Vandaag kwam ik voor het eerst op DF en heb me gelijk maar ingeschreven. Ik was al een tijd op zoek naar een plek waar alle soorten autogekken zich verzamelen en ik geloof op het eerste gezicht dat ik die hier wel gevonden heb. Niet zo lang geleden heb ik een tamelijk kale BMW E30 uit '89 gekocht en ik vind het ontzettend leuk om erin te rijden en zoek graag informatie over de auto en ervaringen van andere eigenaren op op internet. De auto is gezien zijn leeftijd in behoorlijk goede staat (als je bijvoorbeeld geen elektrische ramen hebt gaan ze ook niet stuk), maar er is wel het een en ander wat eraan moet gaan gebeuren. De komende tijd wil ik proberen de auto in zo'n goed mogelijk staat te brengen, uiteraard met een redelijk budget en zoveel mogelijk originele onderdelen (hoewel ik ook niet per sé me strikt aan de originele optielijst wil houden).
Dit is de auto toen ik hem net had opgehaald:
Inmiddels zitten er kroonkurken met winterbanden onder en heb ik ook nog schade gehad en rij voorlopig met een zwart spatbord aan de rechterkant (met zomerbanden in de sneeuw een boom geraakt die niet opzij ging)