Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.51

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Arthur » 03 mar 2011, 14:05

Pas dan maar op voor de "sneeuwschuiver" van Job.
Robin schreef:Oh ja. Vanochtend om half acht was 't hier -3,5 om half negen -3. Ik naar de kappert. Kale kop. Berekoud.Tjeses!

Conclusie:Welke godvergeten opwarming van de aarde hebben we 't over :evil:

Wie heeft die 'opwarming van de aarde 'onzin/leugens/bedrog ook alweer bedacht gvd! Oh ja ik weet 't weer..... :(

Het is hier nu 0 onder 0.

Oant Moarn
Pyt Paulusma @ PC Robin(die graag een Ferrari V12 uit 1970 wil gebruiken om hier eerst minuten stationair voor de deur en dan met 'n paar stoten 8000 te laten draaien als ie warm is, STANDHEIZUNG in optima forma!)

Maus335i

Bericht door Maus335i » 03 mar 2011, 16:49

En dan niet te vergeten dat we vanwege die opwarming van de aarde nu CO2 tax en ander soort achterlijke milieubelastingen betalen ;) Nog zo'n prachtvoorbeeld van falend beleid. Belastingmaatregelen op basis van leugens, whahaha.

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 03 mar 2011, 18:05

Waar is de zure regen? :nah:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 03 mar 2011, 18:11

Sjoerd MP BMW schreef:Waar is de zure regen? :nah:
Job, Emile, Alexander en Jolande naast mekaar in 't urinoir, dáár is de zure regen. :D

Michel P

Bericht door Michel P » 03 mar 2011, 18:38

Robin schreef:
Sjoerd MP BMW schreef:Waar is de zure regen? :nah:
Job, Emile, Alexander en Jolande naast mekaar in 't urinoir, dáár is de zure regen. :D
Proest :mrgreen:

RVV

Bericht door RVV » 03 mar 2011, 19:02

Ja leuk de CO2 problematiek (zogenaamd).

Afgelopen zondag was ik met de vrouw en kids naar het Fries natuurmuseum in Leeuwarden. Daar was namelijk een Dinosaurus expositie. Nou dat vinden die kleine hummeltjes van 7, 5 en 2 fantastisch. Het was ook erg leuk. Opgezette geraamtes van dino's zo groot als een huis, allerlei feitjes en wetenswaardigheden. Het meeste wist ik al wel, als kind altijd al interesse gehad in dino's (wie niet).
Aan het eind van de dag een boek gekocht over de dino geschiedenis. Veel plaatjes en tekst. Leuk wat voorlezen.. en dan vertel je tegen je kinderen dat de Dino's ongeveer 160 miljoen jaar hebben bestaan en al 65 miljoen jaar zijn uitgestorven. Je weet dat je kinderen dat helemaal niet kunnen bevatten. Maar eigenlijk kun je hetzelf ook niet bevatten. De dino's gingen waarschijnlijk dood door een inslag of vulkanische activiteiten. Alleen is dat ook niet helemaal zeker. Maar de Dino's gingen ook niet van de een op de andere dag dood, daar gingen nog wel een paar miljoen jaar overheen. Maar de aarde bleef wel draaien en draaien.

Om dit verhaal een beetje in perspectief te plaatsen en dan vertel ik eigenlijk ook weinig nieuws maar toch is het interessant. Want de (semi) moderne mens bestaat ongeveer 200000 jaar als we de evolutieleer mogen aannemen, begonnen we zo'n beetje als een aapachtige achter de konijnen aan te rennen.

Op die 200000 jaar zijn we pak em beet 200 jaar bezig met het (semi) moderne leven wat we kennen. De babyboomers van na de oorlog lopen pak em beet 60 tot 65 rond..

De mens/sameleving zoals we die nu kennen stelt op geologische tijdschaal echt helemaal geen fuck voor. Dat we toevallig een ipad in elkaar kunnen schroeven maakt ons nog niet een succesvol specie op deze aardkloot. Het idee dat wij als soort deze aardkloot naar de knoppen kunnen helpen slaat ook werkelijk helemaal nergens op. Het enige wat je er uit kan halen is dat het wel van een hele arogantie getuigd dat wij miezerige mensen denken het bestaan van 160 miljoen jaar dino's op deze aardkloot naar de kroon te kunnen steken.

De aarde draait wel door en door en over pak em beet 100000 jaar is er geen mens meer.. denkt niemand meer over een mens na... en heersen er species over de aardkloot die het op basis van evolutie succes vast ook wel 160 miljoen gaan volhouden..

De mens is voor deze aarde hetzelfde als een eendagsvlieg in een grote koeienstal.. lastig.. maar een tik, een klap en ze draaien nog een vlaai. en hop weg is de eendagsvlieg..

Over vliegen gesproken.. die bestaan als specie ook al ongeveer 200 miljoen jaar.. beybey mens... je was de zwakste schakel.. :goodnight:

Robin

Bericht door Robin » 03 mar 2011, 19:07

en god/allah dan Rico?111????1111!!!!!???

Afbeelding

en Sinterklaas.
:'(

RVV

Bericht door RVV » 03 mar 2011, 19:11

Het zou kunnen dat wij de AngryBirds van god/allah zijn :bag: (en Sinterklaas natuurlijk)..

Fernando

Bericht door Fernando » 03 mar 2011, 19:19

@ Rico

Je stukje deed me sterk aan deze meneer hieronder denken:

:)

Robin

Bericht door Robin » 03 mar 2011, 19:52

Prima altijd die George Carlin. :thumbup:

dvh

Bericht door dvh » 03 mar 2011, 20:30

RVV schreef:Het zou kunnen dat wij de AngryBirds van god/allah zijn :bag: (en Sinterklaas natuurlijk)..
Afbeelding

Michel P

Bericht door Michel P » 03 mar 2011, 20:36

Robin schreef:Prima altijd die George Carlin. :thumbup:
Die gast is idd geniaal!

