Kentekencheck, leuke feature!
- Leen
Re: Kentekencheck, leuke feature!
denk dat romo met z'n bmw 2 wieler wel op een mooie 1 uitkomt .
- Barend
- Auto: F20 m135i
Mijn score is beter, een 11,2 !
Leuke feature, ben benieuwd hoe het straks geïmplementeerd wordt in de rest van DF!

Leuke feature, ben benieuwd hoe het straks geïmplementeerd wordt in de rest van DF!
- Petrolhead Tom
Dit is naar het Duitse model he! Hoe lager hoe beter.Leen schreef:DF score van 3,8 voor die boot van me , lijken mijn rapportcijfers van vroeger wel 8)
- Riceaux
Daily scoort 9,8 best netjes 
Fun-mobiel scoort infinity, zal wel zijn omdat het vermogen niet bekend is bij het RDW. Maakt niet uit, op deze manier hoef ik tenminste niks te melden als ik wat aan het vermogen verander.

Fun-mobiel scoort infinity, zal wel zijn omdat het vermogen niet bekend is bij het RDW. Maakt niet uit, op deze manier hoef ik tenminste niks te melden als ik wat aan het vermogen verander.

- RobS
Code: Selecteer alles
Server Error in '/' Application.
--------------------------------------------------------------------------------
The remote server returned an error: (550) File unavailable (e.g., file not found, no access).
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.Net.WebException: The remote server returned an error: (550) File unavailable (e.g., file not found, no access).
Source Error:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Stack Trace:
[WebException: The remote server returned an error: (550) File unavailable (e.g., file not found, no access).]
System.Net.FtpWebRequest.SyncRequestCallback(Object obj) +330
System.Net.FtpWebRequest.RequestCallback(Object obj) +23
System.Net.CommandStream.InvokeRequestCallback(Object obj) +17
System.Net.CommandStream.Abort(Exception e) +168
System.Net.FtpWebRequest.FinishRequestStage(RequestStage stage) +454
System.Net.FtpWebRequest.GetResponse() +1398
dftv.ftp.DirectoryListing(String folder) +161
dftv.Images.GetAutodiskImages(Byte MerkID, Int32 ModelNo, Int32 Year, String MerkDescription, String TypeDescription) +399
kenteken.BindKenteken(String Kenteken) +1460
kenteken.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +186
System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +14
System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +35
System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +99
PageOverride.OnLoad(EventArgs e) +4
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +50
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +627

- david.
ook even de check gedaan.
3.6
tja en dat met gezinswagen
3.6

- Robin Hartog
12,6 voor onze Panda. 

- Jelmer850i
Voor de betreffende wagen moesten +/- 10 foto's opgehaald worden van enorme formaten en +/- zo'n 30mb per stuk -> 300 mb dus. Vervolgens moesten deze afbeeldingen nog aangepast worden qua formaat.Michel P schreef:3x een error, en daarna, u heeft u maximum verbruikt vandaag![]()
![]()
Michel
Dit allen duurt dermate lang dat je een timeout hebt gekregen.
Ik zal kijken als we dit kunnen versnellen, dergelijk grote afbeeldingen was ik ook nog niet tegen gekomen.
-
Komt door die rode kleur 

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
DF score van 4 voor de viper.
Kan nog wel eens kloppen hahahaha
Kan nog wel eens kloppen hahahaha
- Jelmer850i
Kan je mij het bijbehorende kenteken pbén ?RobS schreef:Code: Selecteer alles
Server Error in '/' Application. -------------------------------------------------------------------------------- The remote server returned an error: (550) File unavailable (e.g., file not found, no access). Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code. Exception Details: System.Net.WebException: The remote server returned an error: (550) File unavailable (e.g., file not found, no access). Source Error: An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below. Stack Trace: [WebException: The remote server returned an error: (550) File unavailable (e.g., file not found, no access).] System.Net.FtpWebRequest.SyncRequestCallback(Object obj) +330 System.Net.FtpWebRequest.RequestCallback(Object obj) +23 System.Net.CommandStream.InvokeRequestCallback(Object obj) +17 System.Net.CommandStream.Abort(Exception e) +168 System.Net.FtpWebRequest.FinishRequestStage(RequestStage stage) +454 System.Net.FtpWebRequest.GetResponse() +1398 dftv.ftp.DirectoryListing(String folder) +161 dftv.Images.GetAutodiskImages(Byte MerkID, Int32 ModelNo, Int32 Year, String MerkDescription, String TypeDescription) +399 kenteken.BindKenteken(String Kenteken) +1460 kenteken.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +186 System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +14 System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +35 System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +99 PageOverride.OnLoad(EventArgs e) +4 System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +50 System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +627
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Zie trouwens bij de het kenteken van de viper een Porsche als plaatje EN een filmpje van Porsche vs BMW.
Moet niet gekker worden

