Gevraagd: GoPro HD motorsport

Ergens naar op zoek? Vraag het hier.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.51

Re: Gevraagd: GoPro HD motorsport

Bericht door Arthur » 02 feb 2011, 11:45

Mee eens, alhoewel ik JP z'n reactie ook wel een beetje kan begrijpen. Echt vriendelijk gaat het allemaal niet :wink:
Maar als er, blijkbaar, meer mensen zijn die zo'n ding willen dan regelt een van die mensen toch een Groupbuy? Wie weet krijg je ze goedkoper dan die 250,-.
Snipe schreef:Call me crazy, maar als ze nieuw kennelijk voor 250 piek op te snorren zijn zou ik voor een gebruikte ook niet meer dan 200 willen betalen. Of is dat heel gek gedacht?

Robertdj

Bericht door Robertdj » 02 feb 2011, 12:11

Hubert Duijzer schreef:Geheugenkaart komt er alleen nog bij. Maar daar valt over te praten natuurlijk.
Ik heb nog geen 1 Gopro HD hier aangeboden gekregen, alleen maar reacties van mensen die, als ze er 1 zouden hebben, hem duurder zouden verkopen.
Het feit dat niemand er één heeft aangeboden zegt toch al genoeg? Er zijn dr zat hier met een GOPRO.
Blijkbaar istie de nieuwprijs waard ;)

Hubert D

Bericht door Hubert D » 02 feb 2011, 12:42

Robertdj schreef:Er zijn dr zat hier met een GOPRO.
Blijkbaar istie de nieuwprijs waard ;)
Dat is inderdaad de reden dat ik hier een topic opende, met voor de duidelijkheid een prijs erbij wat zo'n ding voor mij tweedehands waard is.
Veel simpeler kan ik het niet maken.

Ik heb in het verleden best wat mensen van hier irl/via internet aan dingen geholpen. Veel keer gratis, voor de kostprijs, of anders voor een nette prijs die zeker onder de marktwaarde lag. Nu wil ik voor een digi-camera ca. € 50,- onder de huidige nieuwprijs betalen dan moet ineens iedereen voor mij bepalen wat ik moet doen. Misschien had ik iets minder geiiriteerd moeten reageren, maar ik heb altijd geleerd dat ik me niet moet bemoeien met zaken die ik toch niet kan of wil doen.

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 02 feb 2011, 19:47

Vermakelijk verloop van dit draadje ;) , volgens mij maakt niemand zich echt druk hoor...

Mijn reactie was in ieder geval gericht op de genoemde nieuwprijs, niet op wat je er 2e-hands voor wilt betalen, als ik er vanaf zou willen zou ik hem denk ik best verkopen voor die prijs net onder de 200 (als ie een jaar of 5 oud is) ...

Ben

KoenM

Bericht door KoenM » 02 feb 2011, 19:52

Ik snap de commotie ook niet zo, is toch logisch dat hij niet de nieuwwaarde wil betalen voor een product dat niet nieuw is?

Maar Ontopic: Ik heb er geen, laat staan te koop ;)

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 03 feb 2011, 11:04

Ik heb er ook geen maar ben wel een beetje onderzoek gaan doen, en als ik dan zie wat je allemaal met dat ding kunt ben ik toch aardig onder de indruk. Voor de mensen die Facebook hebben, je kunt hun pagina leuk vinden en dan krijg je elke dag een paar filmpjes en foto's te zien. Ook maak je elke dag kans om alles te winnen wat ze maken. Inclusief het nieuwe LCD scherm voor de achterkant. Ik denk dat ik er binnenkort een ga bestellen! :mrgreen:

RobS

Bericht door RobS » 03 feb 2011, 11:10

Ik heb ook wel interesse, zal eens een topicje openen mbt een groupbuy.

Snipe

Bericht door Snipe » 03 feb 2011, 11:29

Petrolhead Tom schreef:Ik heb er ook geen maar ben wel een beetje onderzoek gaan doen, en als ik dan zie wat je allemaal met dat ding kunt ben ik toch aardig onder de indruk. Voor de mensen die Facebook hebben, je kunt hun pagina leuk vinden en dan krijg je elke dag een paar filmpjes en foto's te zien. Ook maak je elke dag kans om alles te winnen wat ze maken. Inclusief het nieuwe LCD scherm voor de achterkant. Ik denk dat ik er binnenkort een ga bestellen! :mrgreen:
Kan ik die voor 200 euro van je overnemen? :bag:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 03 feb 2011, 11:31

Nee, als ik ga bestellen kan ik er wel 1 voor je mee bestellen.

RobS

Bericht door RobS » 03 feb 2011, 11:56

http://driving-fun.com/forum/viewtopic. ... 90&start=0" onclick="window.open(this.href);return false; --> GroupBuyTopic

Plaats reactie