Wat is er nu allemaal aan het frontje gebeurd?
Zo alleen dan in sedan uitvoering zou het goed doen bij mij

Paul schreef:Moet je ook s doen Jelmer, lijken je wielen groter :banaan:
Nou snel wat gekiekt, linkeruitlaat moet nog even 4mm rechter gezet worden dan ist klaar.
2007 S4 diffusor met S4 pijpies
Hahahaha ja noem het maar hobby,maar een auto mooi maken voor een ander daar ben ik nu klaar meeKnot schreef:Paul, kunnen we niet een keer afspreken dat je een auto koopt die op mijn verlanglijstje staat, dat je die dan helemaal aanpakt met bodykits, uitlaatsystemen, wielen, bakrevisies etc en m dan na 2,2 maanden weer tegen marktwaarde doorschuift naar mij?
8)
Gevoel voor humor heb je blijkbaar niet...Paul schreef:En Auke.... compensatiedrang? kerel wat zou je janken als ik hem erachter bij je indrukte :jenna:
Paul schreef:Dank jullie wel, fotos zijn echt niets bijzonder...snap dan ook niet echt waarom iedereen hem nu ineens wel leuk vindt![]()
Deze week komt er nog wat klein spul binnen,aangezien ik een RNSE erin heb zitten,die gewoon super is en ook werkt, mis ik alleen nog het aangaan bij het contact en de verlichting van de knopjes.
Ben hiervoor een canbussimulatorkabel nodig die komt van de week binnen.
En aangezien er faceliftachterlichten inzitten waarbij er bij de FLachterlichten maar 1 achteruitlicht brand, itt 2 bij de ouwe normale achterlichten denkt de BC dat er een pitje kapot is,daar is ook een adapterkabeltje voor besteld.
2011 DVD zit er ook al in.
@ Auke, ik weet het heb geen humor,maar dont worry was niet van plan om hem in je te steken
Dan moeten de voorspatborden ook mee toch...?!Paul schreef:Rs4 grille past er hier ook 1:1 in,maar vindt de S4 variant mooier
Jarno schreef:Dan moeten de voorspatborden ook mee toch...?!Paul schreef:Rs4 grille past er hier ook 1:1 in,maar vindt de S4 variant mooier
De bollingen zijn net even een beetje dikker nl.
Wie had dat ook al weer...Stefan Platteschor schreef:Zelfde effect als een M3 plakplaatje
Het werd er uiteindelijke wel 1. En wat voor 1!!Jarno schreef:Wie had dat ook al weer...Stefan Platteschor schreef:Zelfde effect als een M3 plakplaatje
Jarno schreef:Wie had dat ook al weer...Stefan Platteschor schreef:Zelfde effect als een M3 plakplaatje
Gebruikers op dit forum: Bakker, Berry1000RR, BMWDennis, GRzep, jvb, liquidpopcorn, matthyssie, maurizio, Murena, Semrush [Bot], Sidney, SlowCo en 2 gasten