en toe kijk ik het, maar het is niet echt boeiend dat ik ervoor aan de pc gekluisterd zit!