Als alles eruit is , gaan we de kleine stukjes weg schuren en alles helemaal glad en kaal maken !
En dan... word de 155 al geel :shakeit:

Nou dat hoef ik zelf niet meer uit te leggenBert ///M3 schreef:Gewoon eeen kwestie van de shimstacks in de demper veranderen, dan word je stelbereik harder. Als je op veel hardere veren gaat rijden dan moet je niet de basissetting van een straat demper hebben in de meeste gevallen. Omgekeerd moet je ook weer oppassen dat je de demper niet als veer wilt gebruiken, dwz je moet niet een demper gaan revalven om minder bodyroll te hebben. Dan moet je er een zwaardere veer op zetten.
Had je die van mij nog nooit bekeken?GTRene schreef:moet ook nog ooit zien hoe zoiets er nu echt van dichtbij uitziet...zo'n geflockt dash 8)
nooit opgevallen, en mag nooit met je meeAiko schreef:Had je die van mij nog nooit bekeken?GTRene schreef:moet ook nog ooit zien hoe zoiets er nu echt van dichtbij uitziet...zo'n geflockt dash 8)
Petrolhead Tom schreef:Lijkt wel joppie saus op de foto!
Ik heb ooit een keer een complete auto (Fiat X1/9 Bertone) gespoten in de kleine garage van men pa destijdsLinds155 schreef:Ja klopt ! zijn verschillende maten![]()
Haha ja zal vandaag wel weer zwart worden, ga zo dadelijk de splitter opschuren en spuiten, en de spoiler nog n keer
was al lang geleden toen ik nog bij men ouders woonde, dat huis was net nieuwspykerboy schreef:hoe deed je dat dan? leg uit.. kan ik het op mijn auto ook is proberen (de tracktool dan hea) lekker gif groen spuiten
Gebruikers op dit forum: beske, Google [Bot], jessedehaan en 12 gasten