Dan zou je de aangelijnde hond het beste even losmaken, zodat er minder stress komt. Moet 'ie wel niet weglopen....

M'n hond had al gegeten die ochtend, niks aan het handje dus..PD power schreef:Als je een hond niet aangelijnd, moet je hem wel onder controle hebben, en weghouden bij andere mensen of honden.
Dus kan me goed voorstellen dat iemand met een kleine hond daar niet vrolijk van wordt, helaas zijn er zo voldoende "hondjes" zo aan hun eind gekomen.
Dat kan een ander toch niet zien, daarnaast heeft het vaak ook niks met eten te maken.......dvh schreef:M'n hond had al gegeten die ochtend, niks aan het handje dus..PD power schreef:Als je een hond niet aangelijnd, moet je hem wel onder controle hebben, en weghouden bij andere mensen of honden.
Dus kan me goed voorstellen dat iemand met een kleine hond daar niet vrolijk van wordt, helaas zijn er zo voldoende "hondjes" zo aan hun eind gekomen.
PD power schreef:Dat kan een ander toch niet zien, daarnaast heeft het vaak ook niks met eten te maken.......dvh schreef:M'n hond had al gegeten die ochtend, niks aan het handje dus..PD power schreef:Als je een hond niet aangelijnd, moet je hem wel onder controle hebben, en weghouden bij andere mensen of honden.
Klopt! Te weinig drinken wordt ook vaak onderschat.PD power schreef:Dat kan een ander toch niet zien, daarnaast heeft het vaak ook niks met eten te maken.......dvh schreef:M'n hond had al gegeten die ochtend, niks aan het handje dus..PD power schreef:Als je een hond niet aangelijnd, moet je hem wel onder controle hebben, en weghouden bij andere mensen of honden.
Elmar schreef:Ik draag as we speak wel een trainingsbroek...je kent het wel.
742 hitsKnot schreef:Honden bijten elkaar niet meteen
+3Andre schreef:Als je een hond neemt moet je ook zorgen dat je eigen grond hebt waar je dat ding kan laten schijten. Dan heb je nooit een probleem.
smiley schreef:742 hitsKnot schreef:Honden bijten elkaar niet meteen
http://www.lmgtfy.com/?q=%22hondje+doodgebeten%22" onclick="window.open(this.href);return false;
Kansloze opmerking !!Ruben schreef:+3Andre schreef:Als je een hond neemt moet je ook zorgen dat je eigen grond hebt waar je dat ding kan laten schijten. Dan heb je nooit een probleem.
En ook +3.PD power schreef:Als je een hond niet aangelijnd, moet je hem wel onder controle hebben, en weghouden bij andere mensen of honden.
Naja, ik heb een tervurense herderpup opgevoedt met een toenmalige vriendin van me en die wist wel beter hoorsmiley schreef:742 hitsKnot schreef:Honden bijten elkaar niet meteen
http://www.lmgtfy.com/?q=%22hondje+doodgebeten%22" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat is wel duidelijk ja, ook dat je dus niet weet waar je over praat.Ruben schreef:En ook +3.PD power schreef:Als je een hond niet aangelijnd, moet je hem wel onder controle hebben, en weghouden bij andere mensen of honden.
Mocht het niet duidelijk zijn, ik heb niet zoveel met honden.
Oh ?JP schreef:Of 'ie nu onderweg schijt, of in je eigen tuin. Je zult het toch moeten opruimen......
Ja maar jij bent toch ook een Tokkie?Elmar schreef:Ik draag as we speak wel een trainingsbroek...je kent het wel.
Breng ze nog ff op ideeën. 4 Oktober; D-F 'walk-the-dog' rondje op CPZ voor maar €25,-.Downforce Hans schreef:Een hond uitlaten is gevaarlijker dan een D-F track-day............
Dat is toch ook een soort honden uitlaten HonzDownforce Hans schreef:Een hond uitlaten is gevaarlijker dan een D-F track-day............
Gebruikers op dit forum: Kadett, Majestic-12 [Bot] en 2 gasten