Nederland gaat naar de haaien
- Ravin ///M
Re: Nederland gaat naar de haaien
Maar goed, we kunnen natuurlijk ook gewoon allemaal een carkit halen.
- Downforce Hans
Precies.
Ik zie vaak hele dikke auto`s waar geen car-kit in zit van een honderdje of twee.
Ik begrijp dat niet zo goed........
Ik zie vaak hele dikke auto`s waar geen car-kit in zit van een honderdje of twee.
Ik begrijp dat niet zo goed........
- GTRene
whahaDownforce Hans schreef:EG schreef:Ja ik ben een draaideur crimineel. No smiley.eerst wil je niks over jezelf kwijt, en nu opeens zo`n comming out...........opmerkelijk.
maareuh inderdaad je ziet het nog heel veel, dikke auto's en dan nog bellen met de telefoon aan het oor, nou hebben veel mensen ook meerdere telefoons en vaak niet voor alles een karkit, nu kun je daar wel een bluetooth systeem ingooien maar dat moet je op je tell dan aan hebben staan...dus batterij loopt dan eerder leeg denk ik?
kan me dus voorstellen dat het bij sommige om technische redenen gebeurt en sommige gewoon laks
ik heb overigens niet zo'n probleem met mensen die bellen en rijden, zolang ze maar niet bellen en rijden en papieren er bij doorkijken e.d. dan gaan ze soms slingeren en dat kan weer gevaarlijke situaties opleveren.
voor de rest als je goed oplet vind ik het niet zo'n probleem als mensen dat doen.
veel meer een probleem met dronken bestuurders of mensen met kids achterin die meer met de kids bezig zijn dan het rijden oid.
en stoor me enorm aan mensen die bv hun kids naar school brengen en op dat korte stukje nog een sigaret in de auto roken met de kids er in
viespeuken...
-
EG
Meestal is het gewoon laksheid hoor, de mens is gewoon heel onverbeterlijk. Je ziet ze ook die gasten die net een Kadett uit 1984 ofzo kunnen betalen en dan nog stoïcijns praten aan de telefoon. En daarna huilen als je 160 euro bekeuring krijgt.
Ik heb double protection
blauwtand oordop + carkit.
Ik heb double protection
- Elise
Moslimscholen voorgetrokken
AMSTERDAM - Islamitische scholen in stadsdeel Amsterdam West worden voorgetrokken. Zij krijgen ruim baan om te groeien, terwijl groei van andere basisscholen volledig aan banden wordt gelegd. Dat is vastgelegd in een beleidsrapport van het stadsdeel. Met het beleid wil men segregatie in het basisonderwijs tegengaan.
In een convenant tussen stadsdeel en schoolbesturen zijn strikte afspraken gemaakt over groei van scholen. Populaire, vaak kwalitatief goede, scholen, waarvoor veel leerlingen zich aanmelden, in West mogen niet groeien, ook al wil het schoolbestuur wel uitbreiden en bijvoorbeeld noodgebouwen neerzetten. Kinderen moeten eerst op een minder populaire school worden geplaatst, voordat een populaire school mag uitbreiden. De vier islamitische scholen in het stadsdeel wisten zich buiten alle afspraken te houden. Moslimkinderen lopen nooit het risico naar een andere dan een islamitische school te worden gestuurd. Met de enige islamitische school die het convenant wél tekende, de Al Wafa, is afgesproken dat het alle leerlingen mag aannemen, die zich voor de school inschrijven.
Groeien mag niet omdat scholen elkaar dan leegzuigen, zo stelt het stadsdeel.
Pas als alle scholen in het stadsdeel allemaal vol zitten, mag een populaire school een aanvraag tot groei indienen. Maar dan moeten de school wel verplicht mengen. Groeien mag alleen als bepaalde quota aan allochtone leerlingen worden gehaald.
Tegelijkertijd worden islamitische scholen geen strobreed in de weg gelegd. Zij hebben geen enkele verplichting tot mengen. Het beleid van het stadsdeel is er op gericht om buurtscholen te creëren. De voorrangspositie van islamitische scholen wordt echter saillanter omdat het stadsdeel in het beleidsrapport opmerkt dat islamitische scholen die buurtfunctie juist níet hebben. Een nieuwe aanvraag voor een islamitische basisschool is deze maand binnengekomen bij het stadsdeel.
Behalve afspraken over schoolgrootte, zijn in het convenant ook strikte regels opgesteld over het plaatsen van kinderen op basisscholen.
Plaatsen is een directe verantwoordelijkheid van scholen, maar het stadsdeel heeft zich daar tussen gewrongen. Een duo-aanmelding met bijvoorbeeld het Marokkaanse buurmeisje bij de populaire school krijgt voorrang. Die aanvraag wordt, omdat de school dan ‘zwarter’ wordt, direct gehonoreerd.
Het nieuwe plaatsingsbeleid wordt belangrijker geacht dan de kwaliteit van het onderwijs in het stadsdeel. Afspraken daarover worden vooruitgeschoven. ,,De discussie over de kwaliteitseisen vraagt meer uitwerkingstijd”, stelt het stadsdeel in het rapport.
Stadsdeelvoorzitter Martien Kuitenbrouwer van stadsdeel West, die onderwijs in haar portefeuille heeft, vindt het convenant een zaak van de scholen zelf. ,,Het is een vrijwillig convenant tussen schoolbesturen." Ze wijst erop dat ook één protestants-christelijke basisschool het convenant niet heeft ondrtekend. ,,Naar het waarom moet je hen zelf vragen."
- Downforce Hans
Gekocht of op een andere manier verkregenEG schreef:Meestal is het gewoon laksheid hoor, de mens is gewoon heel onverbeterlijk. Je ziet ze ook die gasten die net een Kadett uit 1984 ofzo kunnen betalen en dan nog stoïcijns praten aan de telefoon. En daarna huilen als je 160 euro bekeuring krijgt.
Ik heb double protectionblauwtand oordop + carkit.
Wat ik me ook afvraag, pikt een draaideur crimineel alleen draaideuren of ook nog andere dingen
- Michel P
Amsterdam is dan ook al opgegeven, een door een door rot met de PVDA aan de macht........... Muur er omheen, en uit laten sterven.Elise schreef:Moslimscholen voorgetrokken
AMSTERDAM - Islamitische scholen in stadsdeel Amsterdam West worden voorgetrokken. Zij krijgen ruim baan om te groeien, terwijl groei van andere basisscholen volledig aan banden wordt gelegd. Dat is vastgelegd in een beleidsrapport van het stadsdeel. Met het beleid wil men segregatie in het basisonderwijs tegengaan.
In een convenant tussen stadsdeel en schoolbesturen zijn strikte afspraken gemaakt over groei van scholen. Populaire, vaak kwalitatief goede, scholen, waarvoor veel leerlingen zich aanmelden, in West mogen niet groeien, ook al wil het schoolbestuur wel uitbreiden en bijvoorbeeld noodgebouwen neerzetten. Kinderen moeten eerst op een minder populaire school worden geplaatst, voordat een populaire school mag uitbreiden. De vier islamitische scholen in het stadsdeel wisten zich buiten alle afspraken te houden. Moslimkinderen lopen nooit het risico naar een andere dan een islamitische school te worden gestuurd. Met de enige islamitische school die het convenant wél tekende, de Al Wafa, is afgesproken dat het alle leerlingen mag aannemen, die zich voor de school inschrijven.
Groeien mag niet omdat scholen elkaar dan leegzuigen, zo stelt het stadsdeel.
Pas als alle scholen in het stadsdeel allemaal vol zitten, mag een populaire school een aanvraag tot groei indienen. Maar dan moeten de school wel verplicht mengen. Groeien mag alleen als bepaalde quota aan allochtone leerlingen worden gehaald.
Tegelijkertijd worden islamitische scholen geen strobreed in de weg gelegd. Zij hebben geen enkele verplichting tot mengen. Het beleid van het stadsdeel is er op gericht om buurtscholen te creëren. De voorrangspositie van islamitische scholen wordt echter saillanter omdat het stadsdeel in het beleidsrapport opmerkt dat islamitische scholen die buurtfunctie juist níet hebben. Een nieuwe aanvraag voor een islamitische basisschool is deze maand binnengekomen bij het stadsdeel.
Behalve afspraken over schoolgrootte, zijn in het convenant ook strikte regels opgesteld over het plaatsen van kinderen op basisscholen.
Plaatsen is een directe verantwoordelijkheid van scholen, maar het stadsdeel heeft zich daar tussen gewrongen. Een duo-aanmelding met bijvoorbeeld het Marokkaanse buurmeisje bij de populaire school krijgt voorrang. Die aanvraag wordt, omdat de school dan ‘zwarter’ wordt, direct gehonoreerd.
Het nieuwe plaatsingsbeleid wordt belangrijker geacht dan de kwaliteit van het onderwijs in het stadsdeel. Afspraken daarover worden vooruitgeschoven. ,,De discussie over de kwaliteitseisen vraagt meer uitwerkingstijd”, stelt het stadsdeel in het rapport.
Stadsdeelvoorzitter Martien Kuitenbrouwer van stadsdeel West, die onderwijs in haar portefeuille heeft, vindt het convenant een zaak van de scholen zelf. ,,Het is een vrijwillig convenant tussen schoolbesturen." Ze wijst erop dat ook één protestants-christelijke basisschool het convenant niet heeft ondrtekend. ,,Naar het waarom moet je hen zelf vragen."
Van de week op nieuwsuur ouders van kids uit Amsterdam die het beste voorgezetonderwijs willen voor hun Karel-Jan, Diederik en Annemarie......... ofwel een witte school, want multicul is OK maar niet in mijn achtertuin......... en laten we wel zijn, niemand wil zijn kind een expiriment van de van de multicul laten zijn......... zie het primaten filmpje in Gouda waar het meisje van een fiets beroofd word....... zie jij daar je kind al tussen lopen op school............ ik niet :twisted:
Michel
- GTRene
vind het uberhaut al belachelijk dat er islamitische scholen zijn! dat weerhoud ze nog meer van integratie enz enz enz...hoe dom kunnen ze zijn, en ja de huidige PVDA is rot...of rood rood niet meer van rozen maar de rode maan of sickel/vlag?
magoed NL is pappen en nathouden...maar wat als de dijk het niet meer houd? omdat het te papperig wordt en de brei te heet om te eten?
wat dan.
Integratie betekent Integreren...maja als ze dit nog lang toelaten zal dat bij velen niet echt lukken en of waarom zouden ze ook?
magoed NL is pappen en nathouden...maar wat als de dijk het niet meer houd? omdat het te papperig wordt en de brei te heet om te eten?
wat dan.
Integratie betekent Integreren...maja als ze dit nog lang toelaten zal dat bij velen niet echt lukken en of waarom zouden ze ook?
- Maus335i
Ik zat me van het weekend in een verveelmoment eens de volgende situatie te bedenken.
Ik kan me best voorstellen dat je als Turk in Nederland zegt: ik ben trots op mijn afkomst en ik loop er niet voor weg. Je juicht voor het Turkse voetbalelftal (in een wedstrijd Turkije - Nederland) etc. Tot zover kan ik het volledig begrijpen. Maar waarom moet die Turkse en bijv. Marokse CULTUUR ook in Nederland geimporteerd worden?
Draai de situatie eens om. Stel je voor dat 10 miljoen Nederlanders verkassen naar Turkije. Wij bouwen allemaal christelijke kerken, we bouwen openbare scholen en we leven naar de Bijbel. We dwingen de Turkse bevolking maar om te gaan met ONZE normen. Ben je dan nog steeds zo trots op het Turkije dat inmiddels steeds meer "verwesterd" en niet meer "jouw" land is? Kan je je nog steeds 100% identificeren met een land dat zich aanpast aan de buitenlanders en de eigen roots verdringt?
Ik kan me niet voorstellen dat het antwoord een volmondig JA is. Turkije (of in dit geval Nederland) is niet meer het land wat je je van "vroeger" herinnert. Het is verWesterd (of in ons geval verOosterd). Er is niks meer om trots op te zijn, het is een land dat zich meer en meer aanpast aan mensen die hier niet zijn geboren (Polen, Marokkanen, Turken) en laat zijn Nederlandse historie en achtergrond steeds meer los.
Waarom werkt zoiets altijd maar een kant op? Wij moeten maar accepteren dat "de Nederlandse samenleving veranderd", maar zo'n situatie andersom is ondenkelijk.
Ik kan me best voorstellen dat je als Turk in Nederland zegt: ik ben trots op mijn afkomst en ik loop er niet voor weg. Je juicht voor het Turkse voetbalelftal (in een wedstrijd Turkije - Nederland) etc. Tot zover kan ik het volledig begrijpen. Maar waarom moet die Turkse en bijv. Marokse CULTUUR ook in Nederland geimporteerd worden?
Draai de situatie eens om. Stel je voor dat 10 miljoen Nederlanders verkassen naar Turkije. Wij bouwen allemaal christelijke kerken, we bouwen openbare scholen en we leven naar de Bijbel. We dwingen de Turkse bevolking maar om te gaan met ONZE normen. Ben je dan nog steeds zo trots op het Turkije dat inmiddels steeds meer "verwesterd" en niet meer "jouw" land is? Kan je je nog steeds 100% identificeren met een land dat zich aanpast aan de buitenlanders en de eigen roots verdringt?
Ik kan me niet voorstellen dat het antwoord een volmondig JA is. Turkije (of in dit geval Nederland) is niet meer het land wat je je van "vroeger" herinnert. Het is verWesterd (of in ons geval verOosterd). Er is niks meer om trots op te zijn, het is een land dat zich meer en meer aanpast aan mensen die hier niet zijn geboren (Polen, Marokkanen, Turken) en laat zijn Nederlandse historie en achtergrond steeds meer los.
Waarom werkt zoiets altijd maar een kant op? Wij moeten maar accepteren dat "de Nederlandse samenleving veranderd", maar zo'n situatie andersom is ondenkelijk.
- Michel P
Het hele bijzonder onderwijs moet gewoon opgeheven worden, zowel de biblebeld schooltjes zijn eng en narrow minded, evenals de joodse en islamitische scholen.
Onderwijs is er niet om kids te indoctrineren naar wens van pa en ma, maar om ze kennis bij te brengen zodat ze in de toekomst goed kunnen functioneren. Dat er dan neutraal tijdens de maatschappij leer de grote godsdiensten voorbij komen, zodat men in grote lijnen deze kent is voldoende. Dan kan de jong volwassene zich t.z.t. verder vormen.
Maar zolang er nog politieken partijen, vakbonden e.d. mogelijk zijn die met een of onder oud boek onder de arm kunnen bestaan zal dit alles niet gebeuren.
Op het vlak van onderwijs en regelgeving wat betreft politieke partijen kan er nog een voorbeeld aan Frankrijk genomen worden.
Michel
Onderwijs is er niet om kids te indoctrineren naar wens van pa en ma, maar om ze kennis bij te brengen zodat ze in de toekomst goed kunnen functioneren. Dat er dan neutraal tijdens de maatschappij leer de grote godsdiensten voorbij komen, zodat men in grote lijnen deze kent is voldoende. Dan kan de jong volwassene zich t.z.t. verder vormen.
Maar zolang er nog politieken partijen, vakbonden e.d. mogelijk zijn die met een of onder oud boek onder de arm kunnen bestaan zal dit alles niet gebeuren.
Op het vlak van onderwijs en regelgeving wat betreft politieke partijen kan er nog een voorbeeld aan Frankrijk genomen worden.
Michel
- Downforce Hans
Een christelijke kerk bouw je niet zomaar in Turkije, in geen één moslim land trouwens.
Zag twee weken geleden nog een stukje over Turkse mensen die het christelijke geloof belijden en die hadden het niet gemakkelijk.
Geweld en vernieling waren schering en inslag en één of ander klein kerkje werd zelfs beschoten.
Bestuurders van/in het dorp deden er volop aan mee.
Kan me trouwens niet voor me halen dat christenen dat heden ten dage,de zelfde akties richting moslims of moskeën bezigen.
Zag twee weken geleden nog een stukje over Turkse mensen die het christelijke geloof belijden en die hadden het niet gemakkelijk.
Geweld en vernieling waren schering en inslag en één of ander klein kerkje werd zelfs beschoten.
Bestuurders van/in het dorp deden er volop aan mee.
Kan me trouwens niet voor me halen dat christenen dat heden ten dage,de zelfde akties richting moslims of moskeën bezigen.
- Elise
Ik kan me nog veel beter voorstellen dat als je als ................ * in Nederland zegt: "ik ben zo trots op mijn oude landje, ik pak me koffers en ga terug"Maus335i schreef:Ik kan me best voorstellen dat je als Turk in Nederland zegt: ik ben trots op mijn afkomst en ik loop er niet voor weg.
* Vul uw gewenste nationaliteit in
-
Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Elise schreef:Ik kan me nog veel beter voorstellen dat als je als ................ * in Nederland zegt: "ik ben zo trots op mijn oude landje, ik pak me koffers en ga terug"Maus335i schreef:Ik kan me best voorstellen dat je als Turk in Nederland zegt: ik ben trots op mijn afkomst en ik loop er niet voor weg.![]()
* Vul uw gewenste nationaliteit in
Men komt vaak uit 'n land waar 't maatschappelijk /economisch vaak niet bepaald fantastisch is (understatement) .
En dan hier gaan zeuren over hoe 't in dit land (zou)moet(en) en hoe kut 't hier gesteld is met vanalles en nogwat en dat er niet aan hun gedacht wordt etc etc.
Ja dan kun je van mijn part gisteren nog op 't eerste vliegtuig terug. Graag.
- Michel P
Robin schreef:Elise schreef:Ik kan me nog veel beter voorstellen dat als je als ................ * in Nederland zegt: "ik ben zo trots op mijn oude landje, ik pak me koffers en ga terug"Maus335i schreef:Ik kan me best voorstellen dat je als Turk in Nederland zegt: ik ben trots op mijn afkomst en ik loop er niet voor weg.![]()
* Vul uw gewenste nationaliteit in![]()
Men komt vaak uit 'n land waar 't maatschappelijk /economisch vaak niet bepaald fantastisch is (understatement) .
En dan hier gaan zeuren over hoe 't in dit land (zou)moet(en) en hoe kut 't hier gesteld is met vanalles en nogwat en dat er niet aan hun gedacht wordt etc etc.
Ja dan kun je van mijn part gisteren nog op 't eerste vliegtuig terug. Graag.
+ heel veel
-
Robin
Dat hele 'Trots op je land' heb IK nooit begrepen. Heb jezelf bepaald waar je wieg heeft gestaan? Nee toch? Tuurlijk is 't geinig dat Nederland 't goed deed in de WK vorig jaar, maar wat heb IK daaraan meegeholpen? Wat heb IK met de VOC/slavernij/Peter Stuyvesant en Manhattan, Heineken, Akzo, Shell en Spyker
, Sven Kramer Arjen Robben, Marco van Basten, Rembrandt en Van Gogh te maken? Nul toch?
Je moet 't zélf doen, en tradities zijn er om behouden te blijven, maar overdrijven is óók 'n kunst in dit verhaal imo.
Wordt je allemaal opgedrongen door de cultuur/familie. Gelukkig heeft Nederland dat niet zo door 't individualistische in onze cultuur, wat ook niet vaak al te denderend is want saamhorigheid is hier ook weer ver te zoeken.
Nou ik red me wel in deze wereld , toevallig hier geboren, en da's weer beter dan in Timboektoe, Shatshitsi of Hangopistan, daar ben ik wel blij mee ja....
Je moet 't zélf doen, en tradities zijn er om behouden te blijven, maar overdrijven is óók 'n kunst in dit verhaal imo.
Wordt je allemaal opgedrongen door de cultuur/familie. Gelukkig heeft Nederland dat niet zo door 't individualistische in onze cultuur, wat ook niet vaak al te denderend is want saamhorigheid is hier ook weer ver te zoeken.
Nou ik red me wel in deze wereld , toevallig hier geboren, en da's weer beter dan in Timboektoe, Shatshitsi of Hangopistan, daar ben ik wel blij mee ja....
- Ravin ///M
M.i. is het geen alleenrecht van de autochtoon om te klagen over het Nederlandse. Dat hoort bij het democratisch recht van een burger. Waar deze gene die meedraait in deze maatschappij oorspronkelijk vandaan komt doet er dan niet toe, en of hij vanuit emotie zijn land van herkomst ophemelt - ook dat doet er niet toe.
Zo zou je Maurice dan kunnen verwijzen naar de States, want ook hij is kritisch over ons land, en heeft het vaak over de positieve kanten van de US. Of Robin, die afgeeft op ons land, maar kennelijk ook nog geen betere plek gevonden heeft.
Wat níet okee is, is als je hier komt om vanuit een profiterende positie (uitkering) te klagen over het land dat je in de dagelijks bestaan onderhoudt. Wat ook niet okee is, is als je geniet van dit land en haar mogelijkheden, maar ondertussen tussen je oren leeft in je land van herkomst en daarom hier lak hebt aan regels en handhavers van regels.
Zo zou je Maurice dan kunnen verwijzen naar de States, want ook hij is kritisch over ons land, en heeft het vaak over de positieve kanten van de US. Of Robin, die afgeeft op ons land, maar kennelijk ook nog geen betere plek gevonden heeft.
Wat níet okee is, is als je hier komt om vanuit een profiterende positie (uitkering) te klagen over het land dat je in de dagelijks bestaan onderhoudt. Wat ook niet okee is, is als je geniet van dit land en haar mogelijkheden, maar ondertussen tussen je oren leeft in je land van herkomst en daarom hier lak hebt aan regels en handhavers van regels.
