Over smaak valt niet te twisten, maar zijn gedrag is perfect.dvh schreef:Ik hoop maar dat ie z'n uiterlijk goed maakt met z'n gedrag......
Michel
Over smaak valt niet te twisten, maar zijn gedrag is perfect.dvh schreef:Ik hoop maar dat ie z'n uiterlijk goed maakt met z'n gedrag......
Joost Hermens schreef:Hier hebben we weer 3 pussy's 8)
Is nog 1 poesje beschikbaar. Details http://www.hipdier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een vraag, castreren zonder medisch reden is grote onzin!dvh schreef:Laat je hem castreren rond z'n 1e jaar ?
500€ ( Brits Korthaar Lilac ), maar ze zijn ook wat goedkoper te vinden. De stamboom / kleur heeft veel invloed op de prijs.Erik Stoffelsen schreef:![]()
Wat kost zo'n katje nou?! Ik baal er zoooo van dat m'n vriendin geen huisdieren wil....
Ik wil een katje!
Thnxdvh schreef:Prachtig beest! Mooi vol van kleur ook!
Laat je hem castreren rond z'n 1e jaar ?
Oh my god!Joost Hermens schreef:
Is nog 1 poesje beschikbaar. Details http://www.hipdier.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Kijk ff bij de supermarkt op het bord, vaak gratis kittensJoost Hermens schreef:500€ ( Brits Korthaar Lilac ), maar ze zijn ook wat goedkoper te vinden. De stamboom / kleur heeft veel invloed op de prijs.Erik Stoffelsen schreef:![]()
Wat kost zo'n katje nou?! Ik baal er zoooo van dat m'n vriendin geen huisdieren wil....
Ik wil een katje!
Ongeveer 1ste jaar. ligt er een beetje aan wanneer de hond 'uitgegroeit' is.Opa schreef:Thnxdvh schreef:Prachtig beest! Mooi vol van kleur ook!
Laat je hem castreren rond z'n 1e jaar ?........maar waarom laten castreren? :o
De reden dat er ( soms vroeg ) gecastereerd wordt is om medische redenen.Michel P schreef:Wat een vraag, castreren zonder medisch reden is grote onzin!dvh schreef:Laat je hem castreren rond z'n 1e jaar ?
Michel
x2!Ruben schreef:Oh my god!Joost Hermens schreef:
Een veel gebruikt argument van de dierarts, maar totaal niet wetenschappelijk onderbouwd. Het gedrag van een reu of teef die is geholpen kan sterk veranderen, ook in negatieve zin, maar dat verteld de DA er niet bij, die scoort een mooie ingreep.ArjandeV schreef:Onze hond zn ballen zijn er wel af.. ook omdat hij erg onrustig was... maar ook om zijn navelbreuk te fixen..
sinds castratie is ie een stuk rustiger..
... zoals WIJ mensen dit graag zien.dvh schreef:Medisch aangetoont of niet, politiehonden, geleidehonden, hulphonden worden allemaal gecastreerd omdat dit , in de regel , een positieve werking heeft op het gedrag v/d hond.
+veelSjoerd MP BMW schreef:... zoals WIJ mensen dit graag zien.dvh schreef:Medisch aangetoont of niet, politiehonden, geleidehonden, hulphonden worden allemaal gecastreerd omdat dit , in de regel , een positieve werking heeft op het gedrag v/d hond.
Oooh wat een snoepieWouter Orbons schreef:Beest bij ons thuis,
Heel herkenbaarMaus335i schreef: Die van mn ouders ging elke dag vanaf half 5 voor de deur liggen tot de baas rond 5 terugkwam. Elke dag weer, heel geduldig wachten vanaf half 5. En blij datie was als mn pa thuis kwam. Heerlijk toch