[E36] Slaat niet aan, startonderbreker?

Technische problemen? Of gewoon een algemene technische vraag? Dan ben je hier aan het juiste adres.
Plaats reactie
Gert-jan

[E36] Slaat niet aan, startonderbreker?

Bericht door Gert-jan » 12 feb 2011, 14:10

Om de vraag een beetje duidelijkheid te geven het volgende,

We zijn gister bezig geweest met mijn 328 (E36) alleen nu was mijn computer (siemens MS41) compleet gewist :shock: Dit is gebeurt met een niet goede software (kwp2000 dacht ik) en nu heb ik de computer weer laten her programmeren door een bekende tuner uit de buurt.

Echter is nu het probleem dat de auto niet wil aanslaan, dus ik heb het vermoeden dat het ligt aan de start onderbreking die alles tegenhoud. Ik heb sinds kort een GT1 set met DIS en SSS alleen heb ik hem alleen nog maar gebruikt om uit te lezen en te resetten. Dus vroeg ik mij af of ik dit ook zelf op kan lossen en zo ja hoe ik dat kan doen?

Jullie zouden me echt enorm mee helpen, gezien ik de auto (eigenlijk) dagelijks nodig heb...

Alvast bedankt!

Bort

Re: [E36] Slaat niet aan, startonderbreker?

Bericht door Bort » 12 feb 2011, 15:28

Onder het stuurhuis de doorgeknipte groene draad terug verbinden. Startonderbreker omzeild :)
Heb dit al met mijn 2 E36's moeten doen ;)

Als je het op die manier wil doen natuurlijk.

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 12 feb 2011, 21:55

Bedankt, maar als verder nog mensen weten hoe het op een andere manier kan hoor ik dat graag.

Ik ga er morgen ochtend mee bezig...

Gert-jan

Bericht door Gert-jan » 13 feb 2011, 23:10

Vandaag gefixt met bmw sss, de ews moest opnieuw gedaan worden dus lag toch aan de start beveiliging.

Toch bedankt voor de input!

Plaats reactie