Het grote Android (appz) topic

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Re: Het grote Android (appz) topic

Bericht door Bram » 18 jan 2011, 14:22

Mooi zonde zeg. En raar ook, dacht dat die SD kaartjes zo goed als onverwoestbaar zijn :stom:

Samsung komt met kleine Galaxy S-variant met Qualcomm-cpu

Samsung komt binnenkort met een kleine, goedkope versie van zijn Galaxy S-smartphone. Het Android-toestel heeft een 3,5"-touchscreen, draait op een Qualcomm-processor en duidt een ommekeer aan in de strategie van Samsung.

Het toestel heeft als typenummer S5830 en staat bekend onder meerdere namen, waaronder Galaxy Ace en Galaxy Cooper. Naar alle waarschijnlijkheid gaat de smartphone rond 200 of 250 euro kosten en wordt hij aangekondigd op 's werelds grootste telecombeurs, het Mobile World Congress, die volgende maand in Barcelona wordt gehouden.

Afbeelding

De S5830, waarvan het bestaan door Tweakers.net kon worden bevestigd, draait op een Qualcomm MSM7227-cpu, een ARM11-processor die is geklokt op 800MHz. Deze processor zat eerder in de Android-smartphones HTC Legend en Sony Ericsson X10 Mini. Het toestel heeft een 3,5"-touchscreen met vermoedelijk een resolutie van 480x320 pixels. De smartphone draait op Android 2.2. De website MXPhone publiceerde een lijst van voorlopige specificaties van het toestel.

Opvallend is dat het typenummer met een S in plaats van een I begint. Samsung bewaarde de S-serie, met daarin toestellen als de S5230 Star en S8500 Wave, voor dumbphones en toestellen met het eigen platform Bada, die voor het grote publiek zijn bedoeld. Android-smartphones kregen tot nog toe zonder uitzondering het voorvoegsel I, zoals Galaxy Spica i5700 en Galaxy S i9000. Dat een nieuwe Android-smartphone een S zou krijgen, toont dat Samsung Android rijp acht voor de mainstreammarkt.

Afbeelding

Ook het gebruik van een Qualcomm-processor is opmerkelijk. De afgelopen jaren gebruikte Samsung voor smartphones vrijwel uitsluitend eigen processors. Er zijn wel uitzonderingen: de i7500 Galaxy werd opgetrokken rond een Qualcomm MSM7225, wat de ontwikkeltijd moest verkorten, en het Windows Phone 7-toestel Omnia 7 i8700 draait op een Qualcomm Snapdragon QSD8250 omdat Microsoft dat zo goed als verplicht had gesteld. Android draaide al wel op toestellen met die processor. De aanwezigheid van de Qualcomm-cpu duidt erop dat Samsung tijd en kosten wilde besparen: de MSM7227 is goedkoop, en Android 2.2 is vermoedelijk ontwikkeld met Qualcomms processor in het achterhoofd, waardoor het optimaliseren van de firmware minder tijd zou kosten.

Naast de S8530 doken afgelopen weekeinde nog twee Android-toestellen van Samsung op: de S5570 Galaxy Mini en S5670 Galaxy Suit. Ook het bestaan van deze toestellen is bevestigd. Naast het nu opgedoken drietal worden op het Mobile World Congress nog opvolgers verwacht van de Galaxy S en de Galaxy Tab. Zowel de nieuwe high-end smartphone als de nieuwe tablet zouden worden uitgerust met dualcoreprocessors.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door Bram op 18 jan 2011, 23:57, 1 keer totaal gewijzigd.

GTRene

Bericht door GTRene » 18 jan 2011, 19:16

ziet er uit als een leuk ding :hmmm:

Jurriuit

Bericht door Jurriuit » 18 jan 2011, 19:57

Dual core processors...Die telefoons zijn straks sneller dan m'n laptop :mrgreen:

