Steenslag op de lak

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
RVV

Bericht door RVV » 14 feb 2007, 23:49

allen schreef:Wat is er nou leuk aan een helemaal perfecte lak. Jullie zijn toch geen posers?! Does 'driving fun' ring a bell...

Iedere wagen die echt gebruikt wordt hoort wat steenslagschade te hebben imho. :wink:
Ik zie mijn vrouw ook liever met mooi gelakte nagels ipv afgekloofde vingertoppen... ook al let ik er niet op als ik aan het volblaffen ben ;-)

Rebel

Bericht door Rebel » 15 feb 2007, 01:23

Allen, omdat we zo gierig zijn dat we zoveel mogelijk geld willen vangen als we hem weer inruilen op een nieuwe.

p.s. Overigens bij een bezoekje aan de Ring ben je verzekerd van succes (steenslag) Zowel tijdens het pushen op de snelweg erheen, als op de Ring zelf.
Ik ben er zelf nog al geroutineerd in geworden, om het te herstellen.
Lakstiften is rommel, daar kun je niks mee.
Het beste is met fijne houtsplinter of een gespleten tandenstoker het gaatje op te vullen met lak, maar dusdanig dat je het 2 of drie keer moet doen met tussentijds drogen. Dus niet een druppel die erals het ware te dik opligt. En dan na enkele dagen met een fine-polish, verkrijgbaar bij een autospuiter het ligt op-polijsten.

Beter is om het gewoon te laten, en dit pas te doen voor inruil :wink:

allen

Bericht door allen » 15 feb 2007, 08:47

@Tom: Een auto ruil je uiteindelijk toch ook gewoon in voor een ander. Een jongere koets is wat stijver.. :shock: :lol:

@Rico: Na je woorden stel ik me je vrouw voor als een Honda met polyestertuning maar ik houd me even in kwa woorden ;)

Maar ff serieus. Voor mij is een auto netjes als hij gewoon gewassen is. Af en toe even in de wax en that's it. Dat zo'n glimmende wagen steenslag heeft is voor mij een teken dat de eigenaar wel zuinig is op z'n wagen maar hem tegelijkertijd ook gebruikt waarvoor deze bedoeld is.

Plaats reactie