Grtz,Hanz06

Precies ja, de PUNTO Evo 1.3 diesel met een topspeed van 146,37 km/h op het rechte stukDownforce Hans schreef:Ja Hallo................je hebt het hier wel over een EVO![]()
Geen appelen met peren vergelijken, en dan nemen we nog niet eens jou rijcapaciteiten en wagenbeheersing in de vergelijking mee..........
Die bedoelde ik ookHielke schreef:Precies ja, de PUNTO Evo 1.3 diesel met een topspeed van 146,37 km/h op het rechte stukDownforce Hans schreef:Ja Hallo................je hebt het hier wel over een EVO![]()
Geen appelen met peren vergelijken, en dan nemen we nog niet eens jou rijcapaciteiten en wagenbeheersing in de vergelijking mee..........
Dat zei Ferdi ook al terwijl ik net daarvoor een rit in zijn Schnitzel op datzelfde Assen probeerde te regelen. Ik heb de kunst van het bietsen wat verloren lijkt het wel.Downforce Hans schreef:Assen zit er zeker bij........wil die Punto EVO wel eens in het echt bewonderen
Regel jij de ritjes in Ferdi's Schnitzel? Potver, dat had ik eerder moeten wetenDownforce Hans schreef:Nou dat ritje is geen probleem hoor, je mag zelf nog sturen ook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten