Mercedes SLK mk3 & AMG SLK 55
- Macboy
Re: Mercedes SLK mk3
Geweldig eigenlijk: het model wordt na 5 jaar gewisseld en krijgt nu pas de aandacht die het verdient !
- GTRene
8) zo zou je het wel kunnen zeggen, hij komt ook wat meer binnen bereik denk ik?Macboy schreef:Geweldig eigenlijk: het model wordt na 5 jaar gewisseld en krijgt nu pas de aandacht die het verdient !
in elk geval zo die prijzen daar liggen, veel DF voor een redelijke prijs

bovendien nog redelijk luxe ook voor dagelijks bijwijze van.
zo int zwart, mooi

- Ravin ///M
Vicki is er minder over te spreken...
- GTRene
Vicky rijd er ook heel anders mee dan jij zal doen denk ik?
in die video die ik poste had die man het ook wel over die 7 bak en de veiligheid dingen wat het rijden wat verstoorde, althans circuit rijden.
doch was die auto sneller dan de M3 met 420pk op dat circuit...
denk dat je er goede/cleane lijnen mee moet rijden...en misschien het programma wat aanpassen de elektronica
der zijn een paar veredelaars die dat bij die auto doen geloof ik.
in die video die ik poste had die man het ook wel over die 7 bak en de veiligheid dingen wat het rijden wat verstoorde, althans circuit rijden.
doch was die auto sneller dan de M3 met 420pk op dat circuit...

denk dat je er goede/cleane lijnen mee moet rijden...en misschien het programma wat aanpassen de elektronica

der zijn een paar veredelaars die dat bij die auto doen geloof ik.
- GTRene
hier rijd die Mathieas? ook in zo'n ding, hij praat er weer heel anders over
dat wordt zelf rijden
dat wordt zelf rijden

- GTRene
ook leuk met wat Kleemann goodies (o.a kompressor)
Mercedes SLK 55 AMG Kleeman S/C, ECU, Cams, Headers, LSD. 410RWHP
- GTRene
zag ook een Vath CLK55 met 570pk ofzo...
anyway deze heeft volgens mij ook dat "probleem" van het op circuit rijden verholpen zo te zien
anyway deze heeft volgens mij ook dat "probleem" van het op circuit rijden verholpen zo te zien
www.carlsson.de - Carlsson CM55 K auf Basis SLK 55 AMG
- GTRene
met ander spruitstuk en 200cpsi kats
- Ravin ///M
Lol, met standaard vermogen @ 4,5 naar 100km/h is voor mij lekker genoeg. Idd, wat Mw. Butler betreft; zo wordt zo'n ding wsl. zelden gebruikt. Ben benieuwd wat de grootste innovaties met de komst van de mk3 eigenlijk zijn.
- GTRene
mk3 nwe pics.

- GTRene
Zur Einführung des neuen Mercedes SLK bietet Mercedes das Sondermodell "Edition 1" mit der Sonderlackierung designo gletschergrau magno an
Ein weiteres Highlight des neuen Mercedes SLK ist das Panorama-Glasdach, das optional auch mit Magic Sky Control verdunkelt werden kann
meer
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... cle_detail" onclick="window.open(this.href);return false;
- Joop
Eindelijk een lekker volwassen karretje geworden toch??? 

- GTRene
denk wel dat je het zo kan stellen, groter moet ie ook niet worden.
zag ook wat foto's waar ik van dacht hm
dus ben wel benieuwd naar zo'n ding in het eggie hoe het dan overkomt rondom bekeken.
zag ook wat foto's waar ik van dacht hm

dus ben wel benieuwd naar zo'n ding in het eggie hoe het dan overkomt rondom bekeken.
- Ravin ///M
Proporties neus en achterlichten kloppen niet meer. Mk2 is een ware beauty in AMG trim. Die foto's hierboven vind ik 3x niks. Interieur is overigens wel ok.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ravin ///M schreef:Proporties neus en achterlichten kloppen niet meer. Mk2 is een ware beauty in AMG trim. Die foto's hierboven vind ik 3x niks. Interieur is overigens wel ok.
Dacht even dat ik het verkeerd zag, maar gelukkig ben ik dus niet de enige………….+1 dus……………….
- GTRene
daarom, ben wel benieuwd hoe die in het echt overkomt sommige foto's denk je oke dan...weer andere lijkt het wat minder...dus wel benieuwd naar 1 in het eggie, maja daar doet de kleur ook weer veel met de speling van zeg maar.
doch die zwarte mk2 Black-series of gewone AMG in het zwart of donkere kleur is wel fraai
ik zag vanmiddag nog een C klasse combi, leek al het nwe model...stond in de parkergarage, wel erg hoog op de poten maar wel mooi.
en van de week ff in een C klasse sedan? gezeten maar nog net oude model (wel vrij nwe) wat een overzicht in zo'n ding, de auto leek ineens veel kleiner zo achter het stuur, daarna in een 330i? en daar zat je wat dieper in en minder overzicht, en owja die 2 (kameel) bulten....
doch die zwarte mk2 Black-series of gewone AMG in het zwart of donkere kleur is wel fraai

