Die filmpjesMaus335i schreef:Meende van wel ja. In veel films en commercials (o.a. Ford USA gebruikt ze veel) worden ook vaak RC helicopters gebruikt voor opnames. Het zijn vrij serieuze apparaten, maar kost dan ook wat...Sjoerd MP BMW schreef:Airwolf is toch voor een groot deel opgenomen met een RC helicopter!Maus335i schreef:Of als je echt teveel geld hebt:
Al zijn die turbineheli's inmiddels al wat goedkoper geworden zie ik: http://bergenrc.com/44Magnum.php" onclick="window.open(this.href);return false;
Voor slechts 5150 dollar isie van jou!
Mini helicopter topic!
- Wouter O.
Re: Mini helicopter topic!
- KW
Alleen enkele zeldzame shots. Bijna alles is met de echte heli opgenomen. In die tijd waren er nog geen fatsoenlijke RC-heli's.Sjoerd MP BMW schreef:Airwolf is toch voor een groot deel opgenomen met een RC helicopter!Maus335i schreef:Of als je echt teveel geld hebt:
- Petrolhead Tom
Die van mij is binnen! Vanavond eens even uitproberen!
-
Hunter
Hier is de Apache ook binnen. Eerste 5 viiegminuten er al op zitten. Te geestig dit
Vliegen is toch redelijk simpel te noemen (gelukkig)
Vliegen is toch redelijk simpel te noemen (gelukkig)
- René
Heb een Honeybee Lama V3, leuke oefenheli.
Onderdelen zijn goedkoop en is een prima ding om mee te vliegen in de huiskamer.

Onderdelen zijn goedkoop en is een prima ding om mee te vliegen in de huiskamer.
- Thomas
- Auto: Bmw 1-serie
Prima heli, ik heb de Lama V4 gehad. Net even wat stabieler en beter bestuurbaar dan die mini-heli's.René schreef:Heb een Honeybee Lama V3, leuke oefenheli.
- dvh
Hier is ie dan !
De release van epic RC airwolf
De release van epic RC airwolf