Media
-
Media
Wie gaat er nog meer filmen?
Ik wel. Ga een manfrotto statief aan de buitenkant of binnenkant vastmaken zodat ik veel kan filmen (vanuit/vanaf de auto).
Ik las iets over een DVD bij aanmelding? Wat houdt dit in dan?
Verder zal iedereen wel fotograferen?
Ik wel. Ga een manfrotto statief aan de buitenkant of binnenkant vastmaken zodat ik veel kan filmen (vanuit/vanaf de auto).
Ik las iets over een DVD bij aanmelding? Wat houdt dit in dan?
Verder zal iedereen wel fotograferen?
- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Als dat gebeurd, doe ik dit met die agent: [img:127:67]http://www.speedcars.nl/forum/images/sm ... _yesno.gif[/img]
Anyway, 't schijnt dat mijn bijrijder een camera heeft met statief, dus eigenlijk moeten we even wat fixen in de STI 8)
Anyway, 't schijnt dat mijn bijrijder een camera heeft met statief, dus eigenlijk moeten we even wat fixen in de STI 8)
-
- Peter Tunissen
De bedoeling was een professionele DVD te laten maken door een kennis, maar helaas is ze net dat weekend verhinderd. 
De camera is overigens niet verhinderd en gaat dus wel mee.
Hoe we het nu precies gaan doen met die DVD, geen idee? Maar er komt in ieder geval zeker wel iets van beelden op een DVD te staan, zo'n evenement is veel te gaaf om niet 87x thuis op de bank te kunnen herbeleven.
Volgens mij gaan er sowieso heel veel digitale foto- en videocamera's mee, dus ik maak me over de mogelijkheden tot nagenieten geen zorgen eigenlijk.

De camera is overigens niet verhinderd en gaat dus wel mee.

Hoe we het nu precies gaan doen met die DVD, geen idee? Maar er komt in ieder geval zeker wel iets van beelden op een DVD te staan, zo'n evenement is veel te gaaf om niet 87x thuis op de bank te kunnen herbeleven.
Volgens mij gaan er sowieso heel veel digitale foto- en videocamera's mee, dus ik maak me over de mogelijkheden tot nagenieten geen zorgen eigenlijk.

-
- Ruud Hulsegge
-
Me too 8)partyondude schreef:In mijn STI gaat waarschijnlijk een statief komen met een camera erop
Zit wat in. Waar gaat de voorkeur naar uit? Breedbeeld of 4:3? Denk dat niet alle cams breedbeeld kunnen filmen? Misschien dat dan 4:3 verstandig is. En als ik het moet monteren zal ik de DV tapes moeten hebben (hopend dat niemand analoog filmtRuud Hulsegge schreef:Als er zoveel gefilmd gaat worden en we willen er wat mee prutsen is het verstandig dat we allemaal op hetzelfde formaat filmen?
dus niet iedereen op 4:3 en 16:9 door elkaar.![]()
Allemaal hetzelfde formaat anders is het wat lastig editten voor een dvd.
Heb er ervaring mee.![]()
Ruud.

- Ruud Hulsegge
- Dinkel
Jongens wat gaaf. Dat worden een hoop DVD-tjes.
Ik fotografeer, ook vanuit binnenin en hangend uit 't raam:
[img:799:517]http://i66.photobucket.com/albums/h254/ ... 302152.jpg[/img]
Ram Cobra at speed vanuit de Espada . . . even de nieuwe discs inremmen op de openbare weg, voordat we 't circuit (Spa) op gaan om 2:50 te draaien . . . in de regen!
Loud MF! Wayne neemt de 460Cob mee . . . 't nette zusje van dit monster. Go and see!
En ja, die uitlaten daar past je vuistje in: 630 brake uit 6.6 liter met een dikke dragster carb d'r op.
Ik fotografeer, ook vanuit binnenin en hangend uit 't raam:
[img:799:517]http://i66.photobucket.com/albums/h254/ ... 302152.jpg[/img]
Ram Cobra at speed vanuit de Espada . . . even de nieuwe discs inremmen op de openbare weg, voordat we 't circuit (Spa) op gaan om 2:50 te draaien . . . in de regen!
Loud MF! Wayne neemt de 460Cob mee . . . 't nette zusje van dit monster. Go and see!
En ja, die uitlaten daar past je vuistje in: 630 brake uit 6.6 liter met een dikke dragster carb d'r op.
-
- Peter Tunissen
- Dinkel
Nou Hazze, dan kun je hier:
http://pistonheads.com/gassing/topic.as ... 312765&h=0
. . . je hartje ophalen. Enjoy!
A.
http://pistonheads.com/gassing/topic.as ... 312765&h=0
. . . je hartje ophalen. Enjoy!
A.
- Corvette
- Peter Tunissen
Ik heb een of ander JVC (Jammer Van de Centjes?) ding, maar dat maakt toch machtig mooie beelden.
Prachtige kwaliteit, haarscherp en er gaat gewoon 5 uur in DVD kwaliteit op zo'n klein camera'tje, mooi. Beperkende factor zal de prutser achter de knoppen dus wel weer zijn.
Hij moet alleen maandag weer terug, dus dat gaat niet lukken om tapes e.d. mee te geven, maar goed, we zien wel hoe we dat regelen, anders worden er gewoon maar een paar DVD's rond gemaild, ook geen probleem.
Prachtige kwaliteit, haarscherp en er gaat gewoon 5 uur in DVD kwaliteit op zo'n klein camera'tje, mooi. Beperkende factor zal de prutser achter de knoppen dus wel weer zijn.

Hij moet alleen maandag weer terug, dus dat gaat niet lukken om tapes e.d. mee te geven, maar goed, we zien wel hoe we dat regelen, anders worden er gewoon maar een paar DVD's rond gemaild, ook geen probleem.

- Michel P
Of alle tapes ff voorzien van een naam, en aan Hazze meegeven, die wil wel monteren gaf die aan. Hazze heb je een voorbeeld van een montage die je hebt gedaan?
Na montage kunnen de bandjes terug naar de eigenaar. DVD kan dan rond worden gestuurd, waarna iedereen zijn backupje van de DVD kan maken en door kan sturen.
Michel
Na montage kunnen de bandjes terug naar de eigenaar. DVD kan dan rond worden gestuurd, waarna iedereen zijn backupje van de DVD kan maken en door kan sturen.
Michel
-