Kan iemand me zeggen of dit een legale instantie is?
Ik kreeg vanmiddag namelijk een merkwaardig bericht in mijn voicemail van 1 of andere buitenlands klinkende vrouw die hiervoor scheen te werken met de vraag of ik terug wilde bellen zonder een terug te bellen nummer te vermelden. Heb het meteen als scam herkend maar vraag me af of en zo ja hoe ik dit aan de kaak kan stellen.
Regionale Belastinggroep?
- InjectTheVenom
- dvh
Re: Regionale Belastinggroep?
Lol.. lekker laten hangen natuurlijk.
Zowiezo heb je ze niet nodig, en ik word dagelijk gebeld door allerlei instanties die ( soms op een erg knullige manier ) wat van me willen...
Gewoon negeren.
Zowiezo heb je ze niet nodig, en ik word dagelijk gebeld door allerlei instanties die ( soms op een erg knullige manier ) wat van me willen...
Gewoon negeren.
-
Dat is voor als je onder de Maas woont, moet je de regionale limburg belasting betalen. Om Carnaval in leven te houden, de PVV, etc.
Woon je boven de Maas, dan zullen ze wel verkeerd verbonden zijn.
Woon je boven de Maas, dan zullen ze wel verkeerd verbonden zijn.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
De belastingdienst weet iedereen (nouja, bijna iedereen) prima te vinden. Mocht het al echt zijn dan bellen ze je heus wel terug of krijg je daar een brief van thuis 

- Timmert
Volgens mij innen die waterschapsbelasting ofzo. Heb die naam wel es voorbij zien komen in m'n administratie.
-