BMW 1 Serie M Coupé
- Petrolhead Tom
Re: 1 ///M Coupé
Ook weer waar, maar stel nou dat je er één koopt, in hoevere is je dealer/importeur dan nog bereid iets aan die sinaasappelhuid te doen?
-
steve smith
Stel dat je er een koopt zou je een lul zijn als je de dealer dat op laat knappen. Poetsbedrijven voor dealers worden geselecteerd op "zo snel mogelijk laten glimmen voor zo min mogelijk geld", dus ik heb vaak liever dat ze er gewoon af blijven. Als je die 80k neer kan leggen en het stoort je echt laat je mijn naamgenoot komen die 'm even echt afwerkt in twee dagen. Desnoods voor aflevering. Die duizend piek maakt op het totaalplaatje ook niet meer uit.Petrolhead Tom schreef:Ook weer waar, maar stel nou dat je er één koopt, in hoevere is je dealer/importeur dan nog bereid iets aan die sinaasappelhuid te doen?
- Niall
Eigenschap van poedercoaten, lang leve de milieumaffia. Oplosmiddelgedagen lakken worden sinds de jaren 90 eigenlijk niet meer gebruiktPetrolhead Tom schreef:Weer zo'n sinaasappelhuid?! Onvoorstelbaar dat Bmw dat nog steeds niet voor elkaar heeft! Kun je je nieuwe speeltje direct laten wet-sanden.
Vraagje voor Ferdi, wat kost het om jouw Schnitzel aan de 1//M spec te voldoen, zeker geen 50k
- Petrolhead Tom
Ik begrijp wat je bedoelt met dat zoveel mogelijk laten glimmen voor zo min mogelijk geld, maar eigenlijk slaat het nergens op. Omdat er een persoon is die zich wel stoort aan de manier waarop de lak eruit ziet moet je dat zelf maar regelen in plaats van dat Bmw zijn zaken gewoon feilloos voor elkaar heeft wat de lak betreft.
-
steve smith
Als je dat wilt moet je geen confectieauto kopen. Als je op basis van die watergedragen zooi een mooi resultaat wilt krijgen zul je er veel tijd en dus geld aan moeten besteden. Dat kan een dergelijke fabrikant niet. Maakt niet uit waar je kijkt, bij elke fabrikant is de kwaliteit van lakwerk door de plee gegaan sinds er geen echte verf meer gebruikt mag worden.
- Niall
De enigste manier om af-fabriek een perfect finish te krijgen zonder poetsen is om met oplosmiddelhoude lakken te spuiten ipv poeders. Oplosmiddelhoudende lakken hebben een andere vloeigedrag dan poeders.
Bij een poeder worden er als het ware bolletjes lak opgespoten welke door elektrisch contact vastgehouden worden, onder temperatuur smelten deze bolletjes en vloeien ze gedeeltelijk uit. Resultaat een sinasappelhuid
Shit, steve was net iets sneller
Bij een poeder worden er als het ware bolletjes lak opgespoten welke door elektrisch contact vastgehouden worden, onder temperatuur smelten deze bolletjes en vloeien ze gedeeltelijk uit. Resultaat een sinasappelhuid
Shit, steve was net iets sneller
- Snipe
En buiten dat probleem van die waterverf, nobody's perfect. Als je een BMW koopt, weet je dat de lak wat minder is. Als je een Audi koopt, weet je dat 'ie kut rijdt. Dan lijkt dat eerste probleem me een stuk makkelijker te verhelpen.
-
steve smith
Snipe schreef:En buiten dat probleem van die waterverf, nobody's perfect. Als je een BMW koopt, weet je dat de lak wat minder is. Als je een Audi koopt, weet je dat 'ie kut rijdt. Dan lijkt dat eerste probleem me een stuk makkelijker te verhelpen.
