Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
GTRene

Straatcoaches vervelen zich soms

Bericht door GTRene » 05 mar 2011, 18:51

Straatcoaches vervelen zich soms...
SP-fractievoorzitter Laurens Ivens reageerde zaterdag op een artikel in De Telegraaf waarin staat dat straatcoaches zich vervelen en meldingen van overlast verzinnen om subsidie veilig te stellen. Ivens: "Wij krijgen al langer signalen over verveelde straatcoaches. Ze hangen soms verveeld rond in buurten en sommigen veroorzaken ook zelf overlast.''
gelukkig krijgen ze niet zoveel subsidie >>
De Stichting Aanpak Overlast Amsterdam (SAOA) begon in 2006 in Slotervaart met straatcoaches die hangjongeren in de gaten houden en ouders aanspreken op het gedrag van hun kroost. Na bewezen succes waaierden de straatcoaches vervolgens uit over de wijken Osdorp, De Baarsjes, Zeeburg, Noord, De Pijp en de Rivierenbuurt. Amsterdam subsidieert de SAOA met 6,4 miljoen euro.
:thumbup:

het hele verhaal>>

http://www.at5.nl/artikelen/58329/sp-st ... -zich-soms" onclick="window.open(this.href);return false;

Rupie

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Rupie » 05 mar 2011, 19:16

Hoeveel straatcoaches worden hier nu van betaald? Of is het grootste deel voor de managers?

GTRene

Bericht door GTRene » 05 mar 2011, 19:24

Ruben schreef:Hoeveel straatcoaches worden hier nu van betaald? Of is het grootste deel voor de managers?
denk het wel...(althans, vrij aannemelijk)
ik las in de krant dat die straatcoaches iets van 1.800,-euro makkelijk verdienden en er weinig voor hoefden te doen, en dan ook nog foute info verstrekken in opdracht van boven neem ik aan, om zo de subsidie stroom veilig te stellen...net de belasting maar dan anders, makkelijker kunnen ze het niet maken.
verder gingen ze maar een beetje rondhangen her en der...zo vertelden ex werknemers die er niet langer mee om konden gaan, ja dat liegen dan en dus dat de politie soms ook onschuldige knapen/lieden oppakten omdat de straatcoaches z'n quotum moest halen en dus maar wat zaken verzonnen in opdracht.

zoiets stond er in de krant :bignews:

Michel P

Bericht door Michel P » 07 mar 2011, 13:43

Kijk eens aan, deze man verdient een lintje!!!

http://www.geenstijl.nl/archives/images/briefje2vk.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Als reaktie op dit artikel!
http://onderwijs.vkbanen.nl/banen/artik ... 11241.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 07 mar 2011, 14:06

helemaal ziek van wat die zogenaamde Koran voorschrijft, zum kotsen, daarbij moeten ze niet zeuren!
scheinheilige figuren. :angel:

stuur ze naar Pakistan, daar staat op Godslastering de doodstraf GVD :mrgreen: :wink:

Die ene jongen verdient inderdaad een lintje wat zijn juiste visie betrefd.
hij wordt nu waarschijnlijk met de dood bedreigt...(zou er niet raar van staan te kijken)

Peric

Bericht door Peric » 07 mar 2011, 14:28

Oh, dus zo geld in je handje krijgen mag wel, maar rente betalen niet? Tsja..
En ik lees woekkerrente, zal denk ik hier in NL wel meevallen, daarvoor moet je in de Oost-Europese landen zijn.. :?

Maus335i

Bericht door Maus335i » 07 mar 2011, 15:10

Wat doen ze als ze niet slagen en de studiefinanciering terug moeten betalen dan? Gaat normaliter ook gewoon rente overheen....