Tom

Bericht door Tom » 18 jan 2011, 23:56

Nu ben ik best fan van Apple spul maar ik hoor de laatste tijd best goede dingen over Android. Wat collega's zijn er gek op (ondanks dat ze af en toe wat wazige probleempjes hebben). Maar goed, was net bij een kennis en die had een Sony Experia X10 (?) gekocht. Draait op Android.
Is dat een recent toestel of al oud? Hij had em pas nieuw en had problemen met z'n scherm en knoppen die niet reageerde (kon niet terugkeren naar het homescherm). Was nu de tweede keer dat ie er last van had. Maargoed hardware staat los van software dus da's Sony's schuld.
Maar hij vroeg dus of ik even dat ding wilde instellen omdat ie z'n adresboek niet overgezet kreeg. Ik zei nog: nou elk modern toestel heeft er gewoon software bijzitten waar dat kan, kwestie van installeren en gaan. Hij heeft gewoon Outlook, niks speciaals.
Niet dus.. je kan niet direct synchroniseren? Althans niet via Android zelf of via software van Sony? Kon wel met een omweg door een account aan te maken bij Google. Dan daarmee te syncen. En vervolgens via je desktop weer te syncen met een programma naar Google. En ik kwam een vage utility tegen die wel iets kon syncen maar toen deed z'n scherm het niet meer en wilde ie em het raam uitmikken.
Is dat normaal dat je niet gewoon kunt synchroniseren?

Bram

Bericht door Bram » 19 jan 2011, 00:06

SE Xperia X10 loopt eigenlijk niet helemaal in de pas met de rest van Android, toestel draait op 2.1 en zal ook niet verder via de officiële kanalen geupdate worden. Je kan hem wel met versie 2.2 uitrusten, maar dan moet je dus zelf een ROM erin zetten door je toestel te rooten. Android versie 2.3 is net uit, terwijl 2.4 er al aan gaat komen.

Mijn vader en zijn vrouw hebben beiden de X10 en voor zover ik weet er weinig problemen mee, maar het is zeker niet de beste of het populairste Android toestel. Ben je een veeleisende gebruiker, dan valt die volgens mij wat sneller door de mand.

Dat Android wat lastiger synct met Outlook klopt volgens mij wel. Het schijnt te kunnen, maar met wat extra handelingen.

Beter stap je als je Android gebruikt gewoon over op Gmail. Dat werkt altijd op je telefoon aangezien het volledig in het toestel zit, syncen gaat uiteraard vanzelf. Tot een half jaar geleden liep ik ook steeds te pielen met Outlook, pc kapot dan was alles foetsie, kon slecht syncen met m'n telefoon etc.

Overgestapt op Gmail met Android en nooit meer dat soort ergelijk geneuzel gehad.

Tom

Bericht door Tom » 19 jan 2011, 00:21

OK hij had em pas gekocht namelijk.

Ik heb zelf ook Google Mail (op m'n eigen domein). Werkt perfect. Alleen weet ik niet of hij over wil... (is een wat oudere man die natuurlijk helemaal gewend is met outlook te werken en een ander mailadres krijgt). Het ging em ook niet om z'n mail maar om z'n contactpersonen...
Maar toch raar dat ze daar geen ondersteuning voor hebben. Like wtf.. nu moet ie dat overtypen? Zelfs mijn Sony Ericsson van 8 jaar terug heeft daar software voor bij zitten.

Bram

Bericht door Bram » 31 jan 2011, 14:26

'Android is grootste op smartphones, in opmars op tabletmarkt'

Door Dimitri Reijerman, maandag 31 januari 2011 13:47

Android heeft volgens onderzoeksbureau Canalys in het vierde kwartaal van 2010 Nokia's Symbian overvleugeld als 's werelds populairste smartphone-platform. Een ander onderzoeksbureau claimt een snelle groei van Android op de tabletmarkt.

Canalys stelt dat in het afgelopen kwartaal wereldwijd 32,9 miljoen smartphones zijn verkocht die op Android draaien. Nokia zou 31 miljoen op Symbian gebaseerde smartphones hebben weten te verkopen. Met name nieuwe toestellen van Acer, HTC, LG en Samsung zouden aan de sterke groei van Android hebben bijgedragen. Een jaar geleden bedroeg het marktaandeel van Nokia nog 44 procent, tegenover 9 procent voor smartphones die gebaseerd zijn op het Android-platform.

Afbeelding

Volgens onderzoeksbureau Canalys zijn er in het vierde kwartaal wereldwijd 101,2 miljoen smartphones verkocht, een stijging van 89 procent. Apple hield zijn marktaandeel op 16 procent, terwijl BlackBerry-fabrikant RIM een daling zag van 20 procent in het vierde kwartaal van 2009 naar 14 procent een jaar later. Microsoft zag zijn aandeel in de smartphone-markt volgens Canalys meer dan halveren, van 7 naar 3 procent.