- GTRene
- richardk
audi rijders weten idd hoe je een kut rijd... een 1m liefhebber zal nooit in de buurt van een kut komen 
- Robin Hartog
Ik kan me een artikel herinneren die het tegendeel bewees.richardk schreef:audi rijders weten idd hoe je een kut rijd... een 1m liefhebber zal nooit in de buurt van een kut komen
- Ferdi
- Auto: Pajero 3.2 Di-D
Woehoe, vanmorgen op het werk een 1M Coupé gespot op.
Eentje in een kleur die tussen oranje en goud in zat en stond de auto totaal niet verkeerd.
Helaas geen tijd gehad om het ding even beter te bekijken of een fotootje te maken
Eentje in een kleur die tussen oranje en goud in zat en stond de auto totaal niet verkeerd.
Helaas geen tijd gehad om het ding even beter te bekijken of een fotootje te maken
- richardk
Robin Hartog schreef:Ik kan me een artikel herinneren die het tegendeel bewees.richardk schreef:audi rijders weten idd hoe je een kut rijd... een 1m liefhebber zal nooit in de buurt van een kut komen
sorry ik lees geen telegraaf
- Robin Hartog
Héhé, was geen Telegraaf. Nu.nl, Autoblog.nl, DF.com..richardk schreef:Robin Hartog schreef:Ik kan me een artikel herinneren die het tegendeel bewees.richardk schreef:audi rijders weten idd hoe je een kut rijd... een 1m liefhebber zal nooit in de buurt van een kut komen
sorry ik lees geen telegraaf
-
steve smith
richardk schreef:audi rijders weten idd hoe je een kut rijd... een 1m liefhebber zal nooit in de buurt van een kut komen
Nog los van het feit dat de correcte vervoeging van "rijden" in dit geval "rijdt" met "dt" zou zijn is deze reactie het Fail topic wel waardig!
-
Thijs-v-d-H
April idd.Snipe schreef:Als ik een gok moet doen: in april.
Mijn werkgever heeft een zwart exemplaar besteld en die verwachten we eind April.
- richardk
Oh sorry, mijn blackberry veranderd dit.steve smith schreef:richardk schreef:audi rijders weten idd hoe je een kut rijd... een 1m liefhebber zal nooit in de buurt van een kut komen![]()
Nog los van het feit dat de correcte vervoeging van "rijden" in dit geval "rijdt" met "dt" zou zijn is deze reactie het Fail topic wel waardig!
Maar fail waardig?
al de vrouwtje lopen om je heen denk ik..
http://www.facebook.com/pages/Support-S ... 7162009960" onclick="window.open(this.href);return false;
-
ErikS
Gutgutgut. die Steve heeft teveel kaas gegeten.

-
steve smith
Hahaha, scheelt niet veel maar ik ben het niet! Heb geen Facebook.... Maar kon je echt niks beters verzinnen?
- richardk
steve smith schreef:Hahaha, scheelt niet veel maar ik ben het niet! Heb geen Facebook.... Maar kon je echt niks beters verzinnen?
zegt de grammarnazi?
maar goed ontkennen is het eerste probleem steve
ontopic op die andere vetklep de mac1
- Petrolhead Tom
Beetje jammer van het laatst op de man spelen maar wat is dit voor de rest een GENIAAL draadje! Ik hang morgenvroeg met de importeur aan de telefoon! Ik ga ze bedanken! Zelden zo'n gaaf topic verloop gezien over een uiterst discutabele auto.

- JP
Er zijn genoeg dealers die wel wat doen voor hun klanten en een detailer naar keus van klant de auto showroomklaar laten maken.
Bart van http://WWW.customcarcleaning.nl bijvoorbeeld, haalt zelf nog de stickers van fabriek/transport eraf.
Bart van http://WWW.customcarcleaning.nl bijvoorbeeld, haalt zelf nog de stickers van fabriek/transport eraf.
- richardk
JP schreef:Er zijn genoeg dealers die wel wat doen voor hun klanten en een detailer naar keus van klant de auto showroomklaar laten maken.
bartje corrado... :banaan: ..