Ik ga in juni een Sportscar optocht organiseren in Asten NB. 35 Km van Eindhoven.
Ik ben daarvoor nog opzoek naar vrijwilligers die graag mee zouden willen rijden,
Het is als volgt:
We verzamelen op een landweg langs de Dijkstraat in Asten.
vanuit daar rijden we ZONDER SNELHEIDSLIMIET ( afgezette wegen en i.s.m, Politie. ) over de dijkstraat richtig het centrum.
Daar rijden we door het dorp en Verzamelen we daarna op een groot plein voor het gemeentehuis.
Daar zullen we een verkiezing gaan houden onder de jeugd welke Supercar bij hun het beste in de smaak valt, doormiddel van een brief met hun naar er ook op.
De winnende auto zal een briefje uit de doos pakken ( natuurlijk van iemand die op jou auto gestemd heeft ) en diegene een rondje meenemen ook weer zonder SNELHEIDSLIEMIET door asten.
De hele dag is zijn er broodjes / drankjes te koop en langs het plein zit een frietzaak.
I.s.m. de politie hebben we een regeling getroffen dat er geen SNELHEIDSLIMIET maar het is niet de bedoeling om de kijkers bang te maken.
zorg ervoor dat hun een mooie dag hebben en maak er zelf natuurlijk ook iets leuk van.
Nog even voor de duidelijkheid de wegen zijn afgezet dus je komt geen tegenliggers tegen daar zorgt de politie ook voor i.v.m. omwonende in de route die dan omgeleid worden.
Ik ben daarom dus opzoek naar rijders die hieraan mee zouden willen doen,
Wat voor soort auto's zoek ik ??
Sportscars en cabrio's :
Audi R8 S modellen RS modellen , Corvette's, Porsches, ferrari's , lamborghini's, Mercedes AMG Modellen,
BMW M modellen, Jaguars, Maserati's, lotus, enz.
Heb jij een sport auto of ken je iemand die er een heeft en zou je hieraan mee willen delen,
Stuur me dan een berichtje met een foto en de specificatie's van je auto op en ik neem je op in de lijst je krijgt e-mail van het programma zodra je aangemeld bent ( de exacte datum staat nog niet vast )
natuurlijk zijn de sport modellen van Renault VW Seat enz, ook welkom.
Er zijn autodealers in de buurt benader en komen met wat modellen mits er genoeg animo voor is vandaar dat ik nu al begin met zoeken.
o.a.
Audi met de S5 R8 en mischien de RS5 en de TTRS
Renault met de Megane RS
verder is er nog contact met verschillende dealers o.a. Mercedes en BMW.
Zelf zou ik de optocht leiden met een porsche.
Passagiers mogen natuurlijk mee filmcamera en fotocamera niet vergeten!!!
Graag ontvang ik veel aanmeldingen voor een geweldige dag.

Gewoon mailen kan ook naar.
niek-jansen-1990@hotmail.com
Bellen 0639431408
of via DF.
Tot in juni @ het zonnige zuiden.
Alvast bedankt zonder jullie hulp komt het nog van de grond af.