foutje bedankt.

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

foutje bedankt.

Bericht door GTRene » 05 mar 2011, 19:03

Botsing door epileren wenkbrauwen...

4 maart>
ENSCHEDE - Een 27-jarige vrouw uit Zwolle is donderdag in Enschede met haar auto op een ander voertuig gebotst doordat zij haar wenkbrauwen zat te epileren.
Afbeelding
De Zwolse reed achterop de auto van een 45-jarige man uit Enschede. Die schoot door de klap op de auto van zijn voorgangster, een 52-jarige vrouw uit Almelo.
De twee stonden voor een verkeerslicht te wachten, aldus een woordvoerster van de politie vrijdag. Voor zover bekend is er bij de aanrijding alleen materiële schade ontstaan.
bron> http://www.nu.nl/opmerkelijk/2460484/bo ... auwen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

las het toevallig in de krant :lol:
ben je ook zoiets tegen gekomen?
feel free to drop it here.

Ronno

Re: foutje bedankt.

Bericht door Ronno » 06 mar 2011, 16:21

Tijd terug iets dergelijks meegemaakt, stond te wachten voor een stoplicht toen er heel zachtjes iemand achterop botste. Was een vrouwtje die zich aan het opmaken was :lol:

marcokers

Bericht door marcokers » 06 mar 2011, 17:52

Ik zie dat soort taferelen dagelijks (gelukkig nog met goeie afloop)
Iemand die achter het stuur de krant probeert te lezen, vrouwen die hun gezicht aan t plamuren zijn.
Laatst zag ik nog iemand met zo'n mini-slaptop op zn stuur... op de snelweg zat me al te ergeren dat ie geen constante snelheid hield, en kon er op de linkerbaan niet langs vanwege een lint auto's :S

daNpy

Bericht door daNpy » 06 mar 2011, 17:59

Mensen die alleen maar bellen slingeren al als bezopen lui :evil:

JP

Bericht door JP » 06 mar 2011, 18:08

Ik zie met regelmaat (in een niet nader te noemen buurland), 's morgens in de file, bouwvakkersbusjes waarvan de inzittenden al/nog aan de Jupiler (shit heb ik het nog verklapt :bag: ) zitten.

- Inzittenden die een joint aan het draaien zijn.
- Auto's die naast je komen rijden, en waarbij de bijrijder zich/haar dan...uh...de hand aan zich/haar zelf slaat...

niet altijd leuk hoor.....zo hoog zitten.... :roll:

Martijn_bmw

Bericht door Martijn_bmw » 06 mar 2011, 18:47

JP schreef:Ik zie met regelmaat (in een niet nader te noemen buurland), 's morgens in de file, bouwvakkersbusjes waarvan de inzittenden al/nog aan de Jupiler (shit heb ik het nog verklapt :bag: ) zitten.

- Inzittenden die een joint aan het draaien zijn.
- Auto's die naast je komen rijden, en waarbij de bijrijder zich/haar dan...uh...de hand aan zich/haar zelf slaat...

niet altijd leuk hoor.....zo hoog zitten.... :roll:
:mrgreen: :mrgreen: idd makkelijk als je laag zit dan zie je al dat soort dingen niet...

al hoeft dit niet altijd vervelend: "de bijrijder haar dan...uh...de hand aan haar zelf slaat..." :mrgreen:

Plaats reactie