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 07 mar 2011, 15:23

'In de Koran staat dat je geen woekerrente mag betalen of ontvangen.'
Dus niks aan het handje; rente van IB-Groep, DUO tegenwoordig, is zo ontzettend laag.
We hebben zelfs weleens overwogen om maximum te lenen en dan op een spaarrekening te zetten met goede rente of te beleggen. :mrgreen:
'Wij Marokkanen staan erom bekend dat we veel kinderen hebben. Dat kunnen onze ouders toch nooit allemaal betalen?'
Dat is de eigen verantwoordelijkheid van je ouders en jezelf. Jullie kiezen ervoor om er zoveel te "nemen".
Ik begin er pas aan als ik het financieel goed kan trekken. Ik wil niet dat mijn kinderen wat tekort komen.

Dat jullie op moment meer krijgen dan kinderen van ouders met meer dan modaal inkomen hoor je jullie nu ook niet over. Het is namelijk niet altijd zo dat een kind van "rijke" ouders alles maar krijgt.

Stop dan maar lekker met studeren! Ook geen klootjesvolk meer in de studiebanken! Als je echt wilt en weet dat je het kunt kun je die lening dus ook terugbetalen. Bedenk dat je hele generatie in hetzelfde schuitje zit. Niks aan de hand dus...

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 mar 2011, 09:15

Van een ander forum:
Op woensdag 09 maart 2011 07:38 schreef JIFF het volgende:
Een PVDA afgevaardigde die ons geld loopt te verkwisten aan linkse hobbies...

En toevallig is het wéér die Fatima. Maar dat is natuurlijk zuiver toeval... :N

Rel om dure haatcampagne tegen kabinet door Richard van de Crommert

AMSTERDAM - De verkiezingscampagne waarvoor de Amsterdamse jongerenstichting Asri 19.400 euro heeft opgestreken, heeft voor grote woede gezorgd in Amsterdam-Oost. Stadsdeelvoorzitter Fatima Elatik wordt volgende week dan ook flink aan de tand gevoeld door tegenstanders. "Pure partijpolitiek", vinden zij.

Op de campagneposters van de jongerenorganisatie stond de tekst: ’Asri roept iedereen op 2 maart te gaan stemmen. Toekomst of terug naar 1939.’ Daarbij werd een gebalde vuist afgebeeld. ’Stem of sterf’, staat in het bijgevoegde persbericht. Tegelijkertijd werd opgeroepen om machtigingen te verzamelen om tegen het kabinet te stemmen. „Mocht het zo zijn dat mensen in je omgeving (vrienden, kennissen, familieleden) niet kunnen stemmen, vraag hen dan om een machtiging zodat jij degene bent die naar de stembus rent en zodat jouw mening gehoord wordt”, schrijft de organisatie in haar uitingen.

De campagne schoot de VVD in de hoofdstad in het verkeerde keelgat, temeer omdat Asri nog geen drie maanden geleden van stadsdeel Oost een subsidie van 19.400 euro opstreek. Mogelijk ontvangt de jongerenclub ook nog geld van de gemeente Amsterdam.

De van het stadsdeel afkomstige subsidie is onder andere bedoeld voor het organiseren van ’sociale cohesie activiteiten’ en educatieve bijeenkomsten. Maar in plaats daarvan wordt er op de site van de organisatie geschreven: ’Met jouw stem zorg je ervoor dat we in de toekomst en sowieso regionaal nooit meer zo’n asocialse demotiverende en barbaarse regering krijgen’.

De VVD wil dat de jongerenorganisatie een tik op de vingers krijgt en vraagt Elatik (PvdA) of zij kan onderschrijven dat de huidige regering asociaal, demotiverend en barbaars is. De liberalen vinden de acties van het jongerencentrum in elk geval niet bevorderend voor de sociale cohesie in het stadsdeel. De stadsdeelvoorzitter zelf is omstreden door haar vele partijpolitieke uitspraken.