Moet niet gekker worden

- Luc B
7,6 voor die boot van mij . Leuke feature !
zijn de plaatjes er zelf bij gezocht? 'k zie namelijk heel optimistisch plaatjes van de prototype V8.com Omega
zijn de plaatjes er zelf bij gezocht? 'k zie namelijk heel optimistisch plaatjes van de prototype V8.com Omega
- Knot
Leuk gedaan idd en ik zal ff een frisse apk halen op de M5 

- Robin Hartog
Haha, over die plaatjes gesproken: Bij de Panda stonden plaatjes van de Multipla. 

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
DF score van 11,8 voor m'n Clio! 8)
-
"VWE Error Code 95: Saldo is niet toereikend." krijg ik bij het invoeren van mijn motorkenteken, dat klopt?
VW Golf GTI mk5 heeft een score van 6,5 btw
Die doet het wel.
VW Golf GTI mk5 heeft een score van 6,5 btw

- RVV
We betalen niet voor kentekens van motoren, dus dat kan kloppenRoy schreef:"VWE Error Code 95: Saldo is niet toereikend." krijg ik bij het invoeren van mijn motorkenteken, dat klopt?
VW Golf GTI mk5 heeft een score van 6,5 btwDie doet het wel.

EDIT; blijkbaar is er iets niet helemaal goed gegaan tussen de kentekengegevens leverancier en de integratie. We gaan dit ASAP rechttrekken.
- Niels v/d burgh
- Auto: Zweedse diesel
Alfa moet maar snel weg
een 11.6 

-
ik krijg een error als ik het kenteken van de mx5 invoer
too much df too handle 

- Alexsti
- Auto: Een Soebaroe en Lotus
Een DF score van 5.4 voor de Subaru in standaard versie .....
hoe ik hem heb een 3.7.
Als ik het zelf voor de Mini uitreken ( omdat de site hem niet kan....) kom ik op een 4.9 uit. :banaan:

Als ik het zelf voor de Mini uitreken ( omdat de site hem niet kan....) kom ik op een 4.9 uit. :banaan:
- Sytze
Ik krijg een error,heb ik zo'n kut auto dan?
-
Server Error in '/' Application.
The remote server returned an error: (550) File unavailable (e.g., file not found, no access).
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.
Exception Details: System.Net.WebException: The remote server returned an error: (550) File unavailable (e.g., file not found, no access).
Source Error:
An unhandled exception was generated during the execution of the current web request. Information regarding the origin and location of the exception can be identified using the exception stack trace below.
Stack Trace:
[WebException: The remote server returned an error: (550) File unavailable (e.g., file not found, no access).]
System.Net.FtpWebRequest.SyncRequestCallback(Object obj) +330
System.Net.FtpWebRequest.RequestCallback(Object obj) +23
System.Net.CommandStream.InvokeRequestCallback(Object obj) +17
System.Net.CommandStream.Abort(Exception e) +168
System.Net.FtpWebRequest.FinishRequestStage(RequestStage stage) +454
System.Net.FtpWebRequest.GetResponse() +1398
dftv.ftp.DirectoryListing(String folder) +161
dftv.Images.GetAutodiskImages(Byte MerkID, Int32 ModelNo, Int32 Year, String MerkDescription, String TypeDescription) +399
kenteken.BindKenteken(String Kenteken) +1460
kenteken.Page_Load(Object sender, EventArgs e) +186
System.Web.Util.CalliHelper.EventArgFunctionCaller(IntPtr fp, Object o, Object t, EventArgs e) +14
System.Web.Util.CalliEventHandlerDelegateProxy.Callback(Object sender, EventArgs e) +35
System.Web.UI.Control.OnLoad(EventArgs e) +99
PageOverride.OnLoad(EventArgs e) +4
System.Web.UI.Control.LoadRecursive() +50
System.Web.UI.Page.ProcessRequestMain(Boolean includeStagesBeforeAsyncPoint, Boolean includeStagesAfterAsyncPoint) +627
Version Information: Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.4200; ASP.NET Version:2.0.50727.4016
-
Same here. Gisteren ook.
- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Hier ook..