iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Michel P

Re: Iphone 4

Bericht door Michel P » 03 mar 2011, 16:46

Kan ik je strijkbout ff lenen Rico :mrgreen:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 03 mar 2011, 16:49

Michel P schreef:Even en noob vraag van mijn kant. Ik heb al mijn contacten op mijn simkaart staan. Ik krijg een nieuwe kleine simkaart opgestuurd voor de Iphone, hoe krijg is mijn gegevens nu in de Iphone 4?

Michel
Contacten kopieren naar je oude telefoon, micro sim -> normale sim adapter kopen, contacten op micro sim pleuren en micro sim in de iPhone? Should work...

Niels v D

Bericht door Niels v D » 03 mar 2011, 16:56

Kun je je oude telefoon niet syncen met outlook oid? Volgens mij kan dat met IPhone wel, dus moet je ze zo over kunnen zetten.

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 03 mar 2011, 17:00

Ik heb net alles over zitten typen omdat, ondanks dat ik alles naar m'n SIM had gekopieerd, m'n iPhone de contacten niet zag.
Was even werk, maar heb zo wel mooi m'n hele lijst kunnen ontdoen van mensen met wie ik toch geen contact meer heb :P

Niemand verder een antwoord op mijn vraag? Zou namelijk betekenen dat ik nog zeker twee weken zonder apps door het leven ga :(

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 03 mar 2011, 17:03

Richardt. schreef:Ik heb net alles over zitten typen omdat, ondanks dat ik alles naar m'n SIM had gekopieerd, m'n iPhone de contacten niet zag.
Was even werk, maar heb zo wel mooi m'n hele lijst kunnen ontdoen van mensen met wie ik toch geen contact meer heb :P

Niemand verder een antwoord op mijn vraag? Zou namelijk betekenen dat ik nog zeker twee weken zonder apps door het leven ga :(
http://www.iphoned.nl/itunes-account-zo ... ard/10599/" onclick="window.open(this.href);return false;

Richardt.

Bericht door Richardt. » 03 mar 2011, 19:33

Michel P schreef:Even en noob vraag van mijn kant. Ik heb al mijn contacten op mijn simkaart staan. Ik krijg een nieuwe kleine simkaart opgestuurd voor de Iphone, hoe krijg is mijn gegevens nu in de Iphone 4?

Michel
Per toeval je antwoord gevonden!

Zorg dat al je contacten op je simkaart staan

Dan op je iPhone naar "instellingen" > "Mail, contacten, agenda" > ongeveer op 3/4 van de pagina staat "importeer simcontacten"

Twee tellen wachten en voilá!

M'n eigen probleem heb ik ook al opgelost door me aan te melden bij Click&buy. Beetje het PayPall idee. Aanmelden, rekening activeren en dan kun je het gebruiken.
Moet nu alleen wachten totdat ik de activeringscode krijg en dan zou de Appstore ook goed moeten werken.

WJ

Bericht door WJ » 03 mar 2011, 19:37

Is er een wekker voor de Iphone4 die je eigen muziek/gekozen nummer afspeelt als die afgaat?

Tom

Bericht door Tom » 03 mar 2011, 20:18

Richardt. schreef:

Michel

Dan op je iPhone naar "instellingen" > "Mail, contacten, agenda" > ongeveer op 3/4 van de pagina staat "importeer simcontacten"

M'n eigen probleem heb ik ook al opgelost door me aan te melden bij Click&buy. Beetje het PayPall idee. Aanmelden, rekening activeren en dan kun je het gebruiken.
Moet nu alleen wachten totdat ik de activeringscode krijg en dan zou de Appstore ook goed moeten werken.
Alleen heeft Michel nu een grote simkaart en straks een microsim.
Ik had m'n vorige simkaart geknipt (met een schaar, google maar).. dat werkt ook al weet ik niet precies hoe dat zit als die simkaart niet meer actief is.

Richardt.

Bericht door Richardt. » 03 mar 2011, 21:17

Hmm, ja dat is lastig.

Ik heb m'n oude simkaart nodig. Hadden ze bij The Phone House een handig apparaat voor, binnen 2 tellen de simkaart precies goed op formaat.
Straks als m'n nieuwe abbo in gaat moet ik waarschijnlijk dus weer alles overnemen :stom:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 08 mar 2011, 09:32

Even een vraagje; ik ga een half jaar naar Amerika aan het eind van het jaar. Nu wil ik denk ik mijn iPhone simlockvrij laten maken bij T-Mobile (schijnt dat dat nu gratis en legaal te kunnen?) en dan eigenlijk in de USA een abonnement weer willen afsluiten. Maar kan dit voor een half jaar? Het liefst natuurlijk met gewoon 3G internet.

Ik heb al even Google aan geslingerd, maar kan niet echt iets vinden. Iemand hier die wat meer weet?

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 08 mar 2011, 10:24

Ik druk meestal de oude (of een andere) simkaart in een ander toestel (genoeg ouwe GSM's liggen inmiddels) en stuur de contacts via bluetooth over.

Niels v D

Bericht door Niels v D » 08 mar 2011, 10:27

WJ schreef:Is er een wekker voor de Iphone4 die je eigen muziek/gekozen nummer afspeelt als die afgaat?
Je standaard wekker speelt gewoon je beltonen af, dus als je met 30 sec genoegen neemt?

