weer een illusie minder
-
Dickh.
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
weer een illusie minder
Zojuist komt mijn vrouw terug van haar werk, blijkt er een malloot over de E34 te zijn heen gelopen
. Grote, grove afdrukken van sportschoenen met lekker veel zand in het profiel op de motorkap, dak en de kofferklep. We zijn echt super zuinig op die auto en dan moet een ander het weer even voor je verzieken. Ben er echt goed ziek van
.
-
FrankS
Re: weer een illusie minder
de wat? E34 = toch oude funfer, de dikke dame?
Sucks...

Sucks...
-
Wouter81
- Auto: GR86|California|Hilux/CS35+
Veel te veel tuig in dit land, afschieten.
Succes, kan me je frustratie voorstellen.
Succes, kan me je frustratie voorstellen.
- Paskal
- Auto: meerdere
Echt te triest voor woorden...... Moet zoiets niet zien gebeuren want dan sta ik niet voor de gevolgen in 
@FrankS: er zijn meerdere e34's in huize Dick en ik zie Miranda niet met de dikke dame naar het werk gaan
@FrankS: er zijn meerdere e34's in huize Dick en ik zie Miranda niet met de dikke dame naar het werk gaan
Laatst gewijzigd door Paskal op 21 feb 2011, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Het houdt idd nooit op…………………..onvoorstelbaar……………….sterkte…..
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
WTF over je E34 heen gelopen, sommige mensen zijn ook helemaal knettergek met geen respect voor andermans eigendom.
Ben je weer lekker mee, hoop voor je dat de schade meevalt.
Ben je weer lekker mee, hoop voor je dat de schade meevalt.
-
Dickh.
- Auto: E34 540i, E46 325, RAM 1500
Miran is helemaal gek van de 530i. Liet er de Vectra V6 Turbo voor staan. Zal morgen bij daglicht eens goed kijken of er buiten de krassen ook nog deuken in zitten.
- RVV
-
Xave30
Wat vervelend 
- Petrolhead Tom
Echt klote zeg! Hoe haalt iemand het in zijn hoofd om dat te doen? Sterkte met de afhandeling!
- GTRene
overdag gebeurt?
of afgelopen nacht en niet eerder opgevallen (denk aan dronken figuren...)
maareuh mooi klote
diep triest volk die dat doet, totaal no respect.
of afgelopen nacht en niet eerder opgevallen (denk aan dronken figuren...)
maareuh mooi klote
diep triest volk die dat doet, totaal no respect.
- Joy
Respect voor andermans spullen is ver te zoeken. Mensen beschouwen vernieling als een geintje, vrienden filmen de actie en lopen weer verder zonder ook maar een greintje schuldgevoel te hebben dat iemand voor de kosten aan het opdraaien is.
- Robin Hartog
Wtf... Tijd voor een DF-knokploeg.
-
Tom
Tuig.......
-
Marc R
Pfff daar word je echt moe van.... 
-
OnlineWill F.
Als het blijft bij krassen; even detailer John I. uit spijkcity contacteren, neem aan dat je die wel kent.
-
steve smith
WTF?
Ik ben blij dat je dat je die kansloze randdebiel niet gezien hebt.
Ik ben blij dat je dat je die kansloze randdebiel niet gezien hebt.
- KW
Nekschot voor zulk tuig
-
Rupie
Ja, laten we mensen afschieten voor materiële beschadigingen. 
- Fabian
- Michel P
Zuur, maar de norm in NL!
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/20 ... l#comments" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
Almelo? waar ligt datMichel P schreef:Zuur, maar de norm in NL!
maar ze hebben wel gelijk, bepaalde winkelcentra hangen ze wel, het zijn meer iritantjes, alsof je dan op "hun" terrein komt, hun hangplek...
en ja stoer als ze zijn moeten ze laten zien wie de sterkste is of zogenaamd macht heeft, wat dat betrefd zijn het net dieren...animals, ze weten niet beter...en tja valse honden zetten ze in hokken, wellicht ook bij hen doen
Gelukkig hier geen last van, maar denk dat je het in vele steden hebt bij vooral winkelcentra, daar hangen ze in groepjes rond, de meeste mensen zie je dan al acterend er langs lopen (voelen zich vaak ongemakkelijk) en mooie meiden worden door die beesten aangesproken en of vernederd enz enz.
vaak zijn het maar 1 of 2 van de zeg groepje van 5 of meer, die de "leiders" zijn, de rest zijn vaak volgelingen om ergens bij te horen? dus de "leiders" oppakken en aan de schandpaal en met een goede stok achter de deur iets meegeven, en niet ff mee naar bureau en uur later weer eruit
- Wouter O.
Niets zo frustrerend dan vandalisme...
Zo hebben soortgelijke klootzakken vorig jaar het embleem van de achterklep van de Camino gebietst, waarbij ze niet schroomden hier een even een stevige schroevendraaier tussenin te meppen. Hadden er vervolgens ook geen ruk aan, want het inmiddels 32 jaar oude embleem was inmiddels zo broos dat het door het lompe geweld meteen in stukken brak, de helft zat er namelijk nog op...
Wat betreft de winkelcentrumhanggroepjongeren; het wordt tijd dat de politie hier meer respect afdwingt bij van dat terroristisch tuig. Ik ben van mening dat een corrigerende tik met de wapenstok hierbij geen probleem hoeft te zijn. Die gasten nemen gewoon een loopje met agenten, omdat ze van hun criminele broer weten dat ze ze eigenlijk niets kunnen maken...
Zo hebben soortgelijke klootzakken vorig jaar het embleem van de achterklep van de Camino gebietst, waarbij ze niet schroomden hier een even een stevige schroevendraaier tussenin te meppen. Hadden er vervolgens ook geen ruk aan, want het inmiddels 32 jaar oude embleem was inmiddels zo broos dat het door het lompe geweld meteen in stukken brak, de helft zat er namelijk nog op...
Wat betreft de winkelcentrumhanggroepjongeren; het wordt tijd dat de politie hier meer respect afdwingt bij van dat terroristisch tuig. Ik ben van mening dat een corrigerende tik met de wapenstok hierbij geen probleem hoeft te zijn. Die gasten nemen gewoon een loopje met agenten, omdat ze van hun criminele broer weten dat ze ze eigenlijk niets kunnen maken...
- GTRene
zo is het Wouter...
ze dagen ook gewoon die lui uit...
als, ik doe toch niks? ik mag hier toch wel staan? Nederland is toch een vrij land? enz enz en dan zijn ze nog ff "netjes"
er moeten meer duidelijke richtlijnen komen voor dat soort tuig en laster figuren.
ze dagen ook gewoon die lui uit...
als, ik doe toch niks? ik mag hier toch wel staan? Nederland is toch een vrij land? enz enz en dan zijn ze nog ff "netjes"
er moeten meer duidelijke richtlijnen komen voor dat soort tuig en laster figuren.
- Knot
Lees het nu pas... triest hoor.
Altijd zonde.... wanneer je een nieuwe auto bij elkaar gespaard had was het nog erger maar deze auto ziet er ook top uit.
Straks rijden we alleen nog maar auto's met deukjes en krassen op straata en komt een nette 2e liefhebbersauto alleen uit de garage om van A weer naar A te rijden waarbij A dan de afgesloten garage(box) is....
Hoop dat het meevalt met krassen etc.
Altijd zonde.... wanneer je een nieuwe auto bij elkaar gespaard had was het nog erger maar deze auto ziet er ook top uit.
Straks rijden we alleen nog maar auto's met deukjes en krassen op straata en komt een nette 2e liefhebbersauto alleen uit de garage om van A weer naar A te rijden waarbij A dan de afgesloten garage(box) is....
Hoop dat het meevalt met krassen etc.