Speakers E46 coupe
- Jelmer850i
Speakers E46 coupe
Ok, eerste kms'gemaakt wat tegen valt zijn de speakers.
Zijn er speakersets te verkrijgen waadoor het vermogen/kwaliteit er enorm door voorruit gaat wat gewoon past in de huidige omhuizingen. Ik las op internet dat rainbow daar sets voor heeft, maar wat achter weer net niet goed past.
Heeft iemand van hier er ervaringen mee?
Zijn er speakersets te verkrijgen waadoor het vermogen/kwaliteit er enorm door voorruit gaat wat gewoon past in de huidige omhuizingen. Ik las op internet dat rainbow daar sets voor heeft, maar wat achter weer net niet goed past.
Heeft iemand van hier er ervaringen mee?
- Knot
Re: Speakers E46 coupe
Zaten er geen HK speakers in dan?
- daNpy
Audio System levert speakers (Radion en X-Ion) die precies passen. Je moet alleen wel de stekkers aanpassen.
Ik heb de Radions alleen voor in de sedan en dat klinkt al een stuk beter! Achter vervang ik misschien nog wel eens, maar is nog niet echt nodig. Ben nu eerst bezig met een sub achterin
Ik heb alleen wel de 4-speaker uitvoering, dus een mid/laag onderin de deur en een tweeter in de A-stijl. Sommigen hebben ook nog een midrange ergens midden in de deur zitten en die zit bij AS er niet bij...
Ik heb de Radions alleen voor in de sedan en dat klinkt al een stuk beter! Achter vervang ik misschien nog wel eens, maar is nog niet echt nodig. Ben nu eerst bezig met een sub achterin

Ik heb alleen wel de 4-speaker uitvoering, dus een mid/laag onderin de deur en een tweeter in de A-stijl. Sommigen hebben ook nog een midrange ergens midden in de deur zitten en die zit bij AS er niet bij...
-
Ik geloof dat deze altijd wel aangeraden worden:
http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... ies-Coupe/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bavariansoundwerks.com/produ ... ies-Coupe/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 30 mei 2011, 12:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jelmer850i
@Knot: nee geen HK
mag ook wel voor dat geld, maar die kleine ronde tweeter waar hoort die?
Ik heb in de deuren onderin een speaker en errboven de tweeter, zie foto:
http://www.driving-fun.com/forum/downlo ... hp?id=3558
mag ook wel voor dat geld, maar die kleine ronde tweeter waar hoort die?
Ik heb in de deuren onderin een speaker en errboven de tweeter, zie foto:
http://www.driving-fun.com/forum/downlo ... hp?id=3558
-
OnlineMartijn_bmw
daNpy schreef:Audio System levert speakers (Radion en X-Ion) die precies passen. Je moet alleen wel de stekkers aanpassen.
gewoon een setje audio system rondom er in zetten en je geluid gaat er stappen op vooruit met behoud van OEM look!
-
.
Laatst gewijzigd door Walter op 30 mei 2011, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tommy
Rainbow en X-ion hoor ik goede verhalen over. Voordeel ook dat je niet met een losse grote X-over zit. Zelf heb ik er Hertz composet in zitten ivm Boston versterker en een HK subwoofer. Bevalt me prima en heb dan ook gewoon nog m'n volledige kofferbak ter beschikking ook.