Rik Torn wil Elatik, als stadsdeelvoorzitter verantwoordelijk voor het beleid, tot de orde roepen. Hij zegt: „Het is raar dat een club die bijna 20.000 euro subsidie krijgt, een zeer actieve campagne voert die sociale cohesie in het stadsdeel niet ten goede komt. De vraag is of deze acties gesubsidieerd moeten worden Ik ben benieuwd wat Elatik hierover gaat zeggen.”

Asri reageerde de afgelopen dagen niet.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9222 ... gne__.html

Robertdj

Bericht door Robertdj » 09 mar 2011, 09:31

Dat is ook alleen maar geschreven omdat ze een muts (op) heeft...

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mar 2011, 10:07

Ik vind, als je Nederland wil vertegenwoordigen,
dat religie (of bepaalde cultuurvormen van buiten NL) in welke vorm ook eruit moet,
in elk geval als je NL promoot of ambtenaar oid bent. (vertegenwoordiger van NL)
helemaal in dat soort posities en dus 100% zonder hoofddoekje !
en vooral mensen met dubbele paspoorten (van buiten EU) moet nooit kunnen.

Elise

Bericht door Elise » 09 mar 2011, 10:20

Robin schreef:Van een ander forum:
..............................

Op de campagneposters van de jongerenorganisatie stond de tekst: ’Asri roept iedereen op 2 maart te gaan stemmen. Toekomst of terug naar 1939.’ Daarbij werd een gebalde vuist afgebeeld. ’Stem of sterf’, staat in het bijgevoegde persbericht. Tegelijkertijd werd opgeroepen om machtigingen te verzamelen om tegen het kabinet te stemmen. „Mocht het zo zijn dat mensen in je omgeving (vrienden, kennissen, familieleden) niet kunnen stemmen, vraag hen dan om een machtiging zodat jij degene bent die naar de stembus rent en zodat jouw mening gehoord wordt”, schrijft de organisatie in haar uitingen.

....................................
Het is toch wettelijk verboden om machtigingen te misbruiken voor je eigen politieke voorkeur?

Michel P

Bericht door Michel P » 09 mar 2011, 10:36

Voor links is niets verboden :bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mar 2011, 10:49

@Elise, goede :thumbup:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 09 mar 2011, 11:08

Daar zakt je broek toch vanaf of niet? Links lullen rechts vullen het kan niet gekker!

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 09 mar 2011, 12:50

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9226 ... html?p=2,1" onclick="window.open(this.href);return false;

Volgens mij heeft hij wat met handen..........................ophouden of niet geven, wat was het nou ook alweer.....

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mar 2011, 13:17

het is echt van den zotte in NL wat subsidies betreft, helemaal aan dat soort figuren,
opzoute denk ik dan.

religie en bepaalde cultuur, maken ons leven zuur.

en dan willen ze nog respect ook :lol:
vooral zo doorgaan denk ik dan...

Amsterdam is van de Partij van de Anderen zo lijkt het.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 mar 2011, 13:42

Ik zag trouwens dat die sultan Trix gewoon 'n hand gaf.

Dus is dit soort belachelijkheden van vrouwen geen hand geven (als ze bij 't minste of geringste worden afgehakt daaro zou ik ook oppassen met handje geven :D ) alleen voorbehouden aan uit de rifgebergtes afkomstige low IQ goatfcukers om ff aan ons westerlingen te laten zien waartoe ze behoren/koeltoer jeweetog...

OF

Is Trix als staatshoofd (terwijl 't 'n privebezoek is) dermate boven 't volk verheven, dat die sultan haar volgens protocol wél 'n hand móet geven , dus staatshoofd/koningin staat boven 'vrouwzijn' en plebs/ volk.

Dat laatste zou ik dan nog haast belachelijker vinden in die discriminerende godsdienst die islam heet.... :evil:

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mar 2011, 14:42

geeft je wel te denken ja :hmmm: :D

Tom

Bericht door Tom » 09 mar 2011, 14:48

Handje geven aan een vrouw mag niet maar ondertussen mogen ze wel meerdere vrouwen hebben om daar hun derde been tussen te steken :bag:

Elco

Bericht door Elco » 09 mar 2011, 14:55

Ik betrap mezelf erop dat ik dit draadje vaak niet aan durft te klikken. Man man wat een ellende. Slecht veur de gezondheid ja.

