Dit soort beelden moet je een terugkijken als je 50 rondjes verder bent. Dan wis je ze snel omdat je je realiseert dat het wel langzaam is Ik heb ook nog ergens een stukje ring footage van mezelf maar als ik dat nu terugkijk dan denk ik ook

Haha, dit filmpje geeft ook eigenlijk een beetje een bagger-indruk, zie net op youtube dat de kwaliteit toch wel erg tegenvalt. Het is jammer dat ik het 2e deel er (nog) niet opkrijg, dan zie je toch dat er een beetje progressie inzit.
Na dit rondje heb ik nog 1 ronde gedaan en dat ging ook al weer wat soepeler, in ieder geval yorick met z'n 328i niet meer gezien. alleen het gevaar is dat veel mensen de baan op een gegeven moment wel zo'n beetje denken te kennen. Tegendeel werd bewezen: Met de 328i waren we ook al zo'n 3 keer de baan opgeweest om een beetje de boel te verkennen, toen hij dat rondje dat ik in m'n eigen auto reed, alleen de baan opging, stond ie dus ook mooi opeens omgekeerd op Adenauer Forst.
Ik had trouwens thuis wel erg vaak op de playstation geoefend, niet dat je daar het 'gevoel' van krijgt maar is wel makkelijk bij het leren kennen van de ring, voorzover je van 'leren kennen' mag spreken. Na 50 rondes ben je daar eigenlijk ook nog steeds een rookie