Top Gear seizoen 16 pas in 2011
- Knot
Re: Top Gear seizoen 16 pas in 2011
Mwah.. ik vond er gisteren weinig aan eerlijk gezegd. Hoop op beter volgende keer.
- dvh
Iemand een linkje waar de laatste uitzending te streamen is ?
- Knot
http://www.nzbindex.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
En dan ff streamen naar je mediacenter
En dan ff streamen naar je mediacenter

- GTRene
ik kijk hem woensdag avond wel ff...
had de gids al klaar en zou eerst van 20 tot 21u wheeler dealers kijken (leuk vaak)
en dan Top Gear...
om 21.45u dacht ik...ik mis iets
met men suffe kop ergens anders (veel herberekenen van een Isolatie berekening wat niet klopt...veels te veel meters...ik kom 25% zeker minder uit...paar muren stukken geen spouw achter, anyway scheelt dan iets van 500 euro! maar moet nog gebeuren in April maar allees tig keer nameten en kop dus ergens anders, hun moeten dat contract maar veranderen immers klopt nu niet.)
had de gids al klaar en zou eerst van 20 tot 21u wheeler dealers kijken (leuk vaak)
en dan Top Gear...
om 21.45u dacht ik...ik mis iets

- Joy
Dvh, even downloaden van http://www.finalgear.com" onclick="window.open(this.href);return false;
HD kwaliteit.
HD kwaliteit.
-
vond het een MOOIe aflevering
SCHTIG!
hahahahahaha SCHTIG!
:banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan: :banaan:
SCHTIG!
hahahahahaha SCHTIG!

- dvh
Ty
Alleen ik prefer streamen, gezien ik een internetconnectie heb die max 200-250kb/s aankan met downloaden...
Alleen ik prefer streamen, gezien ik een internetconnectie heb die max 200-250kb/s aankan met downloaden...

- marcokers
Ik heb een vermoeden hoe oud ie is....
dus na deze aflevering.... misschien toch ......

foto heb ik paar jaar geleden gemaakt met mn mobiel toen ik nog bij een tankstation werkte
dus na deze aflevering.... misschien toch ......
foto heb ik paar jaar geleden gemaakt met mn mobiel toen ik nog bij een tankstation werkte
- Tom V
Mexico klaagt over BBC-show Top Gear
AMSTERDAM - De Mexicaanse ambassadeur in Londen heeft dinsdag een klacht ingediend bij de Britse omroep BBC.
Volgens ambassadeur Eduardo Medina Mora Icaza zijn er door de presentatoren van het populaire programma Top Gear schandelijke opmerkingen gemaakt over Mexicanen.
In een brief eist de ambassadeur excuses van het trio presentatoren, Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May, voor wat hij de stereotiepe, bevooroordeelde omschrijving van Mexicanen noemde.
Hammond beschreef Mexicanen als lui, waardeloos en 'leunend tegen een hek terwijl ze slapend naar een cactus kijken'. May noemde de Mexicaanse keuken braaksel, afgemaakt met kaas.
Een woordvoerster van de BBC zei dat de zender de brief heeft ontvangen en direct de ambassadeur een antwoord zal sturen. Ze weigerde verder commentaar te geven.
Bron

AMSTERDAM - De Mexicaanse ambassadeur in Londen heeft dinsdag een klacht ingediend bij de Britse omroep BBC.
Volgens ambassadeur Eduardo Medina Mora Icaza zijn er door de presentatoren van het populaire programma Top Gear schandelijke opmerkingen gemaakt over Mexicanen.
In een brief eist de ambassadeur excuses van het trio presentatoren, Jeremy Clarkson, Richard Hammond en James May, voor wat hij de stereotiepe, bevooroordeelde omschrijving van Mexicanen noemde.
Hammond beschreef Mexicanen als lui, waardeloos en 'leunend tegen een hek terwijl ze slapend naar een cactus kijken'. May noemde de Mexicaanse keuken braaksel, afgemaakt met kaas.
Een woordvoerster van de BBC zei dat de zender de brief heeft ontvangen en direct de ambassadeur een antwoord zal sturen. Ze weigerde verder commentaar te geven.
Bron

- marcokers
"You mean re-fried sick"
- Aerschtuner
Ik vond het main item (de wedstrijd tegen Ozzy) niks, maar het Ferrari-stuk, het nieuws en vooral het stuk met Becker waren weer zeer goed.
Schtig!
Schtig!
- marcokers
Die 250 GTO
en vervolgens die 599 GTO
ondanks dat t een oncontroleerbare sluipmoordenaar is.
vond de reactie van "Nigel" ook wel lacheh toen ie er in die transit vandoor ging ...

en vervolgens die 599 GTO

ondanks dat t een oncontroleerbare sluipmoordenaar is.
vond de reactie van "Nigel" ook wel lacheh toen ie er in die transit vandoor ging ...

- Petrolhead Tom
Ik vond het een aardige aflevering maar niet meer dan dat. Wat nou de verzekering niet kunnen betalen voor een 275 GTO?! Flikker op! Rijden met dat ding!
- ErikMartijn
Tsja, die 250 GTO was net gekocht door Chris Evans voor iets meer dan € 14.000.000,- dus ik snap best dat ze daar voorzichtig mee om willen gaan.
- Petrolhead Tom
Ik zeg ook niet dat ze hem direct zo hard mogelijk over de baan moeten jagen, maar gewoon een paar meter rijden en uitleggen dat het daar echt mee op houd had ik al een stuk beter gevonden.
- Tristan
Nou, als het mijn 250 GTO was had ik hem niet eens uitgeleend. Maar verzekering zal huge zijn en je wilt niet op je geweten hebben dat de auto stuk gaat. Is 1 van de kostbaarste automobielen op aarde.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
14mln of niet, als je dat geld over hebt voor een auto dan kan een beetje op en neer rijden op een afgesloten vliegveld ook geen kwaad.
Mag toch hopen dat die auto in top staat is, paar keer de landingsbaan op en neer op gepaste snelheid moet dan toch kunnen?
iig. wel een van de mooiste auto's ooit gemaakt
Mag toch hopen dat die auto in top staat is, paar keer de landingsbaan op en neer op gepaste snelheid moet dan toch kunnen?
iig. wel een van de mooiste auto's ooit gemaakt

-
En dan Jeremy Clarkson laten rijden? Laat me niet lachen zeggen. Vind dit wel een stukje toegevoegde waarde hebben itt altijd dat afbeulen van andermans auto.
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Voor die GTO kun je wel 7000 Micra's kopen dus vrij logisch dat ze er geen risico's mee namen.
- GTRene
grrr heb ik weer het eertse half uur gemist van de herhaling haha had wel een herinnering in men foon maar men foon is naar Nokia de service hier kon hem niet maken
dus geen herinnering gehad
nu 2 weken wachten op men foon die nieuw was...balen, en paar keer heen en weer gereden en nwe goedkope moeten kopen als back-up want ze gaven geen leen toestellen lol.
magoed, nu dus maar ff eerste half uur op het web kijken
geen zin om wat te dowmloaden dus kijk hier wel ff
http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 194920.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

dus geen herinnering gehad

nu 2 weken wachten op men foon die nieuw was...balen, en paar keer heen en weer gereden en nwe goedkope moeten kopen als back-up want ze gaven geen leen toestellen lol.
magoed, nu dus maar ff eerste half uur op het web kijken
geen zin om wat te dowmloaden dus kijk hier wel ff
http://www.streetfire.net/video/top-gea ... 194920.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
- Maus335i
14 miljoen of niet, verzekering kunnen betalen of niet.... zo'n uniek/bijzonder en onvervangbaar museumstuk ga je gewoon niet rijden. Je moet het niet eens willen, ook al zou je die 14 miljoen kunnen ophoesten.
Buiten dat, geniale aflevering! Wie heeft er hier "some car"?
Buiten dat, geniale aflevering! Wie heeft er hier "some car"?

- Tim N
Juist als je hem kunt betalen ermee rijden, daar is het ding tenslotte voor bedoeld.
Rijden, laat de CO2 de pijp uit gieren met doffe klappen. Prachtige wagen maar niet als een garage queen behandelen. Ook niet aftrappen maar met beleid kun je echt wel heerlijk van die auto genieten, en dan hadden wij dat thuis ook gekund.
Rijden, laat de CO2 de pijp uit gieren met doffe klappen. Prachtige wagen maar niet als een garage queen behandelen. Ook niet aftrappen maar met beleid kun je echt wel heerlijk van die auto genieten, en dan hadden wij dat thuis ook gekund.
- Mari Oh Oh!
Natuurlijk mag een auto zo nu en dan uitgelaten worden, maar of ik een auto waar ik erg veel waarde aan hecht(zonder rekening te houden met de financiële waarde en/of eigen inkomsten/vermogen) zomaar door het TG team zou laten besturen.... Denk het nietTim N schreef:Juist als je hem kunt betalen ermee rijden, daar is het ding tenslotte voor bedoeld.
Dit soort geintjes helpen natuurlijk ook niet:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/2999634.stm
- GTRene
dat is ook zo, echter als je al geld zat hebt om zo'n ding te hebben, en je leent hem ook nog uit zodat ie vereeuwigt wordt e.d. moet je ook niet zeuren om die paar dingen, al zou de BBC die paar dingen wel kunnen betalen, maja dan moet je een goed contract maken die dag, anders niet zeuren.Mari Oh Oh! schreef:Dit soort geintjes helpen natuurlijk ook niet:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/entertainment/2999634.stm
genoegmensen die zo'n priceless car gebruiken waar die voor gemaakt is, racen op het circuit, petje af voor die lui, alhoewel die hebben vaak ook geld zat

- Tristan
Chris Evans rijdt er echt wel mee, maar is een verschil tussen zelf rijden en iemand anders erin laten rijden. In de verzekering zal wel staan dat schade door toedoen van de niet-eigenaar niet of maar deels verzekerd is.Tim N schreef:Juist als je hem kunt betalen ermee rijden, daar is het ding tenslotte voor bedoeld.