+1Stefan Platteschor schreef:Het werd er uiteindelijke wel 1. En wat voor 1!!Jarno schreef:Wie had dat ook al weer...Stefan Platteschor schreef:Zelfde effect als een M3 plakplaatje

Maar ja dat was toen...

+1Stefan Platteschor schreef:Het werd er uiteindelijke wel 1. En wat voor 1!!Jarno schreef:Wie had dat ook al weer...Stefan Platteschor schreef:Zelfde effect als een M3 plakplaatje
Busted!!!! Burger King hebben we niet hiero heh... maar hij smoelt wel lekker int echie hehRiceaux schreef:Ziet er strak uit Paul in het eggie! Zag je rijden in Grunn voor het station langs.
Beter!Paul schreef:Hijs wel te koop Frank![]()
Nope, gaat niet weer een fortuin aan remmetjes uitgeven net zoals op de A3...die had ik eraf moeten halen, stom stom stom stomEddy schreef:Ik zeg grote remmerij?
franktastic schreef:Beter!Paul schreef:Hijs wel te koop Frank![]()
Ik heb nog wel een wit stopcontact als inruiler, kan je die mooie stekker van je insteken!
:jenna:
Wat mot je nou weer bij de Burger King? KFC en de Mac zijn stukken beter.Paul schreef:Busted!!!! Burger King hebben we niet hiero heh... maar hij smoelt wel lekker int echie hehRiceaux schreef:Ziet er strak uit Paul in het eggie! Zag je rijden in Grunn voor het station langs.
Sorry Rutger, niet gezien...
Jij bent wel een beetje anaal gefixeerd he? :oDenk jij er maar om dat ik mijn stekker niet een keer in jouw "stopcontact" prop
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Cazzo46, Google [Bot], mark123, Robbert92, SvB en 1 gast