Michel P

Bericht door Michel P » 09 mar 2011, 14:55

Mooie analyse Robin. Door dat links de moslims geen strobreedte in weg hebben gelegd, en alles wat de imams met hun volgelingetjes eisten klakkeloos hebben geaccepteerd. Die hoofdoekjes draag rage die de laatste jaren in opkomst is te samen met de handjes weigeraars, de er mag geen broodje ham meer worden verkocht in de bedrijfskantine eisen en ander achterlijke eisen laten het falen van de politiek zien.

Als jij van je geloof iemand alleen mag begroeten door deze ff te swaffelen, zouden ze dat accepteren :mrgreen: en dan afgekeurd worden op een swaffelarm en lekker thuis je WIA uitkering krijgen :mrgreen:

Michel

Tom

Bericht door Tom » 09 mar 2011, 14:56

Michel P schreef:
Als jij van je geloof iemand alleen mag begroeten door deze ff te swaffelen, zouden ze dat accepteren :mrgreen: en dan afgekeurd worden op een swaffelarm en lekker thuis je WIA uitkering krijgen :mrgreen:
:lol: :lol:

GTRene

Bericht door GTRene » 09 mar 2011, 14:58

Tom schreef:Handje geven aan een vrouw mag niet maar ondertussen mogen ze wel meerdere vrouwen hebben om daar hun derde been tussen te steken :bag:
ja, een handje helpen mag schijnbaar wel :mrgreen:
of hun jongeheer een handje geven.

ik snap ook niet dat ze die kromme regels nu nog hebben...gelukkig met het steeds meer bereikbare digi tijdperk, zullen veel vrouwen (al zal dat in veel landen nog lang duren) steeds meer zich durven roeren hoop ik.

stel dat de Arabische wereld waar ze nu vechten en in opstand komen,
meer vrijheid krijgt en meer democratie, voorzie ik op den duur ook meer rechten voor de vrouwen...
en als het daar 1x is kan het een groter front vormen naam landen als Pakistan en Afrika? e.d.
laten we het hopen.

whaha, lol @Michel :clap:

Michel P

Bericht door Michel P » 09 mar 2011, 15:10

Lach maar, handjes weigerenis erg lucratief in NL, weer een gat in de begroting, handjes weigeren gaat het worden in 2011!!
wo 09 mrt 2011, 11:34 | 137 reacties
| lees voor
Twee ton subsidie voor handenweigeraar
AMSTERDAM - De Amsterdamse HvA-docent Nourdin Belhadi, die na een bedevaart naar Mekka nog langer weigert zijn vrouwelijke collega's de hand te schudden, blijkt voorzitter te zijn van een stichting die 200.000 euro ontvangt van de gemeente Utrecht.

De Tweede Kamerfractie en de Utrechtse VVD-fractie willen opheldering over de integratie-subsidie aan de welzijnsstichting Jongeren in Aktie. "Het is alsof je subsidie geeft aan een stichting voor vegetariërs, die vervolgens het eten van vlees gaat promoten", zegt de Utrechtse VVD-fractieleider Geldof in het AD.

Belhadi (27) ging in november op bedevaart naar Mekka. Bij thuiskomst liet hij zijn werkgever weten vrouwelijke collega's niet meer met een handdruk te willen begroeten. Bestuursvoorzitter van de HvA Karel van der Toorn lietr weten de docent te steunen, wat tot grote ophef leidde onder studenten en docenten. Zij leggen de weigering uit als een minachting voor vrouwen.

Gisteren werd bekend dat de Hogeschool de docent weer aan het werk wil helpen. De onderwijsinstelling wil hem herplaatsen en heeft hier ook een adviseur voor ingehuurd.

Plaats reactie