Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Sjoerd MP BMW

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Sjoerd MP BMW » 23 feb 2011, 13:50

Even een cross post, maar heb nog steeds geen antwoord op laatste alinea:
Sjoerd MP BMW schreef:
Andre schreef:Voor jou is het makkelijk praten nandor. Als je echt liefhebber bent van leuke sportieve auto s dan raakt dit hele verhaal je wel. Het wordt je namelijk in zekere zin afgepakt door idioot hoge prijzen.
Mij gaat het niet om het afpakken van liefhebberij ansich. Het gaat mij om het afpakken/tegenwerken van de vrijheid in keuze. Iedereen in een neo-Trabant willen stoppen: iedereen gelijk, iedereen arm.
Iemand die in de markt is voor een auto in hogere segment (snel, luxe of mooi) wordt voor de tweede maal genaaid. Om aan dat bedrag te komen heeft hij een inkomen met een hoge schijf in Box 1 en dus al flink moeten betalen. Vervolgens moet hij ook meer gaan betalen voor de auto... koopt hij alsnog niet die auto dan wordt hij wel even belast in Box 3.
Gezien de leeftijd en vermogen zijn dit dé mensen die kabinet Den Uyl overleeft hebben met 72% in hoogste schijf.

Ik snap het niet, kan iemand mij uitleggen waarom linksch menschen zo denken?
Iedereen gelijk, iedereen arm strookt namelijk niet met de natuur. Oer mens deed ook zijn best om een grotere hert te schieten dan de buurman en bij de dieren zie je het nog steeds: vrouwtje paart met het mannetje met mooiste of grootste verentooi of de winnaar van het gevecht. Ik voorspel een ondergang van het menselijk ras.

GTRene

Bericht door GTRene » 23 feb 2011, 13:56

Michel P schreef:
Downforce Hans schreef:
duifjes.com schreef:Of alleen Turken sjoemelen? *(waar komt dat woord vandaan :D )
Niet alleen Turken.
Ik denk wel eens dat een heleboel mensen uit dat soort landen (noord Afrika etc etc) sjoemelen.
Dat zit na honderden jaren in hun genen.
Als je in die landen niet sjoemelt of de boel creatief oplicht dan kom je geen centimeter verder en zal je nooit een paar centen hebben.
Met hun "kennis" krijgen ze dan ineens te horen hoe het in bv Nederland aan toe gaat en die zien dan gelijk mogelijkheden om de boel hier te tillen.
Wij lopen volgens mij jaren achter met de sjoemel techniek op deze mensen.
Laatst op de radio een vrouw uit de antillen, was al meer dan 10 jaar hier en heeft nog nooit gewerkt.
Woont nu met heel de familie hier in een ééngezinswoning en je raad het al die hebben ook in al die tijd nog nooit een baan gehad.
Toen ze hoorde hoe het hier aan toe ging zag ze gelijk mogenlijkheden vertelde ze.
Tot nu toe was het helemaal gelopen zoals ze verwachtte en had ze het 100 keer beter als thuis op de antillen.

Zo zullen er nog wel 1000 voorbeelden zijn ben ik bang.........
+1

De wetten en regels zijn gemaakt voor de grote allochtonen stroom naar west europa op gang kwam, dat die mensen zoals Hans schrijft vanuit hun eigen cultuur als slim worden gezien als ze de boel flessen en gratis geld scoren is dan ook een gegeven. Dat men de regels vervolgens niet aanpast is omdat er een hele industrie omheen is gekomen die profiteren van die zieligeheidsindustrie, of het nu advocaten, maatschappelijk werk enz. enz. enz. zijn, er gaat veel geld in om, er er zijn dus baantjes te vergeven. Kijk eens wat die inburgeringstrajecten kosten, menig bedrijfje wat daar fors aan verdient, want de overheid betaald......

Nu is dat laatste terecht terug gedraaid maar Job C. was maandag op BNR peptalk al weer aan het lobbyen om vooral hiervoor weer gratis geld ter beschikking te stellen..... want zielig dit en dat.....

