[GT5] afspraken online racen (nicknames op p. 1)

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Mike16v

Re: [GT5] afspraken online racen (nicknames op p. 1)

Bericht door Mike16v » 08 feb 2011, 22:18

Hij was weer leuk... kwam beetje traag op gang kwa races vond ik , maar toen de meeste er waren ging die wel.

Helaas moest ik na 3 races met de karts er van tussen.
karten vind ik nog steeds kut in gt5, maar merk wel dat de 3e race een stuk lekkerder ging dan de 1e

en ow ja , zo'n microfoon is toch best handig, ik tik me de tering steeds, en als je dan iets te grof taalgebruik ( zoals tering) krijg je dus sterretjes whahahahaha

Tot de volgende x :wink:

Grts,
Mike-hiero

Macboy

Bericht door Macboy » 09 feb 2011, 00:57

Het probleem is dat er een grote groep is dat nog geen auto's heeft en een groep wel. Met Swift rijden is super maar hebben we al veel gedaan. Dus beetje verandering is ook leuk. De reden dat het moeizaam gaat is omdat mensen niet lezen van tevoren of de tijd en moeite nemen in de occasion dealer te kijken. Standaard autos is leuk en doen we altijd maar beetje variatie ook. Na elke race komen 6 nieuwe auto's te koop bij de occassion dealer dus let daar op. Iedereen die een CSL spot kopen !! En aan iemand geven die nog niet heeft.

Bovendien niet meteen opgeven. Als mensen met goed voorstel komen doen er het altijd.

Binnenkort komt het volgende aan bod dus mensen alvast opletten:

- Focus RS
- BMW 330i vs Audi TT
- BMW 2002 Turbo
- RUF race

Als iedereen dit regelt komt het volgende week vast goed :)

Mike16v

Bericht door Mike16v » 09 feb 2011, 08:33

Ja heb gister dus nog ff snel die fiat 500 gekocht .. helaas geen csl in de ucd
heb wel een csl in me garage maar die is al vol getuned..

de 330i is idd al een paar x voorbij gekomen,maar heb ik laten staan.
Ruf's heb ik zo goed als allemaal, maar waarvan ik de yellowbird dus ook lweer heb voorzien van de
extra pk's

het meest belangrijke is de lol en gezelligheid, maar moet wel natuurlijk een beetje gelijke auto's zijn idd anders is
er niet zoveel meer aan .

net als met die abarth was leuk, maar gaat voor de rest snel vervelen denk, zo vond ikhet met de fiat en
84pk leuker en spannender tegen de alfa's op monaco

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 09 feb 2011, 08:34

Volgende week?? Donderdagavond bedoel je zeker :wink: :mrgreen:

Mr. Blue Eyes

Bericht door Mr. Blue Eyes » 09 feb 2011, 08:56

lijkt wel of ik om 1 of andere reden iedere keer de RUF mist, heb er nog geen 1 :bag:

der rest heb ik wel dus wordt weer leuk

en zal wel donderdag avond worden :P

zowiezo moet er eigenlijk ook altijd een kart race tussen zitten

Robertdj

Bericht door Robertdj » 09 feb 2011, 09:07

De Focus RS is redelijk zeldzaam, goed zoeken dus. Mss beter om er een focus race van te maken, standaard ST220 zit op hetzelfde vermogen toch?
330i komt vaker voorbij, maar nog niet gekocht.
De 2002 kan je winnen in de A-spec DTM race.
En tsja, de RUFjes zijn redelijk zeldzaam maar het zijn er 5, dus je komt er vast wel één tegen.

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 09 feb 2011, 10:57

Na 2 weken niet echt GT5 te hebben gespeeld was het gisteravond weer super.

Monaco met de klassiekers was mooi, dat moeten we snel weer doen.

Op Madrid zal Emiel in de 1 serie Tii wel gedacht hebben waar ik mee bezig was. Want volgens mij heb ik hem ongeveer 183x in dezelfde bocht ingehaald. Of ik maakte een fout, was aan het wachten of ik begon opnieuw. :mrgreen:

De Ring was ook super. De scuderia op de Nordschleife is echt een feest. 1 ronde achter Laurens aan geknalt en tijdens de race achter Ilja. Stond jij echt helemaal op Race Zacht Ilja? Ik stond namelijk op race normaal. Tot ex-muhle kon ik je makkelijk bijhouden. Daarna maakte je echt forse stappen..... :shock:

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 09 feb 2011, 11:11

Macboy schreef:Het probleem is dat er een grote groep is dat nog geen auto's heeft en een groep wel. Met Swift rijden is super maar hebben we al veel gedaan. Dus beetje verandering is ook leuk. De reden dat het moeizaam gaat is omdat mensen niet lezen van tevoren of de tijd en moeite nemen in de occasion dealer te kijken. Standaard autos is leuk en doen we altijd maar beetje variatie ook. Na elke race komen 6 nieuwe auto's te koop bij de occassion dealer dus let daar op. Iedereen die een CSL spot kopen !! En aan iemand geven die nog niet heeft.

Bovendien niet meteen opgeven. Als mensen met goed voorstel komen doen er het altijd.

Binnenkort komt het volgende aan bod dus mensen alvast opletten:

- Focus RS
- BMW 330i vs Audi TT
- BMW 2002 Turbo
- RUF race

Als iedereen dit regelt komt het volgende week vast goed :)
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het lijstje van gisteren vluchtig gelezen had, dacht dan gedurende het spelen de juiste auto er wel bij te zoeken.
Maar oude meuk interesseert me niet zo dus had geen idee welke auto ik kon kiezen, de auto's waar de rest in reed had ik niet :D Dus ik was al weer gestopt voordat jullie over gingen op andere auto's :)

Heb overigens een headset klaarliggen, dus dat communiceert de volgende keer ook al wat makkelijker :)

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 09 feb 2011, 11:38

gisteren was gewoon klote. Kom de server binnen word de race meteen gestart in hypermode snel een BMW GT-R aan de eisen laten voldoen en rijden, met sport hard, gewoon kut en echt niet mijn ding.

Daarna op de ring, welke ik totaal nog niet ken met een auto met verkeerde banden en afstelling, was gewoon niet normaal mee te rijden.. aarrrgghhhh ben toen maar afgehaakt.......

Chris van S.

Bericht door Chris van S. » 09 feb 2011, 11:47

@Kees that sucks! Er werd gisteren door Ilja meerdere keren om bevestiging gevraagd om de race te starten. Dus het moet toeval zijn geweest dat je verplicht werd om mee te moeten racen. Weet zeker als je had aangegeven (heb je headsetje?) om even te wachten ivm de bandenkeuze, dat er op je werd gewacht.

Elco

Bericht door Elco » 09 feb 2011, 11:50

Ik ben afgehaakt tijdens de madrid sessie. Kon echt niet meer serieus meedoen zo lam was ik. Vond het wel jammer want had liever op de nordschleife gereden maarja slapen is ook belangrijk. Volgende keer beter!
Focus RS heb ik maar per ongeluk getuned shhiiittt (hebben jullie dat ook wel eens gehad?)

robby89

Bericht door robby89 » 09 feb 2011, 12:01

Elco schreef:Ik ben afgehaakt tijdens de madrid sessie. Kon echt niet meer serieus meedoen zo lam was ik. Vond het wel jammer want had liever op de nordschleife gereden maarja slapen is ook belangrijk. Volgende keer beter!
Focus RS heb ik maar per ongeluk getuned shhiiittt (hebben jullie dat ook wel eens gehad?)
bedoel je dat je denkt dat je een andere auto uit je garage aan het tunen bent? ja dat heb ik al is gehad. en dat kon ik toen niet meer er af halen. eeuwig zonde van die m3. :(

Elco

Bericht door Elco » 09 feb 2011, 13:44

ja klopt al zeker 2x gehad haha. Focus heeft nu 400 pk op de voorwielen mwah niet echt ideaal. Misschien turbotje eraf halen dat het meevalt.

Michel P

Bericht door Michel P » 09 feb 2011, 15:07

Goed voorstel van Macboy om de veel rijders CSL e.d. te laten scoren in de occasionhandel. Ik rij 2 a 3 maal per week, meer tijd heb ik niet, en dan bij voorkeur online. Het concept van Smacboy is dan alleen leuk als je de auto ook hebt....... anders niet. Dus wie er een bone stock CSL heeft, laat maar komen.

Ik heb voor Gerrit even snel een Caterham gekocht, hij heeft het spel net, is zelf nog niet online geweest, maar, koop die auto simpelweg bij om weer kado te kunnen doen.

Zal als er weer verse season challenges zijn die rijden om mij cash weer op pijl te brengen.

Wat ook nog een idee is om met de auto's die je koopt voor de season challenges online met elkaar te racen.

Michel

WJ

Bericht door WJ » 09 feb 2011, 16:20

Michel P schreef:Goed voorstel van Macboy om de veel rijders CSL e.d. te laten scoren in de occasionhandel. Ik rij 2 a 3 maal per week, meer tijd heb ik niet, en dan bij voorkeur online. Het concept van Smacboy is dan alleen leuk als je de auto ook hebt....... anders niet. Dus wie er een bone stock CSL heeft, laat maar komen.

Ik heb voor Gerrit even snel een Caterham gekocht, hij heeft het spel net, is zelf nog niet online geweest, maar, koop die auto simpelweg bij om weer kado te kunnen doen.

Zal als er weer verse season challenges zijn die rijden om mij cash weer op pijl te brengen.

Wat ook nog een idee is om met de auto's die je koopt voor de season challenges online met elkaar te racen.

Michel
Kwam net een CSL tegen, dus die heb ik naar je verstuurd. Je moet alleen nog even de olie verversen. ;)

WJ

Bericht door WJ » 09 feb 2011, 16:48

Ha! en weer een! :D
Ook staat de E190 touring car er tussen.....maar heb maar 400k op het moment. :?

Anyway, heb nog een CSL in de aanbieding. Kan hem morgen pas versturen.

Ik ga no even verder met de UCD vernieuwen, misschien kom ik er nog een tegen. :mrgreen:

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 09 feb 2011, 16:49

190 Touring car??? DIE MOET IK HEBBEN :(
Dat is toch die DTM kar?
Laatst gewijzigd door Martin van der Zwaard op 09 feb 2011, 16:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Martin van der Zwaard

Bericht door Martin van der Zwaard » 09 feb 2011, 16:50

Als er morgen gereden gaat worden, dan hoor ik dat graag.
Kan ik ook ff kijken of ik de juiste auto's heb en of ze nu wel of niet getuned zijn. Meeste hebben bij mij alleen een chippie erin en verder niet. Maar anders kan ik nog het een en ander aanschaffen.

robby89

Bericht door robby89 » 09 feb 2011, 16:51

WJ schreef:Ha! en weer een! :D
Ook staat de E190 touring car er tussen.....maar heb maar 400k op het moment. :?

Anyway, heb nog een CSL in de aanbieding. Kan hem morgen pas versturen.

Ik ga no even verder met de UCD vernieuwen, misschien kom ik er nog een tegen. :mrgreen:
ik ben nog steeds op zoek naar een CSL dus ik heb wel interesse

Gijs Evo

Bericht door Gijs Evo » 09 feb 2011, 18:59

Ik moet dus ook nog een CSL hebben en een Focus RS, dus wie wat heeft :wink:

Zal ook de occasions in de gaten houden 8)

Heb nog een Caterham die ik ook eventueel in kan ruilen :wink:

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 09 feb 2011, 19:03

CSL kwam gisteren met toeval voorbij, maar de focus RS moet ik ook nog hebben...

Straks weer ff rijden.

EmielS60

Bericht door EmielS60 » 09 feb 2011, 19:33

Chris van S. schreef:Op Madrid zal Emiel in de 1 serie Tii wel gedacht hebben waar ik mee bezig was. Want volgens mij heb ik hem ongeveer 183x in dezelfde bocht ingehaald. Of ik maakte een fout, was aan het wachten of ik begon opnieuw. :mrgreen:

De Ring was ook super. De scuderia op de Nordschleife is echt een feest. 1 ronde achter Laurens aan geknalt en tijdens de race achter Ilja. Stond jij echt helemaal op Race Zacht Ilja? Ik stond namelijk op race normaal. Tot ex-muhle kon ik je makkelijk bijhouden. Daarna maakte je echt forse stappen..... :shock:
Het went wel moet ik zeggen, gewoon op het rechte stuk op dezelfde plek weer ruimte geven en dat een paar keer... :wink:

Ring in het donker was leuk, Scuderia's hebben echt een bak licht aan boord zeg :shock:

Ik zal de komende dagen de occasiehoek in de gaten houden voor de CSL, de 1 concept mist wat snelheid. en grip. :lol:

Macboy

Bericht door Macboy » 09 feb 2011, 20:26

Ik kies niet bewust auto's die mensen niet hebben maar om de variatie erin te houden. Verder luister ik altijd naar alle wensen dus om dat nu klote te noemen Kees ?

Mensen moeten ook weten dat je per race 6 nieuwe auto's krijgt dus blijf het in de gaten houden. Focus RS kwam al paar keer bij me langs en gister toevallig de BTR '86 !!!

@ Chris: ik deed rustig aan en daarna had ik geen zin meer op je te wachten ;)

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 09 feb 2011, 20:28

Die variatie is ook helemaal niet erg, leuk zelfs!

Enige waar ik me aan erger is dat je niet even vlug kunt switchen van auto of er iets aan kan veranderen, voordat je weer in de room zit en kunt rijden ben je 5min. verder :bag:

En ja, natuurlijk kun je auto's in je favorieten zetten maar je zult altijd wel weer een paar keer helemaal terug naar het beginscherm moeten

Reind

Bericht door Reind » 09 feb 2011, 20:37

Ik heb gister ook wel lekker meegereden. Mijn nichname is booonus. Heb geen headset en een aantal gasten wisten volgens mij niet precies wie ik was. Dat was ik dus.

Redelijk close wj op monaco en met macboy in de csl race. Maar na die race kreeg werd ik van de room gekicked en kwam er niet meer in.

Plaats reactie