Android zou in de tabletmarkt aan een flinke opmars zijn begonnen, zo meldt onderzoeksbureau Strategy Analytics. Apple zou in het vierde kwartaal 7,3 miljoen iPads hebben weten te verkopen, een groei van 74 procent ten opzichte van het derde kwartaal. Tablets die op Android draaien, waren goed voor een verkoop van 2,1 miljoen stuks, tegenover 100.000 tablets de periode daarvoor. Volgens de marktonderzoekers droeg vooral de komst van de Galaxy Tab van Samsung bij aan de groei van Android.

Met de cijfers van Strategy Analytics is Android op de tabletmarkt inmiddels goed voor een marktaandeel van 22 procent, terwijl Apple zijn aandeel zag slinken van een dominante 96 procent naar een nog altijd stevige 75 procent. In 2011 wordt de tabletmarkt nog aanzienlijk groter; marketingfirma ISuppli verwacht dat de wereldwijde markt voor tablets goed is voor 57 miljoen stuks. In 2014 zou dit zelfs moeten uitkomen op 171 miljoen stuks.

Johanes

Bericht door Johanes » 31 jan 2011, 21:44

Heren,

Sinds een paar dagen heb ik een Desire HD in mijn bezit. Het is mijn allereerste smartphone tot nu toe, ben ik heel tevreden mee, echt een top ding waar je van alles mee kunt.

Enig probleem wat ik tot nu toe tegenkom is, dat niet kan een app/spelletje (angry bird) vanuit the market kan installeren. Staat vermeld mislukt met installeren. Dacht da het te vol is maar ik heb nog ong. 5-7 gb op sd kaart.

Kan iemand mij misschien hier mee helpen? misschien moet ik iets doen met instelling?

Alvast bedankt!

GarreTT

Bericht door GarreTT » 31 jan 2011, 21:57

Meestal helpt het wel om op een ander tijdstip te installeren. Tenminste bij mij. Via een ander netwerk, Wifi of mobiel wil ook nog wel eens uitmaken. Ik heb het idee dat de Market niet altijd even goed werkt. Ik ga er van uit dat een Desire HD wel aan de minimum specs voor die game voldoet..

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 31 jan 2011, 22:39

M'n Desire HD bevalt nog steeds erg goed, alleen vind ik de accu toch wel mega zuigen. Met een beetje gebruik in een halve dag echt wel volledig leeg. Blijf aan het opladen met dat ding.... en zoveel heb ik niet draaien op de achtergrond.

BrianV

Bericht door BrianV » 01 feb 2011, 08:53

Wouter81 schreef:M'n Desire HD bevalt nog steeds erg goed, alleen vind ik de accu toch wel mega zuigen. Met een beetje gebruik in een halve dag echt wel volledig leeg. Blijf aan het opladen met dat ding.... en zoveel heb ik niet draaien op de achtergrond.
Wouter,

heb je toevallig een Task killer app. draaien?
Ik had zelf ASTRO draaien en die bleek achteraf de oorzaak van de dramatisch Batterij duur
Heb je GPS/Blauwetand aanstaan?

Stefan R
Auto: Vakantievoertuig

Bericht door Stefan R » 01 feb 2011, 18:17

Probeer dit anders eens:
1. Laad je telefoon helemaal op terwijl hij aanstaat voor zo'n 8 uur
2, Haal de stekker uit je telefoon. Schakel hem uit, en laadt hem dan weer op voor ongeveer 1 uur
3. Haal de stekker eruit. Zet je telefoon aan, Wacht 2-5 minuten en laadt hem dan weer voor ongeveer 1 uur op
Schijnt goed te werken, ik heb het zelf nog niet gedaan, bij mij gaat hij fluitend van 06:00 tot 01:00 mee en dan gebruik ik hem redelijk intensief.

@Johanes, heb je wel in de instellingen het vinkje aangezet om applicaties van onbekende bronnen toe te staan? instellingen-->applicaties-->onbekende bronnen

Bram

Bericht door Bram » 13 feb 2011, 23:27

Vanavond is de nieuwe Galaxy van Samsung geïntroduceerd, de Galaxy S II:

Afbeelding

Hier de specs:

Chipset ARM Cortex A9 – Exynos 4210
Kloksnelheid 2 x 1 GHz
Besturingssysteem Android 2.3 (Gingerbread) met Touchwiz 4.0
Scherm 4.3-inch SAMOLED Plus touch screen 480 x 800 resolutie (rgb-matrix)
ROM 16GB / 32GB
RAM 1 GB
Geheugenuitbreiding MicroSD™ memory card (SD 2.0 compatible); max 32GB
Gewicht 116 gram
Afmetingen 125.3 x 66.1 x 8.49 mm

Afbeelding

Netwerk HSPA+ 21Mbps/ HSUPA 5.76Mbps, EDGE/ GPRS Class 12, Quad band GSM 850/900/1800/1900, Quad band UMTS 850/900/1900/2100
GPS interne GPS-antenne
Wifi IEEE 802.11a/b/g/n WiFi, WiFi Direct
Sensoren Internal GPS antenna, A-GPS, NFC-reader, G-Sensor, Gyroscoop, Digital compass, Proximity sensor
Camera 8.0 MP camera met auto focus en LED flashlight
Camera Front 2.0 MP
Bluetooth Bluetooth 3.0 + HS
Audio 3,5 mm stereo audio-aansluiting, Stereo FM Radio met RDS
Aansluiting Standaard micro-USB (5-pin micro-USB 2.0)
Video opnemen 1080P Full HD
Batterij 1650 mAh
Batterijduur --
Website http://galaxys2.samsungmobile.com/html/index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Veel betere specs dan versie 1 en toch nog platter en lichter, terwijl het scherm ook nog is gegroeid is en er een 'zwaardere' accu geplaatst is. Ik ben heel benieuwd naar dit nieuwe vlaggenschip van Samsung! Ook naar de prijs trouwens :sealed:

BrianV

Bericht door BrianV » 14 feb 2011, 07:36

Mijn eerste gedachte na het lezen van de post: mini tablet

Bram

Bericht door Bram » 14 feb 2011, 11:09

Tegelijkertijd is gisteren de nieuwe Galaxy Tab verschenen, welke Galaxy Tab 10.1 gaat heten, vanwege de scherm afmetingen :)

Afbeelding

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 14 feb 2011, 11:22

Zeer interessant ding, die nieuwe Galaxy Tab met 10" scherm. Een andere interessante tablet die eraan zit te komen is de LG Optimus Tab. Hier wat specs:
De LG Optimus Pad heeft een scherm van 8,9 inch, een beeldverhouding van 15:9, decodering in Full-HD (1080p) en een breedbeeldscherm met een WXGA-resolutie van 1280 x 768 pixels. Het nieuwe toestel is voorzien van Android 3.0 Honeycomb, de nieuwste versie van Google. De tablet van LG draait op een NVIDIA Tegra 2 dual-coreprocessor van 2x 1 GHz. Door de graphics en multitasking die NVIDIA Tegra 2 biedt, kunnen op de LG Optimus Pad verschillende apps tegelijk actief zijn en wordt omgaan met zware multimediabestanden makkelijker. Verder heeft de LG Optimus Pad een ingebouwde 3D-camera, waarmee de gebruiker beeld- en videomateriaal in HD kan vastleggen om te bekijken op een 3D-tv of om online te delen via YouTube 3D.
Ik wil dit jaar voor m'n werk een tablet aanschaffen. Ik zit veel bij bestaande en mogelijke nieuwe klanten en heb nu altijd een ouderwetse schrijfmap met notitieblok en pen mee. Het lijkt me wel wat om dat straks digitaal te doen, met een tablet. Daar kun je ook goed aantekeningen op maken en dan kan ik die notities ook gelijk digitaal beschikbaar maken op m'n zakelijke werkstation. Verder is het ideaal (althans: dat lijkt me) om wat presentaties ed. op beschikbaar te hebben zodat je dit gelijk kunt laten zien bij een klant. Ook natuurlijk je mail, agenda ed. synchen.

Iemand al ervaring met het inzetten van een tablet voor dergelijke functies?

Jorrit

Bericht door Jorrit » 14 feb 2011, 11:45

Hebbe hebbe die S II

michaelvg

Bericht door michaelvg » 14 feb 2011, 12:47

M'n HTC Desire bevalt echt super goed ondanks de slechte batterij.
Het leuke is dat ik nu ook een ''black-market'' heb gevonden voor de telefoon, weet niet of dat deze bij jullie ook bekend is?
Met deze app zijn alle apps gratis te downloaden ,kan toch best leuk zijn.

Erik K.

Bericht door Erik K. » 14 feb 2011, 15:16

Waar haal je die black market vandaan?

Bram

Bericht door Bram » 25 feb 2011, 18:58

Android groeit 1000 procent in jaar tijd

AMSTERDAM – Het aandeel van mobiel besturingssysteem Android is met bijna 1000 procent gegroeid in vergelijking met december 2009 in de vijf grootste Europese landen (EU5).

In het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Italië nam het aandeel van Google op de mobiele markt met 951 procent toe. Apple zag het aandeel met 115 procent stijgen.

Ook Research In Motion (RIM), de producent van Blackberry, zag het aandeel toenemen (+65 procent).

Nokia

Onderzoeksbureau Comscore berekende bovendien dat Symbian, het systeem van Nokia, marktleider blijft en het aandeel zelfs groeide met 12 procent.

Nokia maakte onlangs bekend over te stappen op Windows Phone van Microsoft nadat het marktaandeel flink daalde in de afgelopen maanden. Microsoft zag het aandeel van de mobiele markt afnemen met 2 procent.

Android bereikte in december 2010 8,7 miljoen mensen in de eerder genoemde landen. 14,5 miljoen mensen hadden een toestel van Apple.

Mobiel internet

Als gekeken wordt naar de adoptie van smartphones in het algemeen is in de vijf landen een groei van 9,5 procent waar te nemen. 31,3 procent van de bevolking in de top vijf van Europa beschikt over een smartphone. Hiermee scoren de landen beter dan de Verenigde Staten (27 procent). Wel groeide het aandeel in de VS iets harder.

Comscore voorspelt bovendien dat in 2011 meer dan de helft van de mensen in de EU5-landen zal beschikken over mobiel internet. In december 2010 was dit 47,1 procent van de mensen, een toename van 5,4 procent vergeleken met 2009. 7,5 procent van alle mensen heeft onbeperkt mobiel internet.

GTRene

Bericht door GTRene » 25 feb 2011, 19:12

zo dan 1000% :shocking:

maar euh, ik dacht event ook en android 2.2 telefoon 2de hands ofzo...
meer voor de mooie navigatie...
maar dat android draaid op Internet en dus Internet abonn...en dat heb ik niet en hoef ik niet op de foon...

hm, dus dan maar gewoon men Nokia met Ovi maps, die kan offline, of kan dat met Android ook? terwijl je wel de navigatie goed behoud.

zag ook een nwe android 2.2. foon voor nog geen 200,-euro van 1 of ander nieuw merk?

maar ook een aanbieding van HTC de wildfire 199,- media markt (dag aanbieding)

Bram

Bericht door Bram » 26 feb 2011, 11:16

Ik heb weinig ervaring met de navigatie Rene, ik gebruik daar gewoon mijn TomTom voor :)

Ander en zeker goed nieuws:

Samsung geeft Galaxy S in maart update naar Android 2.3

Samsung zou volgende maand beginnen met de update van zijn Android-smartphone naar Android 2.3, de nieuwste versie van het mobiele besturingssysteem. Ook HTC bereidt updates om recente toestellen te voorzien van 'Gingerbread'.

Het is onduidelijk welke versie Samsung op het toestel wil brengen, maar vermoedelijk gaat het om Android Gingerbread 2.3.3, de versie die eerst bekendstond als Android 2.4. Dat er een update zou komen was al bekend, maar in Duitsland zou de fabrikant hebben gezegd dat de update klaarstaat voor maart. De Galaxy S kwam uit met Android 2.1, maar kreeg eerder een update naar Android Froyo 2.2. De update komt waarschijnlijk bij gebruikers via Samsungs desktopprogramma Kies.

Android 2.3.3 voegt diverse zaken toe aan Android, zoals een nieuw systeem voor copy/paste, een downloadbeheerder en ondersteuning voor nieuwe sensoren en nieuwe api's voor games. Daarnaast zijn er cosmetische wijzigingen, zoals de zwarte notificatiebalk en zwarte submenu's, in plaats van de grijze in Android 2.2. Samsung staat op het punt om de Nexus S uit te brengen, een Google-smartphone waarop Android 2.3 staat voorgeïnstalleerd.

De Nederlandse versie van de Nexus S met als typenummer i9023 heeft geen Super Amoled-scherm zoals de Galaxy S, maar een Super Clear LCD. Daarnaast heeft de Nexus S nfc, een techniek voor het uitlezen van tags op korte afstand. De techniek kan onder meer gebruikt worden voor mobiele betalingen. Over enkele maanden komt de Galaxy S II uit, een nieuwe smartphone met dualcore-processor en 4,3" Super Amoled Plus-scherm.