Het moet afgelopen zijn met dat gratis geld. Wens je je niet aan te passen, simpel dag ga je terug en heb je nergens recht op. Ben je een autochtonen tokkie, prima dan korte tot 0 als je te beroerd bent om te werken. Wil jij met tattoo's in je gezicht lopen en 30 verschillende kleuren haar een piercings in je smoel, prima, maar dan niet je hand op houden als geen baas je in dienst wenst te nemen. Idem voor reli opsmuck, daardoor geen werk, prima, maar dan ook geen knaken......... taal niet spreken, geen geld, en gewoon de eerste 10 jaar als nieuwkomer geen recht op sociale voorzieningen, zie het als een soort van inverdienen in de maatschappij, wedden dat er meer gaan slagen dan met het huidige half zachte gedoog beleid, waarbij iedereen de stempel zielig krijgt.....

@ruben, wellicht zoeken ze bij de PVDA nog wat mensen die voor sinterklaas kunnen spelen ;-)

Michel
goede inhoud Michel en Hans...

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 23 feb 2011, 14:03

Ik hoor net op het nieuws dat Marcouch als plan heeft om overvallers hun rijbewijs af te nemen.
Veel overvallen gebeuren nu m.b.v. een scooter of auto. Door het rijbewijs af te nemen en opnieuw te laten lessen en af te nemen denkt Marcouch de problemen op te lossen.

Want zonder rijbewijs kunnen ze geen scooter of auto rijden en dus geen tasjes stelen. :blabla:

Dan vond ik de aanpak van een oud vrouwtje beter waarmee mijn oma eens een keer mee in gesprek was:
Er werd in die tijd veel uit tasjes van ouderen gestolen in een winkelcentrum te Arnhem. De mevrouw in kwestie had als oplossing een spons in de tas. In die spons had ze vele scheermesjes gestoken... :lol:

Michel P

Bericht door Michel P » 23 feb 2011, 14:26

Las dat net ook, naief niet te geloven.......... hoeveel alcohol gebruikers die hierdoo hun rijbewijs kwijt zijn rijden gewoon door........ hoe vaak ben je sinds het bezit van je rijbewijs aangehouden bij een controle, ik in mijn 25 jaar 2x........... hoe groot is dus de pak kans.......

En dan denken ze dat ze scooterklootzakjes hiermee pakken.......... velen rijden nu al zonder rijbewijs, onverzekerd en regelmatig op een gestolen scooter..........

Gewoon 5 jaar cel, zal menig stuk tuig af doen schrikken.

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 23 feb 2011, 14:54

zo is dat, dat tuig stopt heus niet bij een rijbewijs, ze worden alleen maar agressiever daardoor, immers niks te verliezen.

dat tuig moet je plukken en opsluiten oid en ouders erbij betrekken e.d. en eventueel aan de schandpaal, dus foto e.d. maak ze herkenbaar, geef ze een gezicht.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 23 feb 2011, 14:57

GTRene schreef:zo is dat, dat tuig stopt heus niet bij een rijbewijs, ze worden alleen maar agressiever daardoor, immers niks te verliezen.

dat tuig moet je plukken en opsluiten oid en ouders erbij betrekken e.d. en eventueel aan de schandpaal, dus foto e.d. maak ze herkenbaar, geef ze een gezicht.
Gelukkig bestonden er in jou tijd nog geen fototoestellen. :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 23 feb 2011, 15:30

Soms, heel soms is 't OM 'wakker', gelukkig maar:
http://www.nu.nl/media/2453544/elsevier ... smaad.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Rupie

Bericht door Rupie » 23 feb 2011, 16:29

Ah, ik heb medestanders :thumbup:
jaydee schreef:
Shakes schreef:Probleem is te veel mensen op deze aardkloot.

Mag dat gezegd worden?

De rest is een uitvloeisel van bovenstaande
Precies. En de mens is als soort zo hard bezig om Darwins principe van survival of the fittest te ondermijnen dat de natuur steeds harder z'n best moet doen om een correctie aan te brengen (pandemie, natuurrampen, klimaatsverandering) :bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 23 feb 2011, 16:53

Downforce Hans schreef:
GTRene schreef:zo is dat, dat tuig stopt heus niet bij een rijbewijs, ze worden alleen maar agressiever daardoor, immers niks te verliezen.

Gelukkig bestonden er in jou tijd nog geen fototoestellen. :mrgreen:
dat waren nog eens tijden he Hans :beer:

Sjoerd MP BMW

Bericht door Sjoerd MP BMW » 23 feb 2011, 17:29

GROEN staat voor onervaren, LINKS staat voor onhandig.
Leg ons dan maar eens uit wat GroenLinks inhoudt.

