wbt pitbox ben ik er wel voor in om zo'n ding te huren... eventueel met iemand anders...
hoe groot zijn ze op assen? op spa kennen er wel 3 auto's in... :banaan:
ralph
Alfa Nord schreef:Ik ben er ook bij!
Richard.
Mooi. Kun je die BMW's een beetje opjagenAlfa Nord schreef:Zekers, eerste meters met de nieuwe 75 TS cup racer
De prijs voor de gehele middag (4 uur) open pitlane rijden is €275 per auto (een auto delen met twee rijders is als altijd weer mogelijk). Extra polsbandjes kosten €10 per stuk.
het staat er wat verwarrend...Peter Tunissen schreef:Ja, het staat toch duidelijk in de openingspost?
Je betaalt inschrijfgeld voor één auto en één bestuurder.
Je mag echter met twee bestuurders in één auto rijden en ook bijrijders meenemen, alleen moeten die dan allemaal ook een vrijwaring tekenen en dus een polsbandje kopen, zodat we tenminste helemaal zeker weten dat niemand op het circuit rond gaat (als bestuurder of als bijrijder) die geen vrijwaring heeft getekend.
vandaar ff verwarring, immers mail met die "qoute" kwam weer later op 03-03-2011 vandaaro.De prijs voor de gehele middag (4 uur) open pitlane rijden is €275 per auto (een auto delen met twee rijders is als altijd weer mogelijk).
Extra polsbandjes kosten €10 per stuk.
Heb hier van de week ook nog een e-mail overgestuurd, nog geen reactie opgekregen....Ralph Wolf schreef:Peter, hoe doen we dat met inschrijvingen voor bijrijders, ter plaatse en ook tp betalen? immers bij de inschrijving kon je geen extra bijrijder bandjes bijbestellen![]()
voor de rest laat maar komen dis dinsdag,
:banaan:
ralph
Die kun je ter plaatse met mij afrekenen :twisted: Ik zal bij de tunnel staanRalph Wolf schreef:Peter, hoe doen we dat met inschrijvingen voor bijrijders, ter plaatse en ook tp betalen? immers bij de inschrijving kon je geen extra bijrijder bandjes bijbestellen![]()
ralph
Ik gok op westenwind. Bij oostenwind en dan richting ramshoek en de geert timmer haal ik de theoretisch mogelijke topsnelheid van 149 km/h nooit en dan wordt het bijna onmogelijk de streeftijd van 2.30 te halen.Andre schreef:Hielke alles valt of staat met de windrichting op de 29e.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten