Hij is begin 2010 geïmporteerd door mijn dealer vanuit Engeland. Ik heb toen een tweede tank gekocht + racekappen (beide wit laten spuiten) zodat ik ermee op het circuit kon rijden. In totaal heb ik er twee keer mee op het circuit gereden vorig jaar. Voor deze twee sessies heeft de motor een grote beurt gehad. Kleppen zijn gesteld, alle vloeistoffen zijn vervangen, nieuwe bandjes eronder etc. Hij is dus helemaal fris, je kan er zo het circuit mee op. Ook heb ik nog GSG Moto crashpads eronder gezet, deze zijn een stuk beter dan degene die erop zaten (te zien op de foto's van de Daytona in straat-trim). De GSG Moto crashpads zitten namelijk op twee punten bevestigd ipv op één punt.
Deze motor heeft nog geen kenteken, dit omdat ik hem alleen op het circuit heb gebruikt. De benodigde papieren vanuit Engeland heb ik in mijn bezit, dus als je langs de RDW rijd, kun je zo een kenteken aanvragen. Dit word per maand goedkoper, nu kost het +- 400 euro is mij telefonisch verteld door de Belastingdienst.
Het omzetten van de kappen + tank is ongeveer een uurtje werk, ideaal dus als je hem gaat gebruiken voor de straat en het circuit.
De grijze tank heeft wat aanslag aan de binnenkant, hier heb ik echter "Tankcure" voor staan. Hierdoor word ie van binnen weer helemaal als nieuw en dit middeltje krijg je er dan ook gewoon bij.
Hij heeft altijd droog in mijn motorschuur gestaan aan de acculader zoals je op de foto hieronder kunt zien.
De rede van verkoop: Ik vind dat ik hem te weinig gebruik en dan vind ik het zonde om zo een dure fiets zo te laten staan. Voor op de straat heb ik een Street Triple R, dus dan zal ik hem ook niet veel gebruiken...
De vraagprijs: €6750,-
De foto's: