Als je helemaal van scratch gaat bouwen is het nog weer een ander verhaal dan kan je net zo goed een 316i nemen die kaal strippen en daar een M3 motor in hangen

Oke, die had ik dus niet gezien @ laptop (1024*600). Nu dus wel. Aiai..Martin van der Zwaard schreef:Dat interieur![]()
Leer van het stuur helemaal los en de rest ziet er imho ook niet al te best uit.
Reind schreef:Iig een hele ambitieuze prijs. Misschien heeft hij zich vergist en denk hij dat het een E30 M3 is.
Als potentiele youngtimer voldoet hij wel redelijk aan de eisen. Mits het allemaal klopt natuurlijk.
Ik vraag me altijd af wat de motivatie van zo'n aanbieder is om hem voor deze prijs aan te bieden.
Ik bedoel voor 2,5K minder koop je ook een:
http://link.marktplaats.nl/416747564
Deze GT staat overigens al heel lang te koop (min 8mnd).
Welke zou jij kiezen??
Heb deze auto vorig jaar gezien en met de verkoper gesproken. Heb bij hem een setje styling 22 gekocht.Arthur schreef:Die Gt lijkt me een "Italiaan" aan de boekjes te zien? Dat zijn toch de meesters in het terugdraaien etc? Dus ja, welke kies je dan. Vind ze beide te duur
Reind schreef:Iig een hele ambitieuze prijs. Misschien heeft hij zich vergist en denk hij dat het een E30 M3 is.
Als potentiele youngtimer voldoet hij wel redelijk aan de eisen. Mits het allemaal klopt natuurlijk.
Ik vraag me altijd af wat de motivatie van zo'n aanbieder is om hem voor deze prijs aan te bieden.
Ik bedoel voor 2,5K minder koop je ook een:
http://link.marktplaats.nl/416747564
Deze GT staat overigens al heel lang te koop (min 8mnd).
Welke zou jij kiezen??
Klopt, maar in Duitsland zijn er veel meer van die M3 gekken zoals ons. Waardoor er meer markt werking optreed waardoor de prijzen daar ook eerder omhoog gaan dan in NL.///Martijn schreef:op mobile.de doen ze tussen de 11 en 17k met deze kmstand. De prijzen lijken daar trouwens wel wat gestegen.
Ik ben van mening dat deze sedan wel meer dan 10 waard is, laten we zeggen tussen de 10 en 12k.Shakes schreef:10 echt max
Volgens mij heb ik hem ook gezien tijdens mijn zoektocht destijds.
tja als de verkoper de poot stijf houdt met z'n prijs...Erik K. schreef:Ik ben van mening dat deze sedan wel meer dan 10 waard is, laten we zeggen tussen de 10 en 12k.Shakes schreef:10 echt max
Volgens mij heb ik hem ook gezien tijdens mijn zoektocht destijds.
Naar mijn idee was/is het zeker geen afgeragt hok, maar ook weer niet zo strak als de mijne. Hij behoort wel tot de nettere orginele M3's.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 7 gasten