- Maus335i
Ah Robin, ik vind het wel gaaf als ik "mighty ships" op Disco kijk en zie dat minstens de helft van alle afleveringen over Nederlandse schepen/baggeraars gaat
Je moet dat "trots op" ook niet te letterlijk nemen.
@Ravin, weinig aan toe te voegen +1
@Ravin, weinig aan toe te voegen +1
-
Robin
Ravin, ik geef vaak af op ons land/beleid(vind je 't gek met die linksdraaiende ambtenarij, betutteling, en voortrekkerij van de minder bedeelde cq medelander)
En ik heb een paar landen op 't oog, maar de haalbaarheid:vrouw/kinders/bedrijf.Dus dat zal nog een 9 /10 jaar duren en dan...
Verder goed verhaal Ravin.
En ik heb een paar landen op 't oog, maar de haalbaarheid:vrouw/kinders/bedrijf.Dus dat zal nog een 9 /10 jaar duren en dan...
Verder goed verhaal Ravin.
-
Robin
@Maurice:Inderdaad 'Mighty Ships'!
Moet ik meteen aan jou in de S8 denken en denk ik vol trots en liefde aan m'n F10. Mee eens.
Moet ik meteen aan jou in de S8 denken en denk ik vol trots en liefde aan m'n F10. Mee eens.
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ach trots en geloof.....
Het maakt mij echt geen bal uit waar ik of een ander vandaan kom, wat voor een cultuur en een geloof ik of een ander aanhang.
Zolang iedereen gewoon normaal met elkaar omgaat vind ik het allemaal prima. Ik bedoel als ik in Duitsland, Oostenrijk of Spanje ben voel ik me ook op m'n gemak en red ik me ook prima. Als iedereen een beetje geeft en neemt hoeft er nergens echt een probleem te zijn.
Echter zijn er culturen en geloven waarbij dat net even anders ligt
Het maakt mij echt geen bal uit waar ik of een ander vandaan kom, wat voor een cultuur en een geloof ik of een ander aanhang.
Zolang iedereen gewoon normaal met elkaar omgaat vind ik het allemaal prima. Ik bedoel als ik in Duitsland, Oostenrijk of Spanje ben voel ik me ook op m'n gemak en red ik me ook prima. Als iedereen een beetje geeft en neemt hoeft er nergens echt een probleem te zijn.
Echter zijn er culturen en geloven waarbij dat net even anders ligt
- Macboy
Het is algemeen bekend dat de mensen die hier komen of kwamen van arme gebieden zijn, waar ontwikkeling op elk gebied ver te zoeken was. Die mensen - die hier nu zijn - weten dus niet dat in hun geboorteland de ontwikkelingen niet zijn achtergebleven. Wat wij hier van die mensen zien, is niet de samenleving zoals die daar is, althans niet in alle gevallen. In essentie is dat gewoon het probleem.
Wat betreft winkeldiefstal: beetje onzin weer wat hier gepost wordt. Bij draaideurcriminelen moet je rekenen op een gevangenisstraf tussen de 14 en 30 dagen gemiddeld als het om een pakje brood gaat. Bij ernstige zaken natuurlijk nog meer (90 dagen of meer).
Wat betreft winkeldiefstal: beetje onzin weer wat hier gepost wordt. Bij draaideurcriminelen moet je rekenen op een gevangenisstraf tussen de 14 en 30 dagen gemiddeld als het om een pakje brood gaat. Bij ernstige zaken natuurlijk nog meer (90 dagen of meer).
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Maar nog niet helemaal toppie zijn:Macboy schreef:Die mensen - die hier nu zijn - weten dus niet dat in hun geboorteland de ontwikkelingen niet zijn achtergebleven.
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binn ... _naar.html" onclick="window.open(this.href);return false;
- Michel P
En hebben ze die oprot premie die ze van de staat hebben gekregen ook terug betaald.
Absurde regeling........
http://www.st-ab.nl/normremi.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Absurde regeling........
- Downforce Hans
Robin schreef:@Maurice:Inderdaad 'Mighty Ships'!
- GTRene
zow dan...Michel P schreef:En hebben ze die oprot premie die ze van de staat hebben gekregen ook terug betaald.
Absurde regeling........
dat zal ook aardig in de papieren lopen op jaarbasis betaald door NL burgers.
@Robin
ik heb ff op Google maps gekeken, denk dat je hen ff moet melden dat ze die landen vergeten hebben op te nemen op de kaartenda's weer beter dan in Timboektoe, Shatshitsi of Hangopistan, daar ben ik wel blij mee ja....