Veel mooier wordt een gewone 3-serie niet! Heel mooiThommy schreef:René Kloeze schreef:
Wil ik ook!!! :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:

Veel mooier wordt een gewone 3-serie niet! Heel mooiThommy schreef:René Kloeze schreef:
Wil ik ook!!! :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
Klopt Matthijs, lang leve GoogleMatthijs schreef:Prachtige plaatjes Niels, gelukkig is internet dan nog een van de weinige manieren om mooie E30s te zien. Ík kom ze in ieder geval niet vaak meer tegen.
Joy schreef:Heeft iemand al eens van die BMW Performance (Recaro Sportster CS) stoelen in een E36 zien zitten ? Dat lijkt me wel wat.
Zonde omdat het niet matched met de achterbank.Joy schreef:Heeft iemand al eens van die BMW Performance (Recaro Sportster CS) stoelen in een E36 zien zitten ? Dat lijkt me wel wat.
GTRene schreef:whaha, leuk...
valt me nog mee dat je niet zo goed ziet hoe vies die was, hij was echt smerig...nu gewassen, maja wist niet dat ik jou daar tegen kwam na het shoppen op het parkeerdek vorige week
was ff gezellig en leuk Gijs de car-spotter te zien![]()
leuk gedaan.
Top, hopelijk komt hij netjes door de APK!GTRene schreef:ah, goede zaak, ik schrok al, men linkie werkte niet meer
vandaag afspraak gemaakt met degene die de nwe 200cpsi race katts er tussen gaat lassen, althans waar ik dan heen moet.
zal mij benieuwen hoe die dan klinkt, als het goed is een tikkie mooier (zonder die kapotte katt wat er nu tusen zit met losse laagjes fladder spul wat je iets hoort)
en dan week erop APK, kan die weer ff.
Idd. Een kleur die je, wat mij betreft, TE weinig tegenkomt.Matthijs schreef:Byzanz....wat een kleur![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bart_k en 6 gasten