Ook HTC is bezig met updates naar Android 2.3. De nieuwe smartphone Incredible S, die komende week zou moeten uitkomen, krijgt binnen enkele maanden een update. Ook veel eerdere toestellen worden voorzien van Android 2.3, zoals de Desire, Desire HD en Desire Z. De updates komen allemaal binnen enkele maanden.

HTC levert updates over-the-air af. Dat heeft als voordeel dat gebruikers hun toestel niet aan de computer hoeven te leggen, maar een melding in hun notificatiebalk krijgen. Daardoor installeren veel meer gebruikers de update. Providers zijn naar verluidt minder blij met deze methode, omdat veel gebruikers het drukke 3g-netwerk gebruiken om de grote updatebestanden te downloaden.

Google zal vermoedelijk op zijn ontwikkelaarsbijeenkomst Google I/O half mei een nieuwe versie van Android aankondigen, zoals het de afgelopen paar jaar ook heeft gedaan. Deze versie zal echter niet meteen op smartphones verschijnen. Deze versie zou als naam Ice Cream of Ice Cream Sandwich meekrijgen en diverse functies uit tabletversie Android Honeycomb naar smartphones brengen.

8)

JP

Bericht door JP » 26 feb 2011, 11:21

HTC is goed bezig de laatste tijd.

Twijfel zelf nu of ik voor een Desire HD ga, of de nieuwe Incredible S. :hmmm:

Aangezien mijn eigen HTC Legend deze week letterlijk van de vrachtwagen is afgevallen en goed stuiteren dat kunnen ze niet zo goed (waarderen) .... :bag:

Bram

Bericht door Bram » 26 feb 2011, 11:41

Wat vind je van de nieuwe Galaxy S II die ik ergens hierboven gepost heb? Die heeft toch wel heel erg sterke specs!

Ow en nog wat meer Tab nieuws:

'Samsung komt met 8,9"-Galaxy Tab'

Samsung zou van plan zijn om binnenkort een Galaxy Tab uit te brengen met een 8,9"-beeldformaat. De huidige Galaxy Tab heeft een 7"-scherm, terwijl de op de MWC 2011 aangekondigde Galaxy Tab 10.1 een 10,1"-display heeft.

Samsung zou zijn voornemen hebben gemeld aan het Koreaanse persbureau Yonhap News Agency. De 8,9"-Galaxy Tab zou in de eerste helft van 2011 uitgebracht worden en mogelijk zelfs al volgende maand. De verspreiding van de Galaxy Tab met 8,9"-scherm zal volgens Samsung plaatsvinden via telecombedrijven in combinatie met een abonnement. De originele Galaxy Tab werd zowel via in combinatie met een abonnement als los verkocht. Het is niet bekend of de 8,9"-tablet ook los zal worden geleverd en wat de prijs wordt.

De grote vraag is met welke hardware Samsung de 8,9"-Galaxy Tab uitrust. De nieuwe Galaxy Tab 10.1, die Samsung eerder deze maand op het Mobile World Congress in Barcelona introduceerde, is voorzien van de Tegra 2-dualcore-soc van Nvidia, terwijl de 7"-Galaxy Tab gebruikmaakt van Samsungs eigen Hummingbird-soc met een enkele cpu-kern.

Afbeelding

Ook de Android-versie van de nieuwe tussenmaat-Galaxy Tab is nog onbekend. De Galaxy Tab 10.1 krijgt de beschikking over de nieuwe Honeycomb-versie van Android, terwijl de 7"-Galaxy Tab nog op Android 2.2 draait. Evenmin is al bekend of de 8,9"-versie de styling van de originele of die van de 10,1"-Galaxy Tab krijgt.

GTRene

Bericht door GTRene » 26 feb 2011, 11:47

vraagje, ik heb geen internet abonn maar soms moet je wel ff om bv een update te doen of een fix...

maar nu lees ik ook wel eens dat je met WIFI ? gratis Internet op kan, bv op schiphol of waar ze dat ook maar delen....

hoe zit dat en hoe werkt dat? ik wil niet perongeluk toch een uur ofzo op Internet zitten en toch betalen zeg maar...
schijnt dat als er zoiets in de buurt is je telefoon dat kan zoeken? maar hoe werkt dat :bag:
zonder perongeluk toch via je aanbieder Internet kosten voorgeschoteld krijgt.

Plaats reactie