ik zag vanmiddag nog een C klasse combi, leek al het nwe model...stond in de parkergarage, wel erg hoog op de poten maar wel mooi.
en van de week ff in een C klasse sedan? gezeten maar nog net oude model (wel vrij nwe) wat een overzicht in zo'n ding, de auto leek ineens veel kleiner zo achter het stuur, daarna in een 330i? en daar zat je wat dieper in en minder overzicht, en owja die 2 (kameel) bulten....
- Joop
't Is wel een beetje uit welke hoek je de auto bekijkt...Ravin ///M schreef:Proporties neus en achterlichten kloppen niet meer ...
...als je onderstaande foto bekijkt dan lijkt je stelling te kloppen:
...maar bij de volgende klopt het eigenlijk wel weer en zeker als je 'm van 'en profil' bekijkt
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Die laatste foto vind ik de kar het minst mooi……….
-erg gestrekt (blijkbaar in de mode these days)
-forse overhang
Maak de kar iets meer gedrongen en je hebt het dik voormekaar……..
-erg gestrekt (blijkbaar in de mode these days)
-forse overhang
Maak de kar iets meer gedrongen en je hebt het dik voormekaar……..
- Ravin ///M
Ik weet het niet zo Joop, ik vind juist die rooie wel okee lijken, maar die profielfoto... bah. Achterlichten, neus, daklijn...
-
Ik ben wel Mercedes liefhebber maar dit model doet et em niet helemaal. De 2e generatie vind ik erg mooi, zeker met goed gevulde wielkasten.
Aan deze vind ik vooral de achterlichten niet mooi (in het donker wel fraai!), ze lijken te groot voor de auto. En het middendeel lijkt 1 op 1 overgenomen van het vorige model dat iets ronder is terwijl de voor- en achterkant wat hardere lijnen hebben. Dat SLS interieur is top natuurlijk
Definitief oordeel doe ik liever IRL... op sommige foto's ziet ie er wel goed uit.
Aan deze vind ik vooral de achterlichten niet mooi (in het donker wel fraai!), ze lijken te groot voor de auto. En het middendeel lijkt 1 op 1 overgenomen van het vorige model dat iets ronder is terwijl de voor- en achterkant wat hardere lijnen hebben. Dat SLS interieur is top natuurlijk

Definitief oordeel doe ik liever IRL... op sommige foto's ziet ie er wel goed uit.
- Herman Gast
Tja, ik ga begin volgende maand even proefrijden in een SLK 55AMG 2e serie (R171). Zal 'm wel worden denk ik
Zwart, full options. Wilde eerst een C63 AMG maar die krijg ik niet snel genoeg op kenteken om 'm te importeren als huisraad (zero tax). Dan maar kijken bij een gebruikte SLK.
Plan, natuurlijk, om als ie terug is in Europa de Kleemann kompressor (55-K3) kit in te bouwen en een LSD ... 540Pk, 700Nm :strong:

Plan, natuurlijk, om als ie terug is in Europa de Kleemann kompressor (55-K3) kit in te bouwen en een LSD ... 540Pk, 700Nm :strong:
- Joy
Nice ! Kunnen de buren weer wat minder lang uitslapen 

-
Damn, das leuk speelgoed Herman!
- dvh
Hier in Veen rijdt er ( uiteraard....... ) een rond..
Geen idee welke uitvoering. Hij is donkergrijs/antraciet en het is een schitterende bak !
Impressfactor 10 ivm de nieuwe bmw Z4......
Ben helemaal geen Benz man maar dit is echt een stoere auto.
Komt irl overigens vele malen beter over dan op de foto's....
Geen idee welke uitvoering. Hij is donkergrijs/antraciet en het is een schitterende bak !
Impressfactor 10 ivm de nieuwe bmw Z4......
Ben helemaal geen Benz man maar dit is echt een stoere auto.
Komt irl overigens vele malen beter over dan op de foto's....