Erik dB schreef:**zeikmodus**Rubino schreef:Romo,romo schreef:Die is hier als eens voorbij gereden……………
"aantoonbaar van de eerste eigenaar"……………………….amehoela met deze nummerplaat , import kar…….
Wel een bjoety, daar niet van………………...
Jammer dat je er verkeerd over denkt. Deze M3 is van mij, en volg dit topic even aandachtig als de rest hier. Nu zie ik dat mijn advertentie voorbij komt.
Ik bedoel zoals de andere hierboven zeggen met (Aantoonbaar van de 1ste eigenaar) dat ik hem gekocht hebt van de 1ste eigenaar. Dat is bij een duitse auto op de duitse brief terug te vinden als je dat nog niet wist. Daar heb ik nog een kopie van. Dat is ook de reden waarom ik dat erbij zet, en niet om mensen in de maling te nemen. Want iedereen kan zien dat de auto ingevoerd is.
Wat is er dan tussen 22/4/2009 en 19/8/2009 gebeurd?
Wel een ERG gave kleurencombi trouwens, prima opvolger van mijn E36 M3 met cosmos-schwarz/modena gelb.
De auto is van mijn naam, op die van mijn vader gekomen ivm allrisk verzekering dat gewoon te duur was op mijn naam vanwege het aantal schadevrije jaren. Heb er toen nog een kleinere zuinige auto van bij kunnen kopen!