Roy

Bericht door Roy » 08 mar 2011, 11:42

Wi-Fi Sync: http://www.getwifisync.com/" onclick="window.open(this.href);return false; (op je iPhone installeren via Cydia. Kost $9,99,- maar het werkt perfect.)

Ideaal programma. Ik wil de bestanden op mijn iPhone op verschillende locaties hebben (thuis, werk etc.) en om nou elke keer dat kabeltje mee te nemen vind ik geen doen en nu heb ik dus deze oplossing gevonden. Werkt echt super. Kan je gewoon draadloos syncen naar iTunes met je iPhone.

Om de foto's van mijn iPhone draadloos naar je computer te krijgen heb ik iPhone Explorer gevonden (http://www.macroplant.com/iphoneexplorer/" onclick="window.open(this.href);return false;). Die even installeren op je computer, op je iPhone afc2add installeren (ook Cydia) en je kan via Wi-Fi Sync connectie maken met iPhone Explorer zodat je draadloos de root in kunt gaan. Super!

Michel P

Bericht door Michel P » 08 mar 2011, 11:49

Tom schreef:
Richardt. schreef:

Michel

Alleen heeft Michel nu een grote simkaart en straks een microsim.
Ik had m'n vorige simkaart geknipt (met een schaar, google maar).. dat werkt ook al weet ik niet precies hoe dat zit als die simkaart niet meer actief is.

Even bij de telecomwinkel binnen gelopen, die gaven aan dat de micro sim in een grote simkaart zat en die moest ik eerst even in de oude telefoon dien, en dan alle contacten naar de sim overzetten, en dan er en micro sim van maken en die Iphone stoppen.

Ga in vanavond maar eens proberen.

Michel

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 08 mar 2011, 11:57

Robin Hartog schreef:Even een vraagje; ik ga een half jaar naar Amerika aan het eind van het jaar. Nu wil ik denk ik mijn iPhone simlockvrij laten maken bij T-Mobile (schijnt dat dat nu gratis en legaal te kunnen?) en dan eigenlijk in de USA een abonnement weer willen afsluiten. Maar kan dit voor een half jaar? Het liefst natuurlijk met gewoon 3G internet.

Ik heb al even Google aan geslingerd, maar kan niet echt iets vinden. Iemand hier die wat meer weet?
Bij AT&T kun je iig een prepaid-simkaart mét 2GB data per maand krijgen, kost $25 geloof ik.

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 08 mar 2011, 13:12

MartijnGizmo schreef:
Robin Hartog schreef:Even een vraagje; ik ga een half jaar naar Amerika aan het eind van het jaar. Nu wil ik denk ik mijn iPhone simlockvrij laten maken bij T-Mobile (schijnt dat dat nu gratis en legaal te kunnen?) en dan eigenlijk in de USA een abonnement weer willen afsluiten. Maar kan dit voor een half jaar? Het liefst natuurlijk met gewoon 3G internet.

Bij AT&T kun je iig een prepaid-simkaart mét 2GB data per maand krijgen, kost $25 geloof ik.
Thnx. Geen idee of 2GB veel is? Zal eens zoeken...

Richardt.

Bericht door Richardt. » 08 mar 2011, 13:20

Afgelopen wintersport in Oostenrijk ook zo'n soort kaartje gekocht met 1GB.

Na een 8 dagen lang internetten via de laptop + foto's uploaden hadden we nog niet de helft verbruikt.

Dus 2GB met een telefoon lijkt me ruim voldoende ;)

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 08 mar 2011, 13:46

Hmm volgens mijn iPhone heb ik 4.4 GB verstuurd en 5.9GB ontvangen. Ik weet alleen niet in welk tijdsbestek dat is. :mrgreen:

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 08 mar 2011, 13:55

Contacten op je SIM kaart staan is zoooow 1999

Michel P

Bericht door Michel P » 08 mar 2011, 15:24

Wat een mooi stukje techniek zo'n Iphony4 super beeldscherm.

Michel

Macboy

Bericht door Macboy » 08 mar 2011, 15:39

Een beetje provider heeft voor het overzetten van al je contacten een ideale oplossing. Ik loop al jaren bij Vodaphone en daarmee kun je online alles regelen met een paar muisklikken. Alles wordt volautomatisch van je oude telefoon via het Voda netwerk opgeladen en doorgestuurd naar je nieuwe telefoon. Beter kan niet. Zitten een paar kleine nadelen aan, maar die wegen niet op tegen de voordelen.

http://vodafone360.com/nl" onclick="window.open(this.href);return false;

Hopelijk heb je ook Vodaphone of hebben andere providers daarop gelijkende voorzieningen. Overigens valt mij wel op dat Voda hiervoor amper reclame maakt en heel weinig mensen überhaupt het bestaan hiervan kennen. Doe er dus je voordeel mee.

Richardt.

Bericht door Richardt. » 08 mar 2011, 15:44

Ik weet dat Hi dat ook heeft. Ik ben er niet zo'n fan van. :roll:

Macboy

Bericht door Macboy » 08 mar 2011, 15:52

Nee tuurlijk ben je er geen fan van, maar het is wel handig als je 250+ contacten eenvoudig wil overzetten.

Asief

Bericht door Asief » 08 mar 2011, 17:33

Zelf sync ik mijn contacten en agenda met mijn Google account. Hiermee houd ik altijd alles gesynchroniseerd, zowel op mijn iPhone als Android :thumbup:

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 08 mar 2011, 22:29

Outlook, ik wil niks van dat soort info in the cloud.

Plaats reactie