Metchu

Bericht door Metchu » 03 mar 2011, 23:37

serieus, hier word ik best wel woest van..

http://www.dumpert.nl/mediabase/1387731 ... apper.html" onclick="window.open(this.href);return false;

teringhond... klap op ze bolle oog kan ie krijgen!

Xave30

Bericht door Xave30 » 03 mar 2011, 23:46

Ai,

Grote voorbeeld voor the next generation (filmende jongens) losers. Lekker mee lachen tot aan t eind en natuurlijk opnemen he.

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 03 mar 2011, 23:48

Metchu schreef:serieus, hier word ik best wel woest van..

http://www.dumpert.nl/mediabase/1387731 ... apper.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Idd ja......man mag blij zijn dat ik er niet naast zit...... :bag:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 03 mar 2011, 23:50

Robin schreef:Oh ja. Vanochtend om half acht was 't hier -3,5 om half negen -3. Ik naar de kappert. Kale kop. Berekoud.Tjeses!

Conclusie:Welke godvergeten opwarming van de aarde hebben we 't over :evil:

Wie heeft die 'opwarming van de aarde 'onzin/leugens/bedrog ook alweer bedacht gvd! Oh ja ik weet 't weer..... :(

Het is hier nu 0 onder 0.

Oant Moarn
Pyt Paulusma @ PC Robin(die graag een Ferrari V12 uit 1970 wil gebruiken om hier eerst minuten stationair voor de deur en dan met 'n paar stoten 8000 te laten draaien als ie warm is, STANDHEIZUNG in optima forma!)
http://www.nu.nl/wetenschap/2460147/ijs ... appen.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Move along, nothing to see here...

Fernando

Bericht door Fernando » 03 mar 2011, 23:51

Metchu schreef:serieus, hier word ik best wel woest van..

Lol die had ik dus echt bovenop z'n plaat getikt... :D

Metchu

Bericht door Metchu » 03 mar 2011, 23:56

jammer dat ik Wilders over dit soort clowns nooit hoor zeuren... of kamervragen of wat dan ook... Want laten we eerlijk zijn, als het een marokkaan of wat dan ook was geweest, was de wereld te klein...

duifjes.com

Bericht door duifjes.com » 03 mar 2011, 23:58

Metchu schreef:jammer dat ik Wilders over dit soort clowns nooit hoor zeuren... of kamervragen of wat dan ook... Want laten we eerlijk zijn, als het een marokkaan of wat dan ook was geweest, was de wereld te klein...
Daarom unieke beelden :jenna:

GTRene

Bericht door GTRene » 04 mar 2011, 00:02

Fernando schreef:@ Rico

Je stukje deed me sterk aan deze meneer hieronder denken:

:)
die vent is echt geniaal soms, destijds toch ook met die God on a clouth ofzo :mrgreen:
lekker nuchter uitleggen.

@Filmpje in trein..triest volk, ipv met z'n allen ff die man de wacht aan te zeggen doen ze niks...
stomme eikel ook nog roken in de trein en die dingen wat ie zegt tegen die vrouwen/meiden :wtf:

Michel P

Bericht door Michel P » 04 mar 2011, 07:21

duifjes.com schreef:
Metchu schreef:jammer dat ik Wilders over dit soort clowns nooit hoor zeuren... of kamervragen of wat dan ook... Want laten we eerlijk zijn, als het een marokkaan of wat dan ook was geweest, was de wereld te klein...
Daarom unieke beelden :jenna:
+1 dit is een incident, neemt niet weg dat die uit de trein geknuppeld moet worden. Met die mocro's is een plaag, dat is het verschil!

PD power

Bericht door PD power » 04 mar 2011, 07:39

Als wilders bij elke Marokaan die hufter gedrag vertoond, er iets van moet zeggen, dan heeft ie spreektijd die 7 dagen per week en 24 uur per dag duurt, dit zijn typisch van die opmerkingen, om het echte probleem te bagatelliseren.

Wordt helemaal schijtziek van die jochies, vind trouwens in dat filmpje de toeschouwers minstens net zo erg, een beetje dom mee lachen.

Rupie

Bericht door Rupie » 04 mar 2011, 08:58

De laatste twee opmerkingen...

Maar PD power, je geeft zelf al antwoord met het laatste gedeelte van je post op waar het echte probleem zit, jammer dat je het zelf niet ziet.

Maar als ik Michel goed begrijp is dit een incindent en hoeft ie geen excuses te maken voor zijn blanke broeder. Ongelovelijk.

Michel P

Bericht door Michel P » 04 mar 2011, 09:04

Ruben schreef:De laatste twee opmerkingen...

Maar PD power, je geeft zelf al antwoord met het laatste gedeelte van je post op waar het echte probleem zit, jammer dat je het zelf niet ziet.

Maar als ik Michel goed begrijp is dit een incindent en hoeft ie geen excuses te maken voor zijn blanke broeder. Ongelovelijk.

Ruben, leest eens goed, zet je multicul bril af ik zeg neemt niet weg dat die uit de trein geknuppeld moet worden hoe duidelijk wil je het hebben! Blijf jij je maar verexcuseren voor de lieve mocro boys, die naar goed multicul gebruik natuurlijk slachtoffer zijn i.p.v. dader.

Michel

Elise

Bericht door Elise » 04 mar 2011, 09:06

Wilders heeft voor dit soort figuren Tuigdorp in het leven geroepen.
En daarbij wordt niet gediscrimineerd, Tuigdorp is ook voor deze meneer een prima verblijfplaats.
Dit soort mensen moeten we niet in onze maatschappij willen hebben.......

Plaats reactie