+1 dat was het eerste wat ik dacht.Ravin ///M schreef:Lijn van de vorige was mooier, exclusiever.
Haha Hans, bereid je maar voor. 8 cilinders 7 literDownforce Hans schreef:Starten met een slinger:
+1Macboy schreef:Deze auto is gecamoufleerd al een beauty. Laat staan als ie klaar is !
En over paar maanden is iedereen hier op DF ook overstag
Nou, dan vond je het vorig model 6 en 7 serie dus ook helemaal niks, want dat waren pas gedrochtenromo schreef:Die verschrikkelijke aflopende kont....................braak
En dan die afgebroken lijn boven de achterste wielkast, om die heupen nog meer te accentueren, zeg maar een soort van "love handles".................arghhhhhh
Doe het dan goed en maak er een Latina ass van...............
Wow, dan hoor ik bij de exclusieve tien procent met smaak!Macboy schreef:Hoe verklaar je het gebrek aan aandacht dan ? Weet zeker dat 90% DF-ers het een vette bak vinden. Zeker in real life.
Zag van de week zo'n SL rijden, dacht eerst aan een nepper. Nieuw bouwen op oud model.Joy schreef:De neus vind ik niet passen bij de rest van de auto. De vorige CLS was van de voor- tot achterkant een vloeiende lijn. De nieuwe CLS heeft de rechtopstaande neus die werd geïntroduceerd op de facelift SL, wat ik toen al een blunder van een aanpassing vond. Diezelfde 'ikmoetenzaldieneuseropzetten' vind nu weer plaats bij de SLK.
Gebruikers op dit forum: EvdP, krentenbol, mauritsklein, MParallel, Zed240 en 21 gasten