PD power

Bericht door PD power » 23 feb 2011, 19:51

[quote="Downforce Hans"]Die boeren zijn dadelijk de lachende derde met die toename van die wereld bevolking.......

Ik ga maar eens wat investeren in landbouwgrond quote]

Jij snapt hem, landbouw sector is trouwens al jaren de drijfende kracht achter onze economie, 60% van ons bruto handelsoverschot wordt geleverd door de landbouw, momenteel zit een deel van de sector in zwaar weer, door allelei overheid bemoeienissen... je moet er niet aan denken, dat veel van deze ondernemers vertrekken naar canada, Duitsland en oostblok.

Maar in grond investeren is heel verstandig.

Tom

Bericht door Tom » 23 feb 2011, 20:57

Eigenlijk is zo'n digitale schandpaal een bijzonder slecht idee, maar eigenlijk denk ik 'net goed' :)
http://www.omroepbrabant.nl/?news/15117 ... tijl+.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Michel P

Bericht door Michel P » 23 feb 2011, 21:00

Tom schreef:Eigenlijk is zo'n digitale schandpaal een bijzonder slecht idee, maar eigenlijk denk ik 'net goed' :)
http://www.omroepbrabant.nl/?news/15117 ... tijl+.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat soort tuig gewoon 10 jaar de cel in schoppen..... en niet middels een advocaat de beelden van Inet af proberen te krijgen, lutser.

Michel

GTRene

Bericht door GTRene » 23 feb 2011, 21:28

bij dat soort tuig moet er helemaal geen mogelijkheid zijn van een no cure no pay advocaat :angel:

Tom

Bericht door Tom » 23 feb 2011, 23:33

Michel P schreef:
Dan weet je ook wanneer de PVDA een absolute meerderheid gaat halen bij de verkiezingen........ we zijn hard op weg een ontwikkelingsland te worden!! Loonbelasting naar 90% om al die hand ophouders te kunnen voorzien van een fijne uitkering.......
Michel ik snap dat je de PVDA niet mag, maar zeg nou zelf.. dit gaat wel erg ver om je mening te uiten? :mrgreen:
http://www.nijmegenleeft.nl/nieuws/naak ... aal/14311/" onclick="window.open(this.href);return false;

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 23 feb 2011, 23:37

Hee Michel, ben je afgevallen :?: :mrgreen:

Xave30

Bericht door Xave30 » 23 feb 2011, 23:38

LOL Tom :lol:

Xave30

Bericht door Xave30 » 23 feb 2011, 23:40

Audio fragment: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu ... dszaal.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Tom

Bericht door Tom » 24 feb 2011, 00:05

Video
http://www.grapheine.com/bombaytv/desig ... 8a5cf.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 24 feb 2011, 00:18

Tom schreef:Eigenlijk is zo'n digitale schandpaal een bijzonder slecht idee, maar eigenlijk denk ik 'net goed' :)
Je moet voor de gein even naar geenstijl gaan.
Loopt een itempje over die gast, met de brief van z'n advocaat......hahaha.......
Tis maar goed dat Macboy het ambt nog een beetje red, maar wat de advocaat van die verdachte als brief verstuurd..... :lol:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 24 feb 2011, 20:09

Ja hoor... :shock:
http://www.nu.nl/economie/2454477/pvda- ... aling.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Michel P

Bericht door Michel P » 24 feb 2011, 20:57

Tom schreef:Video
http://www.grapheine.com/bombaytv/desig ... 8a5cf.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Geniaal :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 24 feb 2011, 21:01

Jammer dat er nog maar weinig filmpjes bij bombay te kiezen zijn :(

Michel P

Bericht door Michel P » 24 feb 2011, 21:16

Tom schreef:Jammer dat er nog maar weinig filmpjes bij bombay te kiezen zijn :(
je hebt nu ook b movie van hun!

Michel

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 25 feb 2011, 07:55

http://www.telegraaf.nl/binnenland/9119 ... html?p=2,2" onclick="window.open(this.href);return false;

Als ik dit zie dan denk ik dat die schandpaal er voorlopig niet in zit..........
Eerst kidnap je iemand en dan mag je er bij de VARA gewoon even over je helden daad komen vertellen. :nah:

Plaats reactie