Dan liever 2 Ibiza Cupra's op de oprit, 1 oranje en 1 blauwe

Mark Nauta schreef:Ik heb even de proef op de som genomen en via de configurator een 1.4 met 122pk samengesteld. Lekker volle auto van gemaakt. Dan kom je dus nu al op € 48.510,-. Je hebt dan dus niet die zwaardere motor, niet die kleur, niet die wielen, dus ja, over de 50 gaat ie dan wel (als je er nog een leuke serie opties op neemt).Hans R schreef:Reken hem even uit zoals hij er zo bij staat, even kijken of je hem nog steeds zo mooi vind![]()
Ik denk €50000,- met deze 1,4
Macboy schreef:+1
Daar heb je je antwoord Arthur.
We gaan toch niet serieus zeuren dat een auto te duur is omdat een of andere mongool alle opties heeft aangekruisd ???
RELAXT!!!Macboy schreef:+1
Daar heb je je antwoord Arthur.
We gaan toch niet serieus zeuren dat een auto te duur is omdat een of andere mongool alle opties heeft aangekruisd ???
kan je zeggen dat het de auto is met de mooiste afwerking die er is in die klasse (tsja weet alleen niet hoe die Aston Martin Aygo eruitziet van de binnenkant), beter dan mini!Oof schreef: Ben benieuwd of audi het premium gevoel ook in A1 kan waarmaken. Binnenkort maar is rijden.
Het ging me niet om jou post man, maar om de mensen die daarop reageren alsof het de standaard prijs isMark Nauta schreef:Het ging er toch om hoe duur die oranje is. Nou, die is volgens mij volgestouwd met van alles en nog wat en dan ga je gewoon over de 50k heen, zo simpel is dat!!!
Ik heb het helemaal niet gehad over het feit dat dat ding te duur is of niet. Maar die oranje, met die kleur, die motor, die wielen, die stiksetjes, ja, die gaat over de 50k. Ik was gewoon benieuwd of dat mogelijk was, en ja, als je dan al een 122pk sterke 1.4 A1 op 48k kan brengen, dan gaat dat oranje ding zeker de 50 halen.
Klopt! Is precies de reden dat ik de BMW eruit heb gedaan en (weer) MINI ben gaan rijden.ErikMartijn schreef:Dit zou je van de Mini ook kunnen zeggen hoor, het zijn wel degelijk concurrenten. De mini zal daarnaast ook nog gekocht worden door mensen die een sportief rijgedrag op prijs stellen.Macboy schreef: Het is precies zoals Robin zegt: een degelijk gebouwde auto voor de (wannabee) rich and famous die ook als zodanig gezien willen worden.
Ingolstadt, 2011-01-08 - The Audi A1 with quattro drive
As announced at the Paris Motor Show back in the fall of 2010, Audi is also bringing the permanent all-wheel drive system to the premium subcompact class. Consistent traction, a high level of driving safety and exciting dynamics – the A1 with quattro drive will be the first car in this segment to power all four wheels.
The youngest member of the large quattro family uses a technology very similar to that used in the A3 and TT model lines. At its core is an electronically controlled, hydraulically actuated multi-plate clutch located in front of the rear axle for an optimized distribution of weight. Inside is a package of plates that rotate in an oil bath.
During normal driving, the clutch sends most of the engine’s power to the front wheels. If the front axle loses grip, the clutch can instantly transfer torque to the rear axle by forcing the plate packages together. A pressure reservoir helps the electric pump to develop the necessary oil pressure.
The equipment and data specified in this document refer to the model range offered in Germany. Subject to change without notice; errors and omissions excepted.
Despite a conspicuous lack of badging, the vehicle pictured appears to be the A1 1.4 TFSI (136 kW) as seen at the Paris Motor Show. Still though, we do not know if quattro will be available across the entire A1 range. We imagine Audi will cover the new A1 quattro in greater detail soon and we'll be sure to post any new information as soon as it becomes available.
Also, before anyone jumps to conclusions. You may have noticed the photos show the A1 quattro wearing Canadian license plates. This is because the photos were taken as part of the Fascination quattro winter driving event at the Mont-Tremblant ski resort outside of Montreal.
Leusden, woensdag 9 februari 2011 - Audi presenteert de Audi A1 S edition. De exclusieve Audi A1 S edition-modellen hebben een zeer complete standaarduitrusting met onder meer Xenon plus verlichting, LED-lichtpakket, S line en S line exterieur, navigatiepakket en volautomatische airconditioning. Ondanks alle luxe is de Audi A1 S edition al leverbaar vanaf € 23.990. Er is keuze uit vier motoren, waaronder de nieuwe 1.4 TFSI met 136 kW/185 pk. De oplage van de Audi A1 in S edition-uitvoering is gelimiteerd.
Audi zet het premiumkarakter van de Audi A1 nog eens extra aan met de introductie van de S edition-modellen. Deze kenmerken zich door een uitermate luxueuze standaarduitrusting met onder meer metallic-/pareleffectlak, volautomatische airconditioning, LED lichtpakket, Xenon plus verlichting, Audi sound system, Radio concert, verwarmbare buitenspiegels, opbergpakket en een middenarmsteun vóór.
De sportiviteit van de Audi A1 wordt benadrukt doordat S line en S line exterieur eveneens standaard zijn. S line staat onder meer voor 17 inch lichtmetalen velgen, sportstoelen vóór, speciale stoelbekleding met S line logo, het driespaaks S line sportstuur (met leer bekleed), aluminium interieurdetails, speciale vloermatten en een overwegend zwarte afwerking van het interieur. S line exterieur zet de sportieve lijn door met specifieke bumpers, diffuser achter, grille in hoogglans zwart, dorpels in carrosseriekleur, S line dakspoiler, instaplijsten met S line logo en verchroomde uitlaatsierstukken.
Keuzemogelijkheden
De Audi A1 S edition is leverbaar met keus uit vier motoren: de 1.2 TFSI met 63 kW/86 pk, de 1.4 TFSI met 90 kW/122 pk, de zojuist geïntroduceerde 1.4 TFSI met 136 kW/185 pk en de 1.6 TDI met 77 kW/105 pk. De reguliere keuzemogelijkheden voor de transmissie zijn van toepassing: 5-bak, 6-bak en S tronic. De Audi 1.2 TFSI S edition is leverbaar vanaf € 23.990 en de Audi A1 1.4 TFSI (90 kW/122 pk) S Edition vanaf € 27.490. De sportieve Audi A1 1.4 TFSI (136 kW/185 pk) S edition is er vanaf € 31.990 en de Audi A1 1.6 TDI S edition vanaf € 29.490. Alle prijzen zijn inclusief BTW en BPM.
PON Pers
Nou, doe me maar een paar van die Corvettes als jij ze voor minder dan 24k kunt krijgen. En voor 7 mille extra een Audi A1 met dezelfde techniek lijkt me ook wel wat. V8, achterwielaandrijving, 600 pk of zo....Joy schreef:De concurrent in eigen huis:
En dat kost dan € 23.690,-
Je moet toch wel heel erg van het model houden om voor in de basis dezelfde auto 7 mille extra neer te tellen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten