Agressieve idioten..

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
dvh

Agressieve idioten..

Bericht door dvh » 13 feb 2011, 09:54

Pfff...
Me zojuist flink kwaad gemaakt.

Zoals elke ochtend laat ik de hond uit langs een pad aan de maas.
Ik woon aan een dijk, dus onderlangs heb je gewoon een verwilderd padje lands de waterkant.. waar ik mijn hond los laat lopen.

Je kan je voorstellen dat in een kerkdorpje, om 9 uur 's ochtends er niet zoveel gebeurd op zo'n plek.
Kom een grote gozer tegen op datzelfde pad, met een kop erop alsof ie 5 nachten niet heeft geslapen... in een trainingsbroek.. je kent het wel.

Onze hond schiet naar het hondje ( schoothondje ) wat hij aangelijnt had... waarop die gozer zijn been al opstrekt om naar onze hond uit te halen....

Dus ik zie dit gebeuren en schiet eropaf om onze hond weg te halen, gezien hij het blijkbaar niet zo tof vond.. goed. Kan ik begrijpen..

Meteen daarop krijg ik een grote mond: ' Ey mongooltje ... hou je hond aan de lijn man, idioot , ect. ect. '
Dus ik reageer erop en zeg dat hij zijn grote mond moet houden... Vind het allesbehalve tof wanneer ik op 'mijn terein' , op een zondagochtend notebene , uitgescholden word..

Gelijk krijg ik een duw... en begint deze gozer gelijk 6 tonen hoger te scheeuwen en een normaal gesprek was niet meer mogelijk...

Wat doe je dan ? ... Ik ben omgedraait en naar huis gelopen.. terwijl ik nog wat nageroepen werd door Dhr idioot...
Maar dan zit je thuis en dan wringt de schoen... Wat een idioot ! het liefst was je de confrontatie aangegaan .. wellicht verloren.. maar toch..

M'n verstand zegt dat ik er juist aan heb gedaan.. er valt namelijk niks te winnen bij een of andere zwakbegaafde die agressief over ' mijn ' hondenuitlaatplek loopt de banjeren...
Naja.. moest het even kwijt..

Maar het gaat nergens meer over..
Idioten.'
Laatst gewijzigd door dvh op 13 feb 2011, 14:25, 1 keer totaal gewijzigd.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Re: Agressieve idioten..

Bericht door romo » 13 feb 2011, 10:12

Tja, hoe vervelend ook, ik denk dat je dit verstandig hebt aangepakt……………even afkoelen, volgende week gewoon weer proberen…………….. :mrgreen:

Peric

Bericht door Peric » 13 feb 2011, 10:33

Zo stond ik vorige week in een impasse op een brug. Ik had het vierkante blauwe bod, de meneer in de ML het rode ronde. Dus ik rijd ook gewoon door zodat we elkaar midden op de brug tegenkomen. We staan even en dan besluit ik maar achteruit te gaan. Als de ML er net langs kan draai ik m'n raampje open, 'kijk 's wat er voor mooi blauw bord staat, dat betekent dat ik voorrang heb, ik heb het ook niet verzonnen..'
'KOM MAAR OP! STAP MAAR UIT, DAT TRAP IK JE EFFE HELEMAAL IN ELKAAR!' begon de plofkop gelijk te schreeuwen.. Ik begon eigenlijk gelijk een beetje te lachen.. Heb 'm gezegd dat dat nou ook niet weer nodig was en de auto maar in z'n 1 gezet en verder gereden.
Maar eigenlijk hád ik gewoon uit moeten stappen en dan vragen wat er gaat gebeuren. Ben nl. ook niet zo'n kleintje met m'n 1.84 en 92 kilo.
Maar wat een agressie gelijk zeg.. :?

Ik heb een broertje dood aan vechten, dus zal ook altijd weglopen, maar soms...

HSR

Bericht door HSR » 13 feb 2011, 10:36

Simpel:

1) bezoek http://www.ikmf.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2) bekijk welke school het dichtste bij je in de buurt is
3) doe proefles
4) word enthousiast
5) ga 2x weeks trainen
6) na ong. 6 maanden bouw je een goede basis op kwa conditie, kracht en kunde. Dit zorgt voor een verbeterde zelfvertrouwen, helemaal in zo'n situatie. Ook zal dat conflicterende gevoel afnemen als je de confrontatie vermijdt.

Ik zeg, doen!

JP

Bericht door JP » 13 feb 2011, 10:43

Peric schreef:Zo stond ik vorige week in een impasse op een brug. Ik had het vierkante blauwe bod, de meneer in de ML het rode ronde. Dus ik rijd ook gewoon door zodat we elkaar midden op de brug tegenkomen. We staan even en dan besluit ik maar achteruit te gaan. Als de ML er net langs kan draai ik m'n raampje open, 'kijk 's wat er voor mooi blauw bord staat, dat betekent dat ik voorrang heb, ik heb het ook niet verzonnen..'
'KOM MAAR OP! STAP MAAR UIT, DAT TRAP IK JE EFFE HELEMAAL IN ELKAAR!' begon de plofkop gelijk te schreeuwen.. Ik begon eigenlijk gelijk een beetje te lachen.. Heb 'm gezegd dat dat nou ook niet weer nodig was en de auto maar in z'n 1 gezet en verder gereden.
Maar eigenlijk hád ik gewoon uit moeten stappen en dan vragen wat er gaat gebeuren. Ben nl. ook niet zo'n kleintje met m'n 1.84 en 92 kilo.
Maar wat een agressie gelijk zeg.. :?

Ik heb een broertje dood aan vechten, dus zal ook altijd weglopen, maar soms...
Dat heeft er eentje laatst in Limburg ook gedaan. Die had ook voorrang, maar de tegenligger reed ook door. Stonden ze tegen mekaar aan, maar die ander (kamper) die wou geen voorrang geven. Kleine woordenwisseling, totdat die kampers ff 2 honkbalknuppels uit de kofferbak halen en die voorranghebbende vent én zijn auto helemaal kort en klein geslagen hebben.

Oftewel....je zult net de verkeerde treffen..... :?

Fernando

Bericht door Fernando » 13 feb 2011, 10:47

Op zich blijf ik altijd wel rustig totdat ik een duw krijg ofzo, dan verdedig ik mezelf vrij offensief.... :popcorn:

Shakes

Bericht door Shakes » 13 feb 2011, 11:10

je hebt niks te winnen in dit soort situaties. Hij slaat jou neer, je verliest, jij slaat hem neer, je verliest. Beste is gewoon weglopen en blij zijn dat je boven dit soort onzin staat.

N.

Peric

Bericht door Peric » 13 feb 2011, 11:14

Zo denk ik er ook over, maar dat houdt dan wél in dat die plofkop het de volgende keer wéér doet. Oftewel, de schreeuwerds hebben de halve wereld...

Shakes

Bericht door Shakes » 13 feb 2011, 11:25

Ach deels, ik denk dan maar aan z'n lullige baantje, ranzige wijf, basisschool attitude en fucking euroshopper bier.

Er is altijd wel iemand groter/stoerder/sterker/slimmer/rijker/knapper whatever.

Wouter O.

Bericht door Wouter O. » 13 feb 2011, 11:50

:D Zo herkenbaar allemaal...
Op een dergelijk moment ben je vaak ietwat flabbergasted en gebruik je je verstand en intuïtie, maar als je 5 minuten verder bent sta je te koken en erger je je kapot aan zo`n klootzak...

HansD

Bericht door HansD » 13 feb 2011, 12:00

Shakes schreef:je hebt niks te winnen in dit soort situaties. Hij slaat jou neer, je verliest, jij slaat hem neer, je verliest. Beste is gewoon weglopen en blij zijn dat je boven dit soort onzin staat.
Absoluut waar.
Zo denk ik er ook over, maar dat houdt dan wél in dat die plofkop het de volgende keer wéér doet. Oftewel, de schreeuwerds hebben de halve wereld...
Totdat hij het een keer bij hetzelfde soort figuur doet en bijv een mes tussen zijn ribben krijgt.

Shakes

Bericht door Shakes » 13 feb 2011, 12:14

Ik zou trouwens graag zien dat RVV ook hier weer even de titel aanpast.

Om iemand nou meteen een agressieve idioot te noemen. Misschien had hij gewoon even z'n dag niet maar heeft hij wel een BMW en kan hij voor wat kijkcijfers zorgen......

HansD

Bericht door HansD » 13 feb 2011, 12:23

:lol: :sealed:

Elmar

Bericht door Elmar » 13 feb 2011, 12:24

dvh schreef:Pfff...

Ik woon aan een dijk, dus onderlangs heb je gewoon een verwilderd padje lands de waterkant.. waar ik mijn hond los laat lopen.

.. er valt namelijk niks te winnen bij een of andere zwakbegaafde die aggresief over ' mijn ' hondenuitlaatplek loopt de banjeren...
'
Whahaha zo heb je ook van die idioten die denken dat het plekje openbare weg voor hun huis "hun parkeerplaats"is....

dvh

Bericht door dvh » 13 feb 2011, 12:29

Dit stuk grond is geen openbare weg, het is priveterein van een recreatiegebied.
Daarbij openbaar of niet. Je hebt gewoon je fatsoen te houden.

Elmar

Bericht door Elmar » 13 feb 2011, 12:32

Ben jij eigenaar van dat recreatiegebied?

dvh

Bericht door dvh » 13 feb 2011, 12:36

Wat doet dat ertoe ?
Wellicht interperteer je mijn verhaal verkeerd.
'Mijn hondenuitlaatplaats' is bedoelt als in mijn dagelijke route op een plek waar een hond gewoon los kan en mag lopen.

Zoniet, wat is je punt ?

Elmar

Bericht door Elmar » 13 feb 2011, 12:42

Dus het is ook niet jouw terrein...
In mijn ogen dus het zelfde als mensen die menen dat het hun parkeerplek is.
Jij mag het wel en hij niet....

En voor de rest van je verhaal, je had hem gewoon neer moeten beuken, hij had al 5 nachten niet geslapen. zal dan weinig tegenstand hebben gegeven.
Of je had enkel sorry of helemaal niks moeten zeggen.

dvh

Bericht door dvh » 13 feb 2011, 12:48

Lol, nouja.. dan hebben jij en ik een andere opvatting.

En nogmaals , ik snap je punt niet. Wat heeft het eigenaar v/d terrein zijn ermee te maken ?
Als jij op een stuk grond loopt waar een hond los mag lopen ? Moet je dan ook eigenaar daarvoor zijn ?

Los van dat, als iemand het niet prettig vind dat mijn hond los loopt en of naar een andere hond loopt die wel aangelijnt zit. Prima, zeg het dan ff dan pak ik hem gelijk weg.

Je kan ook gelijk als een bosmongool reageren.
Het is maar net wat je wil.
Dan krijg je dit soort verhalen.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 feb 2011, 12:50

Hij had zijn hond in ieder geval wel aangelijnd..........

Shakes

Bericht door Shakes » 13 feb 2011, 12:50

dvh

had die grote man toevallig een staart?

dvh

Bericht door dvh » 13 feb 2011, 12:51

Downforce Hans schreef:Hij had zijn hond in ieder geval wel aangelijnd..........
De hond had beter zijn baas aan kunnen lijnen ... :mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 13 feb 2011, 12:52

Shakes schreef:dvh

had die grote man toevallig een staart?

:roflol: :thumbup:

Elmar

Bericht door Elmar » 13 feb 2011, 12:52

Ik draag as we speak wel een trainingsbroek...je kent het wel.

PD power

Bericht door PD power » 13 feb 2011, 12:55

Als je een hond niet aangelijnd, moet je hem wel onder controle hebben, en weghouden bij andere mensen of honden.

Dus kan me goed voorstellen dat iemand met een kleine hond daar niet vrolijk van wordt, helaas zijn er zo voldoende "hondjes" zo aan hun eind gekomen.

Plaats reactie