Nee, ik denk dat hij een stuk moeilijker verkoopt als hij op winterbanden en steelies staat.
klopt, tot nu toe nog niet erg veel reacties maar goed, hoeft ook niet wegGTRene schreef:dat zou redelijk zijn, ik zag al wat soortgelijke sport vanaf zelfs minder te koop en wat duurder, dus das een aanvaardbaar bedrag..
ik zag trouwens jouwne al te koop staan, tenminste zelfde foto en kenteken en gegevens...
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=bijoff4gdeeo" onclick="window.open(this.href);return false;
mark123 schreef:Ja hoor, 8300 euro, krijg je de auto er ook bij![]()
Nee, ik denk dat hij een stuk moeilijker verkoopt als hij op winterbanden en steelies staat.
mark123 schreef:Helaas
Oef een 130 i klinkt interessant! Maar dat lijkt niet te kunnen voor 12000Macboy schreef:Hielke jij had die auto van Mark moeten kopen man. Ook de juiste kleur. Zie je hoe gaaf ? En Mark jij kan dan de 130i van Kees kopen. Die staat nu te koop. Doet ie vast wel weg voor 12k voor een DF-er ! Blijven alle auto's binnen het clubje.
Mooie lijst!G Kolkman schreef:mark123 schreef:
Ik heb tussen de 10.000 en 12.000 euro te besteden.
Linkjes naar advertenties zijn van harte welkom
Is dat met of zonder inruil?
gegarandeerd 10x meer DF dan zo'n Fiat.
mark123 schreef:Het hoeft niet per se een BMW te zijn maar een wat sportievere auto (met name in pk's)
Veeel te duur, ik heb ongeveer 10-12k te besteden, that includes de inruil (dus zeg een bijdrage van 2k tot 4k uit mijn eigen spaarvarken.Arthur schreef:Wellicht krijg je het meest bij de FIAT dealer. Kijk dan eens naar een Punt EVO met een 1.4 multiair 16V turbo motor erin?mark123 schreef:Het hoeft niet per se een BMW te zijn maar een wat sportievere auto (met name in pk's)
mark123 schreef:Oef een 130 i klinkt interessant! Maar dat lijkt niet te kunnen voor 12000Macboy schreef:Hielke jij had die auto van Mark moeten kopen man. Ook de juiste kleur. Zie je hoe gaaf ? En Mark jij kan dan de 130i van Kees kopen. Die staat nu te koop. Doet ie vast wel weg voor 12k voor een DF-er ! Blijven alle auto's binnen het clubje.Waar is die te vinden?
En wie is Hielke
Dat is Sietse, blinde. Hielke is die dikke met het vriendelijke, rustige karakter.RVV schreef:En wie is Hielke
tsssssss cultuurbarbaar![]()
Gebruikers op dit forum: beske, De fiscalist, Google [Bot], WillemBoer, Wimo en 5 gasten