Een aanbetaling omdat ik nog niet exact weet wat het uiteindelijk gaat kosten.Downforce Hans schreef:Waarvoor een aanbetaling?
Pb je giro of banknummer maar en ik maak het hele bedrag naar je over.
Grtz,Hanz06
[Groupbuy] GoPro HD Motorsports
- RobS
Re: [Groupbuy] GoPro HD Motorsports
- Guiliabc
aanbetaling gedaan
- Downforce Hans
Dat begrijp ik wel.RobS schreef:Een aanbetaling omdat ik nog niet exact weet wat het uiteindelijk gaat kosten.Downforce Hans schreef:Waarvoor een aanbetaling?
Pb je giro of banknummer maar en ik maak het hele bedrag naar je over.
Grtz,Hanz06
Maar als ik 225 euro overmaak dan ben je wat mij betreft al aardig uit de kosten.
Die andere 4 of 5 tientjes komen dan bij aflevering wel.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Ik heb ook 225 overgemaakt, zie de eindafrekening wel hier
...
Ben

Ben
- Downforce Hans
225,- staat nu op je rekening.
Grtz,Hanz06
Grtz,Hanz06

- Hubert D
Ook 225 overgemaakt. Stuur wel pb met adresgegevens.
- RobS
De startpost is weer up-to-date, ik heb de ontvangen bedragen vermeldt.
Laatst gewijzigd door RobS op 05 feb 2011, 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- RobS
PBtje ontvangen
Hi Rob,
Ik zie dat jullie druk zijn met een groupbuy maar ik snap niet zo goed waarom je ze via het buitenland betrekt.
In NL zijn er ook zat resellers (waaronder wij) waar je eventueel een afspraak mee kan maken zonder gezeur over shipping.
Het enige waar wij mee zitten is een minimum verkoop/adviesprijs, ik heb al even bij de importeur geïnformeerd wat we hier mee kunnen want die zit nu rond de 300.
Hier hoop ik maandag antwoord op te hebben.
Als je het interessant vind kan ik ze (bij een positief antwoord van de importeur) ook leveren tegen een leuke prijs met bon en niet geheel onbelangrijk, garantie.
Groeten,
-
- MartijnGizmo
Dus 33% meer betalen zodat ie voor eventuele garantiezaken niet naar het buitenland hoeft? 

-
Echt een super camera voor trackdays en racing. Beste wat ik heb gezien heb. Een LCD schermpje erbij is geen overbodige luxe.
Dan kan je hem nog mooier positioneren.
Dan kan je hem nog mooier positioneren.
- Petrolhead Tom
+1, lijkt me een beetje een non aanbod. Als je de camera's wilt verkopen zorg dan dat je prijs bijna hetzelfde is. Kan het niet, jammer dan.MartijnGizmo schreef:Dus 33% meer betalen zodat ie voor eventuele garantiezaken niet naar het buitenland hoeft?
-
Volgens mij gaat die persoon aan de gang met de prijs. Daarbij is garantie wel een stukje toegevoegde waarde in mijn ogen. Dus niet meteen beginnen met afbranden.
- JoostSchouten
Uit Nederland halen is natuurlijk wel mooi met garantie en evt. ook makkelijker BTW bonnetje voor accesoires. Maar dan moet de prijs wel scherp zijn.
- Petrolhead Tom
Precies daar doelde ik ook op. 33 procent meer is heel erg stevig.JoostSchouten schreef:Uit Nederland halen is natuurlijk wel mooi met garantie en evt. ook makkelijker BTW bonnetje voor accesoires. Maar dan moet de prijs wel scherp zijn.
Edit: booh bij de vorige groupbuy was er toch een camera niet goed? Was dat die van jou? weet je hoe dit opgelost is?
- Hubert D
Garantie ben ik niet bang voor. Mijn ervaring is dat rechtstreeks contact met de fabrikant meestal ruim voldoende is om de klacht op te lossen.
Wat de prijs betreft: € 165 excl. verzenden/import vanuit de usa of € 300 uit NL. Dan klopt er dus iets niet in de prijsstelling en dan is het geen wonder dat er elders geshopt word.
Ik bedoel, als wij hem al voor ca. 225 hier kunnen krijgen, dan moet de importeur dat beter kunnen.
Wat de prijs betreft: € 165 excl. verzenden/import vanuit de usa of € 300 uit NL. Dan klopt er dus iets niet in de prijsstelling en dan is het geen wonder dat er elders geshopt word.
Ik bedoel, als wij hem al voor ca. 225 hier kunnen krijgen, dan moet de importeur dat beter kunnen.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Klopt Tom, was mijn camera, heb voorbeeld filmpjes gestuurd naar GoPro en op basis daarvan kon ik de camera opsturen, deze werd omgeruild (ik kreeg direct de laatste versie firmware), moest wel een factuur vragen aan Kevin die de GB regelde om te overleggen bij GoPro. Is verder netjes afgehandeld door GoPro, de service is gewoon goed is mijn ervaring, enige minpunt is dat de camera wat langer onderweg is bij een dergelijke swap...Petrolhead Tom schreef:Precies daar doelde ik ook op. 33 procent meer is heel erg stevig.JoostSchouten schreef:Uit Nederland halen is natuurlijk wel mooi met garantie en evt. ook makkelijker BTW bonnetje voor accesoires. Maar dan moet de prijs wel scherp zijn.
Edit: booh bij de vorige groupbuy was er toch een camera niet goed? Was dat die van jou? weet je hoe dit opgelost is?
Misschien wel handig als Rob een scan maakt van de factuur welke geleverd wordt, deze kan dan aan alle deelnemers van deze GB worden gemailed ofzo...
Ben
- JoostSchouten
@RobS Hoe zie je het verdere verloop van deze actie voor je? Heb ik net achter het spreekwoordelijke net gevist?
Of verwacht je er nog wel 9 extra te verkopen?

- RobS
Eh, geen ideeJoostSchouten schreef:@RobS Hoe zie je het verdere verloop van deze actie voor je? Heb ik net achter het spreekwoordelijke net gevist?Of verwacht je er nog wel 9 extra te verkopen?

- RobS
Het betalingslijstje is weer bijgewerkt.
- Petrolhead Tom
Rob ik maak je het geld vanavond even over! 

- Downforce Hans
Ik heb zo`n lcd achterkant besteld samen met een hoofdband maar die staan tot begin maart in back order.
Grtz,Hanz06
Grtz,Hanz06
- Petrolhead Tom
Op ebay kon je dat lcd scherm ook alleen nog maar reserveren.
- JoostSchouten
Haast is een groot woord. Het liefst zo snel mogelijk natuurlijk, maar heb op dit moment geen evenement oid waar ik hem per se voor moet hebben.RobS schreef:Eh, geen ideeJoostSchouten schreef:@RobS Hoe zie je het verdere verloop van deze actie voor je? Heb ik net achter het spreekwoordelijke net gevist?Of verwacht je er nog wel 9 extra te verkopen?
Hoeveel haast heb je?
Is de bestelling al verzonden bij GoPro? Of zou je er daar nog één bij kunnen plakken?
- Hubert D
Heb vandaag bij goproactioncamera.nl antifog inserts en een tripodmount besteld.
Word morgen geleverd en voor een nette prijs. Ik ga die site dus even in de gaten houden als die lcd achterkantjes leverbaar zijn.
Weet iemand hoelang die accu meegaat?
De opgave is 2,5 uur en dat ishoeveel video er op een 16GB SD kaart (heb ik nog liggen) past. Klopt dat ongeveer?
Laden via usb zou ook 2,5 uur duren als ik het goed begrijp.
Word morgen geleverd en voor een nette prijs. Ik ga die site dus even in de gaten houden als die lcd achterkantjes leverbaar zijn.
Weet iemand hoelang die accu meegaat?
De opgave is 2,5 uur en dat ishoeveel video er op een 16GB SD kaart (heb ik nog liggen) past. Klopt dat ongeveer?
Laden via usb zou ook 2,5 uur duren als ik het goed begrijp.
- RobS
De betaling is gedaan en de camera's zijn reeds verzonden via USPS.
Omschrijving Prijs per eenheid Hvh Bedrag
10 GoPro HD 1080 Motorsports Cameras
Objectnr. 180621594178 $2.269,00 USD 1 $2.269,00 USD
Verzending $149,99 USD
Verzekering - niet aangeboden ----
Totaal $2.418,99 USD
Betaling $2.418,99 USD
Van bedrag €1.824,27 EUR
Naar bedrag $2.418,99 USD
Wisselkoers: 1 EUR = 1,32600 USD