Ik zou dat persoonlijk altijd doen. Een klein onopvallend detail wat de auto anders maakt.Jelmer850i schreef: En er komt een nieuw voorraam in, ik weet alleen nog niet met of zoder groene baan.
Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Ik zou dat persoonlijk altijd doen. Een klein onopvallend detail wat de auto anders maakt.Jelmer850i schreef: En er komt een nieuw voorraam in, ik weet alleen nog niet met of zoder groene baan.
De verwachting is dat de wage eind deze week klaar is in de spuitcabine, dan moet hij weer inelkaar plus voorzien worden van een nieuw raam.Arthur schreef:Schiet op. Wanneer verwacht je te kunnen rijden?
Kijk maar bij Alpina's, daar zijn de sponningen wel meegespoten vanaf fabriek, terwijl de koetsen gewoon meegaan in de lakstraten bij BMW. Dus het KAN wel...Tommy schreef:alleen apart dat de spuiter juist de sponningen van de achterklep meespuit, da's nou juist het deel dat BMW zelf overslaat net als de motorruimte.
8)Tommy schreef:zo precies dat hij de schroeven van het slotmechaniek en de afdichtdop voor de schroef van de deurgreep ook maar meteen meespuit.![]()
Pas bij latere bouwjaren.Tommy schreef:Overigens is sparkling graphite wel leverbaar geweest op een facelift coupe. Wat betreft mooi of niet mooi, het iets hardere metallic effect wat je vaak wel hebt bij spuitwerk vind ik meestal mooier dan het af fabriek laagje. Dat terzijde.
Lol zie het ook net, een nokia lol, ach boeit ook niet vindt het al tof dat ie regelmatig foto's stuurt.MartijnGizmo schreef:Waarom maakt die spuiter foto's met een 2 jaar oude telefoon?Haal dan voor €150 oid even een redelijke compactcamera...
Zijn antwoord:MartijnGizmo schreef:Waarom maakt die spuiter foto's met een 2 jaar oude telefoon?Haal dan voor €150 oid even een redelijke compactcamera...
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Bjeffindividual, Cazzo46, Godspeed, Hans44, jvb, Mark, nickdoesburg, Robbert92, SlowCo en 9 gasten