track en trace er in met volg mogelijkheid op de pcM-bitious schreef:Volgens mij heb je je toch wel geamuseerd op de A4
Jij volgens mij iets minder met mijn hokM-bitious schreef:Volgens mij heb je je toch wel geamuseerd op de A4
Komt er aan Erik (hoop ik). Foto is door mijn grote neef gemaakt ... hij wiebelde nogal zei hij (lol). Ik hoop dat het wat is ..Erik K. schreef:Waar blijft die 315km/u foto nou Ferdi?!
die grote neef moet de 315 nog ff goed erin shoppeFerdiACS1 schreef:Komt er aan Erik (hoop ik). Foto is door mijn grote neef gemaakt ... hij wiebelde nogal zei hij (lol). Ik hoop dat het wat is ..Erik K. schreef:Waar blijft die 315km/u foto nou Ferdi?!
Al rij ik 100 meter dan word de auto opnieuw gewassen. Lijd helaas ook aan de ziekte genaamd OCD(obsessive car detailer)Richardt. schreef:Wat een resultaten, als ik dat zo zie heb ik gelijk zin om de poetsmachine te pakken en m'n eigen auto ook te doen
Moet echter nog even wachten, aangezien ik hier alles buiten op de oprit moet doen en dus wel enigszins van het weer afhankelijk ben
Hoe doen jullie dat als je op een dag niet de hele auto gedaan krijgt en bijv. 's avonds of de volgende dag de auto nog moet gebruiken?
Weer opnieuw wassen en later verder gaan of als de vervuiling meevalt gewoon verder met detailen?
Gebruikers op dit forum: Martijn_bmw en 5 gasten