Klopt ... de tv-gids van t KPNkastje gaf aan dat Secret Millionair zou beginnenPetrolhead Tom schreef:Nee hoor reclame.
Haha ik was een beetje voor school bezig en mijn ouders keken ernaar.
haha ik zit het ook te kijken, zelfde reactie hier....Petrolhead Tom schreef:Nu op RTL4! Onvoorstelbaar zeg! Dikke schuld, nog niet eens alles in beeld en te lui om te gaan werken!![]()
Snipert ik was potverdikkie de eerste die net meldde dat hosni ni ging vertrekken. Ik keek net als jij uit nieuwsgierigheid maar zat ook zo weer op cnn....Snipe schreef:Wtf - in Egypte gebeurt van alles, er bestaan duizenden goede boeken, alle studentes staan op donderdagavond in het café en jullie verspillen je tijd met zo'n kutprogramma.
(Ik moest trouwens eerst opzoeken wat het was voordat ik begreep waar het over ging, maar dat kan aan mij liggen.)
Haha dat kan ik me voorstellen, maar ik heb nog nooit zoiets onvoorstelbaars gezien! Geen geld! En niet willen werken? Dat kan toch niet!?steve smith schreef:Haha ik was een beetje voor school bezig en mijn ouders keken ernaar.
(20 inkoppers komen in gedachten voorbij.....)
+1, wat denken jullie er van op te steken?Mike S. schreef:Dat jullie uberhaupt de moeite nemen om zo een programma te kijken zeg...
Echt waar? Vier auto's?Richardt. schreef:En vier auto's voor het huis staan, roken voor 450eu per maand, niet willen werken.
Te gek voor woorden dat ze aandacht besteden aan dat soort kansloze figuren
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten